US PRO Candyass National Championships
Bekijk de volledige versie: US PRO Candyass National Championships
Het moet worden genoemd Candyass Kampioenschappen.
De trui wordt dit jaar toegekend aan een ruiter die niet te maken het podium.
Zelfs de Masters fattie onderdanen is beter dan dit. Ten minste de winnaar kruist de lijn eerst.
Om het krediet, heeft USPRO Candyass Championships niet geven iedereen een medaille als zij doen op Masters
Fattie NAT.
Wel kwam hij in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is een van de meest stijlvolle fiets
racers u zal ontmoeten.
--
Irrationeel gehouden waarheden kan meer schadelijk zijn dan gemotiveerd fouten. "Koergan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: 9v2Fa.2495 $ Jw6.1890675 @ news1.news.adelphia.net ...
> Het moet worden genoemd Candyass Kampioenschappen.
>
>
> De trui wordt dit jaar toegekend aan een ruiter die niet te maken het podium.
>
>
>
> Zelfs de Masters fattie onderdanen is beter dan dit. Ten minste de winnaar kruist de lijn eerst.
>
>
> Naar het krediet, heeft USPRO Candyass Championships niet geven iedereen een medaille als zij doen op Masters
> Fattie NAT.
"Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
news: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is een
van
> De meest stijlvolle fiets racers u zal ontmoeten.
Hey fattie --
Ik heb het over de manier waarop de race is ingesteld, niet de racers zelf.
Scott Downie wrote:
> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is een van de meest stijlvolle fiets
> Racers u zal ontmoeten.
Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean te zeggen had de andere dag:
"McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele bewegen
omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, werd Brian jood geciteerd:
"In de vierde ronde, de McCormacks showde slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte teamsport.
Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack steeg tegenover
ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack geleverde knock-out
blazen "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit je kans ", zei Mark McCormack.
"De verhuizing klopte Sundt in de omheining en sprong Frank McCormack gratis. Sundt nam het allemaal in
schrijden. 'Ze zijn professionals en ze zijn betaald om races te winnen,' zei hij. 'Het is agressief, het is net
hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
Dus, denk je dat McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben ervan bewust dat sommige
mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand echt denk dat het classy?
Bret
Oh ik verontschuldig ik was onduidelijk van je ware dissatifaction.
--
Irrationeel gehouden waarheden kan meer dan gemotiveerd Schadelijk fouten. "Koergan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: hI8Fa.2763 $ Jw6.1987279 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
> News: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is
een
> Van
>> De meest stijlvolle fiets racers u zal ontmoeten.
>
>
>
> Hey fattie --
>
>
> Ik heb het over de manier waarop de race is ingesteld, niet de racers zelf.
Ik was niet op de hoogte van deze kwesties. Ik heb hem ontmoet en vind hem als persoon en ik heb niemand horen
zeg zoiets wat je hebt opgemerkt. Ik weet dat veel mensen die met hem gereden en geen
een heeft ooit gezegd iets negatiefs om me heen. Ik denk dat je iemand kan vinden om te zeggen
iets slecht over zowat iedereen met name in de pro gelederen, vanwege de sterk concurrerende
sfeer.
--
Irrationeel gehouden waarheden kan meer schadelijk zijn dan gemotiveerd fouten. "Bret Wade"
<bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
een
>
> Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean moest de andere zeggen
dag:
>
> "McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele
> Verhuizen omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
>
> En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, Brian jood was
geciteerde
>
> "In de vierde ronde, de McCormacks bleek uit slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte team
> Sport. Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack steeg
> Vooraan te ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack uitgebracht
> De knock-out klap "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit je kans ", zei
> Mark McCormack. "De verhuizing klopte Sundt in de omheining en sprong Frank McCormack gratis. Sundt
> Nam het allemaal in stride. 'Ze zijn professionals en ze zijn betaald om races te winnen,' zei hij. 'Het
> Agressief, het is zoals hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
>
> Dus, denk je McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben me bewust
> Dat sommige mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand nu echt dat
> It's classy?
>
> Bret
"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
een
>
> Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean moest de andere zeggen
dag:
>
> "McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele
> Verhuizen omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
>
> En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, Brian jood was
geciteerde
>
> "In de vierde ronde, de McCormacks bleek uit slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte team
> Sport. Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack steeg
> Vooraan te ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack uitgebracht
> De knock-out klap "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit je kans ", zei
> Mark McCormack. "De verhuizing klopte Sundt in de omheining en sprong Frank McCormack gratis. Sundt
> Nam het allemaal in stride. 'Ze zijn professionals en ze zijn betaald om races te winnen,' zei hij. 'Het
> Agressief, het is zoals hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
>
> Dus, denk je McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben me bewust
> Dat sommige mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand nu echt dat
> It's classy?
>
> Bret
>
Horse ****! Ik was er en dat was een geweldige tactische zet. Het is cyclocross niet freakin 'padie-cake.
McCormack is een elegante renner die heeft zijn aandeel van brokken. Herinner toen hij geschroefd uit een
Olympisch plek in 1996 als gevolg van de politiek? De draad gaat over de formnat van de USPRO cahampionships.
Zo veel als ik ben blij dat Mark gewonnen, heb ik het resultaat ervan kan verschillende Beed indien de
formaat was anders. Fietsen is interessant, het is niet een "individuele" sport, het is een teamsport.
Zonder een team een bepaalde persoon heeft weinig kans om te winnen. Dus, zou het eerlijk zijn om een
evenement voor de Amerikaanse Pro riders alleen? Misschien, maar dan niet zou er een enorme verschuiving in het voordeel ten opzichte
de VS gevestigde Pros? Niet zeggen dat het goed zou zijn of slecht is gewoon anders ..
Danny Callen
"Danny Callen" <dancall@ix.netcom.com> schreef in bericht news: bc5r3r $ KP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> Individu heeft weinig kans om te winnen. Dus, zou het eerlijk om een evenement voor zijn Amerikaanse Pro
> Renners alleen?
Voor een US National Championship, duh, wat denk je?
Ik denk dat broer Frank was het een geschroefde uit van de Olympische Spot.
--
Irrationeel gehouden waarheden kan meer dan gemotiveerd Schadelijk fouten. "Danny Callen"
<dancall@ix.netcom.com> schreef in bericht news: bc5r3r $ KP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>> Scott Downie wrote:
>
>>> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is
> Een
>>> De meest stijlvolle fiets racers u zal ontmoeten.
>
>> Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean moest de andere zeggen
> Dag:
>
>> "McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele
> Verplaatsen, omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
>
>> En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, Brian jood was
> Geciteerd:
>
>> "In de vierde ronde, de McCormacks showde slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte team
>> Sport. Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack
>> Steeg tegenover te ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack
>> Geleverde knock-out klap "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit uw
>> Kans ", aldus Mark McCormack." De overstap klopte Sundt in de omheining en sprong Frank
>> McCormack gratis. Sundt nam het allemaal in stride. 'Ze zijn professionals en ze betaald om te winnen
>> Races, 'zei hij. 'Het is agressief, het is zoals hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
>
>> Dus, denk je McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben ervan bewust dat
>> Sommige mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand echt denk dat het
>> Classy?
>
>> Bret
>
>
> Horse ****! Ik was er en dat was een geweldige tactische zet. Het
cyclocross
> Niet freakin 'padie-cake. McCormack is een elegante renner die heeft zijn
delen
> Van brokken. Herinner toen hij geschroefd uit van een olympische plek in 1996 als gevolg
aan
> Politiek? De draad gaat over de formnat van de USPRO cahampionships. Zo veel als ik ben blij
> Dat Mark gewonnen, heb ik aan te nemen het resultaat zou hebben verschillende Beed als het formaat was anders.
> Fietsen is interessant, het is
niet
> Een "individuele" sport, het is een teamsport. Zonder een team een bepaalde persoon heeft weinig kans
> Om te winnen. Dus, zou het eerlijk om een evenement voor de Amerikaanse Pro renners hebben alleen? Misschien, maar dan zou
> Er een enorme
verschuiven
> In het voordeel ten opzichte van de VS gevestigde Pros? Niet zeggen dat het goed zou zijn of slecht is gewoon anders ..
>
> Danny Callen
Danny Callen wrote:
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Scott Downie wrote:
>
>
>>> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is
>
> Een
>
>>> de meest stijlvolle fiets racers u zal ontmoeten.
>
>> Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean moest de andere zeggen
>
> Dag:
>
>> "McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele
> verplaatsen, omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
>
>> En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, Brian jood was
>
> Geciteerd:
>
>> "In de vierde ronde, de McCormacks showde slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte team
>> sport. Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack steeg
>> voor te ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack uitgebracht
>> de knock-out klap "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit je kans ", zei
>> Mark McCormack. "De verhuizing klopte Sundt in de omheining en sprong Frank McCormack gratis. Sundt
>> heeft het allemaal in de pas. 'Ze zijn professionals en ze zijn betaald om races te winnen,' zei hij. 'Het
>> agressief, het is zoals hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
>
>> Dus, denk je McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben me bewust
>> dat sommige mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand nu echt dat
>> It's classy?
>
>> Bret
>
>
>
> Horse ****! Ik was er en dat was een geweldige tactische zet. Het is niet cyclocross freakin '
> Padie-cake. McCormack is een elegante renner die heeft zijn aandeel van brokken. Herinner toen hij
> Geschroefd uit van een olympische plek in 1996 als gevolg van de politiek? De draad gaat over de formnat van de
> USPRO cahampionships. Zo veel als ik ben blij dat Mark gewonnen, heb ik aan te nemen het resultaat zou
> Hebben verschillende Beed als de indeling anders was. Fietsen is interessant, het is niet een "individuele"
> Sport, het is een teamsport. Zonder een team een bepaalde persoon heeft weinig kans om te winnen. Zo,
> Zou het eerlijk om een evenement voor de Amerikaanse Pro renners hebben alleen? Misschien, maar dan niet zou er een enorme
> Verschuiving in het voordeel ten opzichte van de VS gevestigde Pros? Niet zeggen dat het goed zou zijn of slecht is gewoon anders ..
>
> Danny Callen
Ik rijd ook cyclocross en verwacht niet dat mensen proberen mij knock down. Ik zal uitstellen tot de
Belgen in deze groep. Als zij zeggen dat het runnen van een concurrent in de hekken terwijl je teamgenoot
aanvallen is een geweldige tactische zet, dan zal ik accepteren dat als onderdeel van de sport.
Bret
"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: 1QyFa.44687 $ Io.3930970 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Danny Callen wrote:
>
>> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
>> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>>> Scott Downie wrote:
>>>
>>>
>>>> Wel, hij kwam in de toekomst van Fast Freddy ... Plus de ruiter McCormack is
>
>> Een van
>
>>>> De meest stijlvolle fiets racers u zal ontmoeten.
>>>
>>> Niet iedereen is het ermee eens. Hier is wat Julean Dean moest de andere zeggen
>
>> Dag:
>
>>> "McCormack kwam mijn voorwiel en nam het met 150m te gaan. Het was een onprofessionele
>>> Verplaatsen, omdat hij wist dat ik kwam om hem heen en het was het enige wat hij kon doen. "
>>>
>>> En van de "Lousy sportiviteit?" draad op 2/5/99, Brian jood was
>
> Geciteerd:
>
>>> "In de vierde ronde, de McCormacks bleek uit slechts een van de manieren om te maken cyclo-cross een echte team
>>> Sport. Met Sundt verhuizen naar de voorkant weer een zet te doen over de aanloop, Frank McCormack
>>> Steeg tegenover te ontkennen Sundt zijn lijn en verplaats hem naar de afrastering. Dan, Mark McCormack
>>> De geleverde knock-out klap "." Ik zet mijn fiets opzij en zei (tot Frank) is dit uw
>>> Kans ", aldus Mark McCormack." De overstap klopte Sundt in de omheining en sprong Frank
>>> McCormack gratis. Sundt nam het allemaal in stride. 'Ze zijn professionals en ze betaald om te winnen
>>> Races, 'zei hij. 'Het is agressief, het is zoals hockey op wielen. Dat is wat maakt het spannend. "
>>>
>>> Dus, denk je McCormack is classy vanwege dit gedrag of in weerwil van het? Ik ben ervan bewust dat
>>> Sommige mensen denken dat dit de juiste manier om te rijden (ik niet), maar heeft iemand echt denk dat het
>>> Classy?
>>>
>>> Bret
>>>
>
>
>> Horse ****! Ik was er en dat was een geweldige tactische zet. Het
cyclocross
>> Niet freakin 'padie-cake. McCormack is een elegante renner die heeft zijn
delen
>> Van brokken. Herinner toen hij geschroefd uit van een olympische plek in 1996
vanwege
>> Politiek? De draad gaat over de formnat van de USPRO cahampionships.
Als
>> Veel als ik ben blij dat Mark gewonnen, heb ik aan te nemen het resultaat zou
hebben
>> Verschillende Beed als de indeling anders was. Fietsen is interessant, het is
niet
>> Een "individuele" sport, het is een teamsport. Zonder een team een bepaalde persoon heeft weinig kans
>> Om te winnen. Dus, zou het eerlijk om een evenement voor de Amerikaanse Pro renners hebben alleen? Misschien, maar dan
>> Er niet zou een enorme
verschuiven
>> In het voordeel ten opzichte van de VS gevestigde Pros? Niet zeggen dat het goed zou zijn of
slecht
>> Gewoon anders ..
>
>> Danny Callen
>
> Ik rijd cyclocross ook en verwacht niet dat mensen proberen mij knock down. Ik zal uitstellen tot de
> Belgen in deze groep. Als zij zeggen dat het runnen van een concurrent in de hekken terwijl je teamgenoot
> Aanvallen is een geweldige tactische zet, dan zal ik accepteren dat als onderdeel van de sport.
>
> Bret
>
Mark was van Johnny vooruit te gaan op de dam en kneep hem af als hij pakte zijn fiets. Op
althans dat is de manier waarop ik herinner het ....
Danny Callen
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0