PDA

Le Mond Arrivee Ti

Bekijk de volledige versie: Le Mond Arrivee Ti

Bob

Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200 OCV
koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd om mijn mijn

Mike Jacoubowsk

> Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200 OCV
> Koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd om mijn mijn

Bob: De twee fietsen rijden heel anders, deels te wijten aan geometrieën frame, deels materialen & hoe
ze worden gebruikt. Heeft u gereden elke (maken dat ze werden opgericht hetzelfde, met dezelfde stoel
hoogten, zadel tegenslag en stoel-to-bar relatie)?

Je kunt niet fout gaan met een fiets ... indien een van hen heeft iets over het dat u wilt
rijden het meer, ook al is het uiterlijk, dan is dat waarschijnlijk de weg te gaan. Maar de vraag is hier niet
gaan veel helpen, want we praten over dingen die persoonlijk aan u, en uw keuzes
kunnen worden gebaseerd op een andere criteria dan iemand anders.

- Mike - Chain Reaction Fietsen http://www.ChainReactionBicycles.com (http://www.chainreactionbicycles.com/)

Jeff Brody

Op woensd. De 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> wrote:

> Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200 OCV
> koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd om mijn mijn
>
Fer godz sake. wat denk je dat verschil maakt? waarom wil je iemand anders make-up
je geest? kopen die je wilt. dan uw tijd doorbrengen rijden de gd ding, geen zorgen te maken over
wat te kopen.

Neptunium

hi mijn naam is Greg. Ik heb enkele positieve imput voor je. afhankelijk van wat je gebruikt voor paardrijden.
Ik heb gereden voor een tijdje, en alleen op Peugeots. Kunt u zich voorstellen dat. Al die tijd had ik
op de fiets die niet zijn uitgerust voor mij persoonlijk. Eerste Peugeot in '72 dan '75 en in '85. Dan 3
maanden geleden kreeg ik een LeMond Alp d'Huez en ben erg blij. Mijn eerste rit van 46 mijl was zeer
comfortabel en ik was onder de indruk. Handling is zeer stabiel. Ik reed over 40mph down hill en ben
vast in een spleet (ongeveer 20 meter lang 3 / 4 tot 1 inch diep) in de rode en de fiets reed recht door
het. Ik denk dat beide fiets is naar uw behoeften. Je moet het besluit. Er was
OLN advies over het netwerk van de andere dag over de fiets past. Ik denk dat het Chris Carmichael. En hij verklaarde
dat "indien de fiets niet past niet op te krijgen 'Hij zei dat wanneer u streached op de fiets
moet je zien de voorzijde axel met het stuur en dezelfde gevoerd wanneer je in de druppels. Ik
gecontroleerd dit uit op mijn nieuwe Lemond en het was waar. Daarna reed mijn Peugeot en het is niet een rijtje
correct. Dus vooral zou ik zeggen dat de fiets geschikt is uw belangrijkste overweging. Een andere
ding dat merkte ik meteen toen ik reed de Lemond was dat de uitgestrekt bovenlichaam deed
staat u mij toe om te ademen veel meer lucht dan mijn Peugeot. Lemondbikes.com benadrukt de mogelijkheid om adem
dieper op de geometrie, denk ik dat dit zeer belangrijk. Ik hou van de look van de Le Mond
Arrivee. Het is een ontzagwekkende geel met rode accenten. Dat is een zeer mooie fiets. GEOMETRIE:
Lemond geometrie zij aan zij met de Trek is een oneven - zelfs mis match. Dus hoe kan je vergelijken met de
twee. Als je trek het gometry voor de trek en LeMond je kunt zien dat de 61 LeMond CM heeft een langere
bovenbuis dan de tocht 62 cm. Dit is dat de Lemond met een langere bovenbuis zal een meer
aangelegde rijpositie met een beter vermogen om te ademen. Het hoofd hoek en balhoofdhoek is hetzelfde dus
beide fietsen hebben soortgelijke stuureigenschappen en de behandeling. Naast dit alles kan ik je een gunst.
Ik was op zoek via trekbikes.com en vond iets interessant. In hun website is een reactie
van de eigenaar van ChainReaction Bikes. Hij rijdt OCLV. Ik kocht mijn fiets van ChainReaction fietsen dus
je kan hem vragen. Lijkt een eerlijk man. op Trekbikes zegt hij,

"Het is het dichtst je ooit bij ons aan het gevoel van het verdraaien van de gasklep van een grote motor
motorfiets op een fiets. "

Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eigenaar mikej@chainreaction.com

good luck Greg uit San Mateo california

Kevan Smith

Op woensd. De 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> vanaf schreef:

> koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd om mijn mijn

Get beide.

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede OKAY! Zet het geluid ALLEEN voor TRYNEL
Vloerbedekking, volledig uitgeruste
RV's en Floatation SYSTEMEN!
11:39:22 PM 10 juni 2003

Ronald

> Fer godz sake. wat denk je dat verschil maakt? waarom wil je iemand anders make-up
> Uw geest? kopen die je wilt. dan uw tijd doorbrengen rijden de gd ding, geen zorgen te maken over
> Wat te kopen.

Kunnen we deze in de FAQ, het is het beste antwoord tot nu toe op de "Welke moet ik kopen" vraag.

Jeff Brody "<jeffwbrody@yahoo.com> wrote in message
Nieuws: 28adevkoprpvsn840t3q81c1e1fha1kv7u@4ax.com ...
> Op woensd. De 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> wrote:
>
>> Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200
>> OCV koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd waaruit
>> Mijn mine
>
> Fer godz sake. wat denk je dat verschil maakt? waarom wil je iemand anders make-up
> Uw geest? kopen die je wilt. dan uw tijd doorbrengen rijden de gd ding, geen zorgen te maken over
> Wat te kopen.

Bob

Stuur me een check! Ik zal heel dankbaar zijn!

"Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
Nieuws: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
> Op woensd. De 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> uit wrote:
>
>> Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200
>> OCV koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd waaruit
>> Mijn mine
>
> Get beide.
>
>
>
> --
> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede OKAY! Zet het geluid ALLEEN voor TRYNEL
> Vloerbedekking, volledig uitgeruste
> RV'S en Floatation SYSTEMEN!
> 11:39:22 PM 10 juni 2003

Bob

Greg Bedankt voor de "intelligente commentaar" Een van de weinige die ik heb gelezen

"Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
news: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
> Hi my name is Greg. Ik heb enkele positieve imput voor je. afhankelijk van wat je gebruikt om
> Rijden. Ik heb gereden voor een tijdje, en
enige
> Op Peugeots. Kunt u zich voorstellen dat. Al die tijd had ik op de fiets
dat
> Waren niet voorzien van mij persoonlijk. Eerste Peugeot in '72 dan '75 en in
'85.
> Dan 3 maanden geleden kreeg ik een LeMond Alp d'Huez en ben erg blij. Mijn eerste
rit van
> 46 mijl was zeer comfortabel en ik was onder de indruk. Handling is zeer stabiel. Ik was riding down hill
> Over 40mph en kwam vast
een
> Crack (ongeveer 20 meter lang 3 / 4 tot 1 inch diep) in de rode en de fiets
reed
> Rechts doorheen. Ik denk dat beide fiets is naar uw behoeften. Je moet de
> Besluit. Er werd advies over OLN het netwerk van de andere dag over de fiets past. Ik
denken
> Het was Chris Carmichael. En hij verklaarde dat "als de fiets niet past
krijgen geen
> Op het "Hij zei dat wanneer u streached op de fiets zie je het
front
> Axel met het stuur en dezelfde gevoerd wanneer je in de druppels. Ik
gecontroleerd
> Deze op mijn nieuwe Lemond en het was waar. Toen reed mijn Peugeot en het is
niet
> Lined correct. Dus vooral zou ik zeggen dat de fiets geschikt is uw belangrijkste
> Overweging. Een ander ding dat merkte ik meteen toen ik
reed
> De Lemond was dat de uitgestrekt bovenlichaam me toeliet om adem
lot
> Meer lucht dan mijn Peugeot. Lemondbikes.com benadrukt de mogelijkheid om adem
meer
> Diep op hun geometrie, denk ik dat dit zeer belangrijk. Ik vind de look van de Le Mond arrivee.
> Het is een ontzagwekkende geel met rode accenten. Dat is een zeer mooie fiets. GEOMETRIE: Lemond
> Geometrie zij aan zij met de Trek is een oneven - zelfs mis match. Zo
hoe
> Kunt u vergelijken van de twee. Als je trek het gometry voor de trek en LeMond je kunt zien dat de 61 CM
> LeMond heeft een langere bovenbuis dan de tocht 62 cm. Dit is dat de
Lemond
> Met een langere bovenbuis wordt een meer aangelegd rijden positie met
beter
> Vermogen om te ademen. Het hoofd hoek en balhoofdhoek is hetzelfde dus beide fietsen hebben vergelijkbare
stuurinrichting
> Kenmerken en de behandeling. Naast dit alles kan ik je een gunst. Ik was op zoek via
> Trekbikes.com
en
> Iets gevonden interessant. In hun website is een opmerking van de eigenaar van ChainReaction
> Bikes. Hij
rides
> OCLV. Ik kocht mijn fiets van ChainReaction fietsen, zodat je hem kon vragen.
Lijkt
> Een eerlijk man. op Trekbikes zegt hij,
>
> "Het is het dichtst je ooit bij ons aan het gevoel van de gashendel draaien
een
> Big-motor motor op een fiets. "
>
> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eigenaar mikej@chainreaction.com
>
> Good luck Greg uit San Mateo california

Kevan Smith

Op woensd. De 11 juni 2003 21:38:09 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> uit wrote:

> Stuur me een check! Ik zal heel dankbaar zijn!

Stem voor mij voor het presidentschap. Mijn belofte is de campagne "Een LiteSpeed voor iedere burger!"

>
> "Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
> news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
>> Op woensd. De 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> uit wrote:
>
>>> Ik heb versmald mijn zoektocht naar een nieuwe fiets naar twee. \\ De Le Mond Arrivee Ti of de Trek 5200
>>> OCV koolstof Ik zou graag meningen over wat ik moet kopen. Ik heb een moeilijke tijd waaruit
>>> Mijn mine
>
>> Get beide.
>
>
>
>> --
>> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede OKAY! Zet het geluid ALLEEN voor TRYNEL
>> Vloerbedekking, volledig uitgeruste
>> RV'S en Floatation SYSTEMEN!
>> 11:39:22 PM 10 juni 2003
>

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede sleutel snijdt een schreeuwend non omdat
8:35:32 PM 11 juni 2003

Kevan Smith

Op woensd. De 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> van Pandimensional
Orgasmatronics wrote:

> Stem voor mij voor het presidentschap. Mijn belofte is de campagne "Een LiteSpeed voor iedere burger!"

Ik moet zeggen dat Litespeed hier alleen retorisch gebruikt. Als u een Trek, of een Lemond,
of een andere fiets, dat telt ook. Geen maximale prijs! En als je wilt een van Ti Mark fietsen, je
krijgen TWEE!

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede OVER de tunnel! ONDER het viaduct!
Rond het toekomstige en beyond repair!
8:42:32 PM 11 juni 2003

Urhome

Ik heb beide: een 2000 Lemond Zürich (de laatste van de pen steel fietsen) en een jaar oude Peugeot. Beide
zijn van staal en hebben Ultegra componenten.

De Lemond is een 59 (aanbevolen door de ergo grafieken en fiets profs als de grootte fiets voor mijn maat. In
feit, ze geacht te passen, recht uit de doos.

De Peugeot is een 63. De twee hoeken fiets zijn zeer gelijkaardig - slechts weinig centimeter scheiden.
Hoewel Lemond fietsen zijn erg mooi, en als ze passen er waarschijnlijk niets beter, voor mij,
de Peugeot is de grootste.

Mijn grootste probleem met de Lemond is dat ik niet kan krijgen mijn knieën achter de spindels pedaal. Ik
hoort er een nieuwe zadelpen die u kunnen helpen me uit, maar dan zou ik een langere en een kortere veer nodig
stengel (niet makkelijk te vinden).

De Peugeot past gewoon. Je moet try'm uit en ongeacht de Ergo grafieken en anderen mag zeggen kan
soms van weinig of geen hulp.

"Bob" <bob56@hotmail.com> schreef in bericht news: ioNFa.3778 $ Jw6.2648777 @ news1.news.adelphia.net ...
> Thanks Greg voor de "intelligente commentaar" Een van de weinige die ik heb gelezen
>
>
>
> "Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
> News: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
>> Hi my name is Greg. Ik heb enkele positieve imput voor je. afhankelijk van wat je gebruikt om
>> Rijden. Ik heb gereden voor een tijdje, en
> Alleen
>> Op Peugeots. Kunt u zich voorstellen dat. Al die tijd had ik op de fiets
> Dat
>> Waren niet voorzien van mij persoonlijk. Eerste Peugeot in '72 dan '75 en in
> '85.
>> Dan 3 maanden geleden kreeg ik een LeMond Alp d'Huez en ben erg blij. Mijn eerste
> Rit van
>> 46 mijl was zeer comfortabel en ik was onder de indruk. Handling is zeer stabiel. Ik reed beneden
>> Heuvel over 40mph en kreeg
vast
> In een
>> Crack (ongeveer 20 meter lang 3 / 4 tot 1 inch diep) in de rode en de fiets
> Reed
>> Rechts doorheen. Ik denk dat beide fiets is naar uw behoeften. Je hebt te maken
de
> Beslissing. Er werd advies over OLN het netwerk van de andere dag over de fiets past.
Ik
> Denken
>> Het was Chris Carmichael. En hij verklaarde dat "als de fiets niet past
> Krijgen geen
>> Op het "Hij zei dat wanneer u streached op de fiets zie je het
> Front
>> Axel met het stuur en dezelfde gevoerd wanneer je in de druppels. Ik
> Aangevinkt
>> Deze op mijn nieuwe Lemond en het was waar. Daarna reed mijn Peugeot en het
is
> Niet
>> Lined correct. Dus vooral zou ik zeggen dat de fiets geschikt is uw
meeste
>> Belangrijke overweging. Een ander ding dat merkte ik meteen toen ik
> Reed
>> De Lemond was dat de uitgestrekt bovenlichaam mij toestond om te ademen
een
> Lot
>> Meer lucht dan mijn Peugeot. Lemondbikes.com benadrukt de mogelijkheid om adem
> Meer
>> Diep op hun geometrie, denk ik dat dit zeer belangrijk. Ik hou van de look van de Le Mond
>> Arrivee. Het is een ontzagwekkende geel met rode accenten. Dat is een zeer mooie fiets.
>> GEOMETRIE: Lemond geometrie naast de Trek is een oneven - zelfs mis match.
Zo
> Hoe
>> Kunt u vergelijken van de twee. Als je trek het gometry voor de trek en LeMond je kunt zien dat de 61
CM
>> LeMond heeft een langere bovenbuis dan de tocht 62 cm. Dit is dat de
> Lemond
>> Met een langere bovenbuis wordt een meer aangelegd rijden positie met
> Beter
>> Vermogen om te ademen. Het hoofd hoek en balhoofdhoek is hetzelfde dus beide fietsen hebben vergelijkbare
> Besturing
>> Kenmerken en de behandeling. Naast dit alles kan ik je een gunst. Ik was op zoek via
trekbikes.com
> En
>> Iets gevonden interessant. In hun website is een opmerking van de eigenaar van ChainReaction
>> Bikes. Hij
> Rides
>> OCLV. Ik kocht mijn fiets van ChainReaction fietsen, zodat je hem kon vragen.
> Lijkt
>> Een eerlijk man. op Trekbikes zegt hij,
>
>> "Het is het dichtst je ooit bij ons aan het gevoel van verdraaien van de
gashendel
> Van een
>> Big-motor motor op een fiets. "
>
>> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eigenaar mikej@chainreaction.com
>
>> Good luck Greg uit San Mateo california

Mark Hickey

Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote:

> Op woensd. De 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> van Pandimensional
> Orgasmatronics wrote:
>
>> Stem voor mij voor het presidentschap. Mijn belofte is de campagne "Een LiteSpeed voor iedere burger!"
>
> Ik moet zeggen dat Litespeed hier alleen retorisch gebruikt. Als u een Trek, of een Lemond,
> of een andere fiets, dat telt ook. Geen maximale prijs! En als je wilt een van Ti Mark fietsen, je
> krijgen TWEE!

Oef ... je over verloor mijn stem er voor een minuut, dude.

Mark Hickey Habanero Cycles http://www.habcycles.com (http://www.habcycles.com/) Huis van de 695 dollar ti frame

Kevan Smith

On Thu, 12 Jun 2003 16:00:46 GMT, Mark Hickey <mark@habcycles.com> van Habanero Cycles wrote:

> Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote:
>
>> Op woensd. De 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> van Pandimensional
>> Orgasmatronics wrote:
>
>>> Stem voor mij voor het presidentschap. Mijn belofte is de campagne "Een LiteSpeed voor iedere burger!"
>
>> Ik moet zeggen dat Litespeed hier alleen retorisch gebruikt. Als u een Trek, of een Lemond,
>> of een andere fiets, dat telt ook. Geen maximale prijs! En als je wilt een van Ti Mark fietsen, je
>> krijgen TWEE!
>
> Oef ... je over verloor mijn stem er voor een minuut, dude.

Ik kan niet hebben dat, omdat je gaat zijn minister van Financiën!

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ mensenrechten = vrede Tony Randall! Is uw leven een patio van FUN?
1:48:40 PM 12 juni 2003

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vBET translator 3.2.2