Hoeveel herstel?
Bekijk de volledige versie: Hoeveel herstel?
Ik draai 40 dit jaar en ben het ervaren van de oude man syndroom. Het duurt langer om te herstellen van harde
inspanningen, en ik onlangs overdreef mijn interval training. Ik ben dus op hun hoede voor overtraindheid nu en hebben
waarschijnlijk niet zijn opleiding zo hard als ik zou kunnen / moeten.
Ik heb niet gedaan een formele interval training voor een tijdje, maar ik krijg in mijn anaërobe bereik ten minste
maar eenmaal op alle hardcore herstel training.
Wat is de norm voor het nemen van een no-bs invordering dag (en)? X aantal intervallen in een training op X
intensiteit. Of is het het beste om mijn lichaam te gebruiken als mijn gids? De benen zal klagen als ik ze hard heb gewerkt
Gisteren - moet ik negeer ze of mijn rustplaats HR lijkt oke die morgen?
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
belast met het Windows OS Development, Brian Valentine.
On Mon, 09 Jun 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:
> Ik draai 40 dit jaar en ben het ervaren van de oude man syndroom. Het duurt langer om te herstellen van harde
> inspanningen, en ik onlangs overdreef mijn interval training. Ik ben dus op hun hoede voor overtraindheid nu en hebben
> waarschijnlijk niet zijn opleiding zo hard als ik zou kunnen / moeten.
>
> Ik niet gedaan een formele interval training voor een tijdje, maar ik krijg in mijn anaërobe bereik ten minste
> maar eenmaal op alle hardcore herstel training.
>
> Wat is de norm voor het nemen van een no-bs invordering dag (en)? X aantal intervallen in een training op X
> intensiteit. Of is het het beste om mijn lichaam te gebruiken als mijn gids? De benen zal klagen als ik ze heb gewerkt
> harde gisteren - ik negeren als mijn rustplaats HR lijkt oke die morgen?
>
> --
gemakkelijke.
beginnen met het bijhouden van een dagelijks een logboek bij van je wakker hart / polsslag. neem het elke ochtend wanneer u voor het eerst wakker
up * voor * getting outta bed.
Als uw hartslag in rust is ooit 10 of meer slagen per minuut boven je gemiddelde, moet je rusten.
gewoon rust totdat je wakker pols valt terug tot onder de 10 slagen van het gemiddelde. doesnt krijgen elk
gemakkelijker dan dat. (Hoewel de 10 beat limiet is admitedly een vage grens waarde voor * alle * peeps,
Het is een mooie algemene richtlijn.)
Go-Go
ps naar - Lynn van uw andere thread "Ik wist dat ik te zwaar": u moet leren om beter ontwerp. het
een vaardigheid veel mensen te negeren en moet veel verbetering op. als je kunt gem. 23 mph, heb je genoeg
van fitness tot finish lagere categorie wedstrijden, je moet alleen de vaardigheden om dit te doen.
zelfs als je het verhogen van uw fitness, (altijd een goede zaak als Martha stoofpot zou zeggen!) u nog steeds
om te leren om te ontspannen in het peloton dat beter fitness gebruik. Probeer om te beginnen met klimmen heuvels in de top
10 van de verpakking en fade terug naar het midden van het peloton door de top van de klim. Vervolgens spoelen, schuim,
Herhaal dit voor elke ronde en je zult blijven veilig (en rust!) in het midden van het peloton voor 75% van de
race. het is een moeilijke vaardigheid te beschrijven en te 'leren tot je iemand daadwerkelijk uitvoert tijdens een
race. dan klikken voor je.
herinneren opknoping in de rug 1 / 2 van een pakje tijdens een race is zeer inspannend werk. it's a great
manier om grote hoeveelheden afval van lichamelijke en emotionele energie.
In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:
> Ik draai 40 dit jaar en ben het ervaren van de oude man syndroom. Het duurt langer om te herstellen van harde
> Inspanningen, en ik onlangs overdreef mijn interval training. Ik ben dus op hun hoede voor overtraindheid nu en hebben
> Waarschijnlijk niet zijn opleiding zo hard als ik zou kunnen / moeten.
>
> Ik niet gedaan een formele interval training voor een tijdje, maar ik krijg in mijn anaërobe bereik ten minste
> Maar eenmaal op alle hardcore herstel training.
>
> Wat is de norm voor het nemen van een no-bs invordering dag (en)? X aantal intervallen in een training op X
> Intensiteit. Of is het het beste om mijn lichaam te gebruiken als mijn gids? De benen zal klagen als ik ze heb gewerkt
> Harde gisteren - ik negeren als mijn rustplaats HR lijkt oke die morgen?
Waarom is een persoon die geen race (veel) meer doen dan een dag uit van 7-10 met anaërobe
intervallen? Snel weg naar een piek en overtraining.
Het vergroten van uw herstel tussen de attracties en tussen harde inspanningen, en te minimaliseren uw kansen
burnout, besteden meer tijd aan intervallen 5-20 bpm onder je LT. Mijn coach heeft me dit te doen en mijn
herstel is verbazingwekkend beter geworden. Beter herstel zorgt voor meer harde werk tijdens de opleiding, maar
eerst moet je het aërobe systeem krijgen ontwikkeld genoeg om je herstel te helpen.
-WG
"Warren" <warren@usvh.com> schreef in bericht news: 090620031638344413% warren@usvh.com ...
> In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
> Waarom is een persoon die geen race (veel) meer doen dan een dag uit van 7-10 met anaërobe
> Intervallen? Snel weg naar een piek en overtraining.
Waarom maakt het uit? Mensen die niet veel race rijden hun fiets voor de lol en moeten doen wat
voelt goed. Als dat racen Freds middelen tijdens de lunch, het zij zo.
In artikel <ixbFa.2890$Jw6.2031206@news1.news.adelphia.net>, Koergan Gringioni
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote:
> "Warren" <warren@usvh.com> schreef in bericht news: 090620031638344413% warren@usvh.com ...
>> In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
>> Waarom is een persoon die geen race (veel) meer doen dan een dag uit van 7-10 met anaërobe
>
>
>
>
> Waarom maakt het uit? Mensen die niet veel race rijden hun fiets voor de lol en moeten doen
> Wat voelt goed. Als dat racen Freds middelen tijdens de lunch, het zij zo.
Hij zei dat hij aan het doen was anaërobe intervallen regelmatig. Dat is contra-productief voor zijn gestelde doelen,
die geen van alle genoemde racen Freds tijdens de lunch.
Hij zei wat hij had gedaan niet werkte. Zoals Dr Phil zou zeggen: "Hoe is dat
workin 'for ya? "
WG-trainer van persoonlijkheden talkshow
Warren schreef:
> Waarom is een persoon die geen race (veel) meer doen dan een dag uit van 7-10 met anaërobe
>
> Het vergroten van uw herstel tussen de attracties en tussen harde inspanningen, en te minimaliseren uw kansen
> Burnout, besteden meer tijd aan intervallen 5-20 bpm onder je LT. Mijn coach heeft me dit te doen en mijn
> Herstel verbazingwekkend beter is geworden. Beter herstel zorgt voor meer harde werk tijdens de training
> Maar eerst moet je het aërobe systeem krijgen ontwikkeld genoeg om je herstel te helpen.
>
>-WG
Ik schijn er al zijn. Ik heb al veel van dat soort werk ook, maar meestal niet kan weerstaan
Racing verkeer op weg naar huis, of hameren op een steile gedeelte. Herstel ik tijdens de ritten en andere
oefening vrij snel. Helaas, de toegestane rustperiodes op de race heb ik ongeveer 20
seconden te kort voor mij.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
Warren schreef:
> Hij zei dat hij aan het doen was anaërobe intervallen regelmatig. Dat is contra-productief voor zijn verklaard
> Doelstellingen, die geen van genoemde racen Freds tijdens de lunch.
>
> Hij zei wat hij gedaan had niet werkte. Zoals Dr Phil zou zeggen: "Hoe dat is Workin '
> For ya? "
>
> WG-trainer van persoonlijkheden talkshow
Ik heb niet gezegd dat al, alleen dat ik mijn werk interval zou overdreven onlangs. Ik pakte te veel
in korte tijd een frame, een of twee keer. Ik dacht dat ik een mooie fitness plateau hit die
mijn behoeften vervullen, maar ik ga te bereiken voor hoger niveau. Ik moet gewoon meer systematisch te krijgen
over mijn herstel.
--
--
"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef
>
> Waarom maakt het uit? Mensen die niet veel race rijden hun fiets voor de lol en moeten doen
> Wat voelt goed. Als dat racen Freds middelen tijdens de lunch, het zij zo.
Wat als het betekent dat je een Fat Master?
"Bart" <bartvhooreb@hotmail.com> wrote in message
news: 52aa9f33.0306092313.3cb6cdd9 @ posting.google.com ...
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef
>
>> Waarom maakt het uit? Mensen die niet veel race rijden hun fiets voor
lol
>> En moet doen wat goed voelt. Als dat racen Freds tijdens middelen
lunch,
>> Het zij zo.
>
> Wat als het betekent dat je een Fat Master?
Dat is waar de waan begint instelling in, hoewel zeker niet alle van de Masters Fatties hebben
een overdreven gevoel van hun betekenis. Het duurt slechts een paar om een indruk te maken.
"de gopheur" <gopher@loveboat.com> wrote in message
Nieuws: btr9evg1c8tkoe3q04in3c9s18enobk07h@4ax.com ...
> On Mon, 09 Jun 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
>> Ik draai 40 dit jaar en ben het ervaren van de oude man syndroom. Het
neemt
>> Langer om te herstellen van harde inspanningen, en ik onlangs mijn overdreef
interval
>> Opleiding. Ik ben dus op hun hoede voor overtraindheid nu en hebben waarschijnlijk niet
geweest
>> Opleiding zo hard als ik zou kunnen / moeten.
>
>> Ik niet gedaan een formele interval training voor een tijdje, maar ik krijg
in mijn
>> Anaërobe bereik ten minste een keer op alle hardcore herstel maar
workouts.
>
>> Wat is de norm voor het nemen van een no-bs invordering dag (en)? X aantal
van
>> Intervallen in een training op X-intensiteit. Of is het het beste om mijn
lichaam
>> Mijn gids? De benen zal klagen als ik ze hard heb gewerkt
Gisteren --
>> Moet ik negeer ze als mijn rustplaats HR lijkt oke die morgen?
>
>> --
>
> Gemakkelijk.
>
> Start houden dagelijks een logboek bij van uw wakker hart / polsslag.
nemen
> Het elke ochtend als u voor het eerst wakker * voor * getting outta bed.
>
> Als uw hartslag in rust is ooit 10 of meer slagen per minuut boven je gemiddelde, moet u
> Rest. gewoon rust totdat je wakker pols valt terug tot onder de 10 slagen van het gemiddelde.
doesnt
> Get eenvoudiger dan dat. (Hoewel de 10 beat limiet
admitedly
> Een vage grens waarde voor * alle * peeps, het is een mooi algemeen
richtsnoer.)
That's it? Een "gemakkelijke"? Resting HR-up 10 slagen dan rest? Wow, dat is een erg simplistische antwoord
een van de meest fundamentele vragen over de opleiding.
Om de originele poster: het advies van Gopheur is correst voor zover een hogere rusten HR in de
morgen is een teken om het rustig aan doen. Maar er zijn veel andere mogelijke tekenen - zoals P & O niet in staat om
klim het verwachte niveau bij het uitwerken van, of HR buitensporig hoog, of een gevoel slecht, of gaan traag.
De belangrijkste dingen zijn
1) Plan gemakkelijk dagen of rust dagen en niets doet hard op hen.
2) Houd een logboek of ander document van je training, rust en racen. Na verloop van tijd kunt u beginnen te zien
hoeveel u nodig herstel van specifieke trainingen. Een handig hulpmiddel als u een windtrainer gebruik is
doen een helling test, waar je een reeks van drie of vier perioden van twee tot vier minuten
steeds snel en neem uw HR aan het eind van elk een. Dan ook rust voor een minuut op de
einde van de serie en uw HR. Tel de waarden en je krijgt een nummer dat u kunt gebruiken
te vergelijken uw staat van fitness en vermoeidheid van dag tot dag. De helling kan dienen als een opwarmertje, en
de intensiteiten van de etappes moeten overstappen van zeer eenvoudig, tot matig, aan de intensiteit van een lange
tijdrit. Dit is slechts een idee.
JT
--
NB: reply-to adres is munged
Bezoek http://www.jt10000.com (http://www.jt10000.com/)
In artikel <I3gFa.2972$Jw6.2107769@news1.news.adelphia.net>, Koergan Gringioni
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote:
> "Bart" <bartvhooreb@hotmail.com> wrote in message
> News: 52aa9f33.0306092313.3cb6cdd9 @ posting.google.com ...
>> "Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef
>>>
>>> Waarom maakt het uit? Mensen die niet veel race rijden hun fiets voor
> Fun
>>> En moet doen wat goed voelt. Als dat racen Freds tijdens middelen
> Lunch,
>>> Het zij zo.
>
>> Wat als het betekent dat een Fat Master?
>
>
>
> Dat is waar de waan begint instelling in, hoewel zeker niet alle van de Masters Fatties hebben
> Een overdreven gevoel van hun betekenis. Het duurt slechts een paar om een indruk te maken.
FWIW, Ik heb onlangs gemerkt zijn er meer vet jongens in de Senior 3's dan in de 35 + 1,2,3 hier
in NorCal.
"... Niet dat er iets mis mee is."
-WG
"John Forrest Tomlinson" <usenetremove@jt10000.com> wrote in message
news: 84314734.0306100144.40f64ad @ posting.google.com ...
> "De gopheur" <gopher@loveboat.com> wrote in message
> News: btr9evg1c8tkoe3q04in3c9s18enobk07h@4ax.com ...
>> On Mon, 09 Jun 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
>
> De belangrijkste dingen zijn
>
> 1) Plan gemakkelijk dagen of rust dagen en we doen niets hard op hen.
>
> 2) Houd een logboek of ander document van je training, rust en racen. Na verloop van tijd kunt u beginnen te zien
> Hoeveel u nodig herstel van specifieke trainingen. Een handig hulpmiddel als u een windtrainer gebruik
> Om te doen een helling-test, waar je een reeks van drie of vier perioden van twee tot vier minuten
> Steeds snel en neem uw HR aan het eind van elk een. Dan ook rust voor een minuut op de
> Einde van de serie en uw HR. Tel de waarden en je krijgt een nummer dat u kunt
> Gebruiken om uw staat van fitness en vermoeidheid vergelijken van dag tot dag. De helling kan dienen als een
> Warmup, en de intensiteit van de etappes moeten overstappen van zeer eenvoudig, tot matig, aan de
> Intensiteit van een lange tijdrit. Dit is slechts een idee.
>
> JT
Ik zeg rit hoe je je voelt eenmaal opgewarmd.
Als je je goed voelt hard rijden, niet zo goed weg terug een beetje.
Neem een dag of twee uit wanneer u als het voelt.
Aerobic (Speedplay) werkt.
Dashii
"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: mJpFa.110444 $ DV.125179 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
> Aerobic (Speedplay) werkt.
Oneens.
Ik grapte over het houden van het hoofd van een vriendin onder de dekens toen ik scheet gelaten en ze zei dat ze dump
me op de plek als ik het deed.
"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: uQpFa.3137 $ Jw6.2264237 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
> News: mJpFa.110444 $ DV.125179 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
>> Aerobic (Speedplay) werkt.
>
>
>
>
> Oneens.
>
>
> Ik grapte over het houden van het hoofd van een vriendin onder de dekens toen ik
farted
> En ze zei dat ze me dumpen op de plek als ik deed.
Nee, nee! U denken over Fartlick (voorspel) niet aerobic (Speedplay).
Dashii
lees dit eerst alvorens te denken
http://www.greglemond.com/site/gregstips.shtml
greg van Californië in San Mateo
In article <20030611214209.12195.00000698 @ mb-m04.aol.com>, neptunium <neptunium@aol.com> wrote:
> Lees dit eerst alvorens te denken
>
> Http://www.greglemond.com/site/gregstips.shtml
>
> Van greg Californië in San Mateo
Ik betwijfel Greg LeMond aggrees met veel van wat er omdat er fouten en valse verklaringen in
vrijwel elke sectie.
Bijvoorbeeld ...
"1. Maximale inspanning (sprint): Deze inspanning duurt 10 tot 25 seconden.
- Het is vergelijkbaar met een 200 meter sprint.
- Het roept op tot 100 procent van je maximale hartslag. "
Uw HR zal niet krijgen tot 100% in slechts 25 seconden.
"2. Submaximum inspanning (zuivere anaërobe interval): Deze inspanning duurt 25 seconden tot twee minuten.
- Het is vergelijkbaar met een een kilometer lange tijdrit op de baan.
- Uw lichaam is tegen zeer bijna 100 procent van je maximale hartslag.
- Het wordt beschouwd als het zuiver anaërobe interval. "
Vele kilo renners zullen niet raken hun MHR en het is goed gedocumenteerd dat 20-40% van de energie gebruikt
tijdens een kilo is aërobe, niet 0% zoals aangegeven. Het is zelfs meer aerobic voor een 2-minuten interval.
"4. Gemiddelde intensiteit (anaërobe drempel): Deze oefening duurt van vier tot 30 minuten.
- Het is vergelijkbaar met een vijf tot 20 kilometer individuele tijdrit.
- Uw hartslag is tussen 90 en 100 procent van zijn maximum.
- In deze oefening het lichaam gebruikt aërobe oxidatie (zuurstof die via de bloedbaan), omdat
is niet in een anaërobe toestand. "
Ik betwijfel dat iedereen kan gaan tot 100% van MHR wanneer zij "niet in een anaërobe toestand." Zelfs 90% van MHR
en volledig aëroob meest zou zijn ongebruikelijk.
"5. Lichtintensiteit (intens aëroob): Deze oefening duurt 30 minuten of meer.
- Deze oefening is vergelijkbaar met een 25 mijl tijdrit tot een lange-afstand, maar intensieve inspanning.
- Uw hartslag wordt op 80 tot 90 procent van de maximale tijdens deze oefening.
- Uw lichaam is in een exclusief aërobe staat.
- Uw lichaam zal eerst het glycogeen verbranden het heeft opgeslagen. Na dat u zal worden uitgevoerd uit vetzuren
zuren. Dit is de bonks (volledige uitputting).
U niet branden glycogeen en VERVOLGENS vetzuren op deze intensiteit. Je verbrandt ze allebei tegelijk.
Indien u geen van glycogeen je zult branden vetzuren, maar ook eiwitten (van spierweefsel). En
"bonks" is niet compleet uitputting.
Het klinkt als dit allemaal vertaald uit een andere taal door iemand die een "persoonlijke trainer"
bij een lokale sportschool.
-WG
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0