PDA

zou u kopen? - Tshirt.jpg (0 / 1)

Bekijk de volledige versie: zou u kopen? - Tshirt.jpg (0 / 1)

Alexei Pavlov

Hoi!

Wij zijn klein upstart t-shirt bedrijf in LA gebied, gewijd aan fiets-gerelateerde ontwerpen ..

Ik zou willen vragen u allen, om onze nieuwe ontwerp te evalueren, en eventueel enkele vragen beantwoorden over
ontwerp, NAME als je een t-shirt zou kopen als dat ..

Ook zijn wij op zoek naar een free-lance grafisch ontwerper te werken op basis royalty's .. Als u
ideeën voor een coole fiets weg-t-shirt design, stuur ons dan een lo-res kopie samen met beschrijving,
We hebben een overeenkomst waar u zou krijgen royalty's op uw ontwerp auteursrechtelijk beschermd werk.

stuur dan een e-mail aan alle antwoorden (please change / / at / / met @ (anti-spam functie!)
alexeipavlov / / at / / attbi.com

Serge

Als u nog ideeën voor een coole fiets weg-t-shirt
> Design, stuur ons dan een lo-res kopie samen met een beschrijving, hebben we een overeenkomst waar je zou
> Get royalty's op uw ontwerp auteursrechtelijk beschermd werk.
>
> Wat bedoel je met de weg-fietsen t-shirt? Jersey?

Alexei Pavlov

Hoi Serge!

Nee, niet een trui, maar een simpel T-shirt, er tonnen van hen met andere sporten en vrijwel geen
betrekking tot de weg fietsen.

Alex

Op 9 Jun 2003 06:57:00 -0700, orchestrahouse@yahoo.com (Serge) wrote:

> Als u nog ideeën voor een coole fiets weg-t-shirt
>> Design, stuur ons dan een lo-res kopie samen met een beschrijving, hebben we een overeenkomst waar je zou
>> Get royalty's op uw ontwerp auteursrechtelijk beschermd werk.
>
>> Wat bedoel je met de weg-fietsen t-shirt? Jersey?

Serge

Ik zie. Het soort dat is met de hand na fiets races en dergelijke. U hebt gelijk. Ze zijn somber. Ik Woud
graag zien dat iets meer humoristisch als:

"Ik afgesloten 200mi fietsen en dat is waarom ik er zo uitzien" of

"Wanneer u dit leest je bent redactionele te dicht"

Serge ..

David Ryan

Serge schreef:
>
> Ik zie. Het soort dat is met de hand na fiets races en dergelijke. U hebt gelijk. Ze zijn somber. Ik Woud
> Graag zien dat iets meer humoristisch als:
>
> "Ik heb net afgesloten 200mi fietsen en dat is waarom ik er zo uitzien" of
>
> "Als u dit leest je bent redactionele te dicht"
>
> Serge ..

How about: "Oude jongens die Get Fat in de winter Racing Team"

heh heh

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish