PDA

Bekijk de volledige versie: Graham Watson redactioneel commentaar

Benjamin Weiner

Foto en bijschrift van de laatste Giro tijdrit:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000

"Toch ontbreekt die extra rand die hem-3de plaats algemeen in de Ronde van Frankrijk 2002 gaf,
Raimondas Rumšas werd 5e in de tijdrit naar Milaan 6de plaats algemeen nemen ... "

Ja, dat ontbreekt "extra rand," inderdaad.

Robert Chung

"Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> schreef in bericht news: 3ee6ea3b $ 1@news.ucsc.edu ...
> Foto en bijschrift van de laatste Giro tijdrit:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000
>
> "Toch ontbreekt die extra rand die hem-3de plaats algemeen in de Ronde van Frankrijk 2002 gaf,
> Raimondas Rumsas werd 5e in de tijdrit naar Milaan 6de plaats algemeen nemen ... "
>
> Ja, dat ontbreekt "extra rand," inderdaad.

Je bedoelt zijn moeder-in-law is hersteld van haar ziekte?

Benjamin Weiner

Robert Chung <invalid@nospam.com> wrote:

> "Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> wrote:
>> "Toch ontbreekt die extra rand die hem-3de plaats algemeen in de Ronde van Frankrijk 2002 gaf,
>> Raimondas Rumsas werd 5e in de tijdrit naar Milaan 6de plaats algemeen nemen ... "
>
>> Ja, dat ontbreekt "extra rand," inderdaad.

> Je bedoelt zijn moeder-in-law is hersteld van haar ziekte?

Blijkbaar niet, LOL. Ik zweer dat ik gepost dat afgelopen nacht, voordat het nieuws dat hij popped verschenen
op Cyclingnews of Velonews. Ik zou opgeven dit wetenschappelijk onderzoek spullen en start picking
paarden plaats.

Phillip

"Robert Chung" <invalid@nospam.com> wrote in message
news: <3ee6f1f7 0 dollar 26.581 dollar $ 626a54ce@news.free.fr> ...
> "Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> schreef in bericht news: 3ee6ea3b $ 1@news.ucsc.edu ...
>> Foto en bijschrift van de laatste Giro tijdrit:
>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000
>
>> "Toch ontbreekt die extra rand die hem-3de plaats algemeen in de Ronde van Frankrijk 2002 gaf,
>> Raimondas Rumsas werd 5e in de tijdrit naar Milaan 6de plaats algemeen nemen ... "
>
>> Ja, dat ontbreekt "extra rand," inderdaad.
>
> Je bedoelt zijn moeder-in-law is hersteld van haar ziekte?

Dagelijks peloton gemeld dat Rumsass mislukte een controle test na etappe 6 van de Giro ik geloof. Zo
nee, zijn moeder-in-law is nog niet volledig hersteld. Natuurlijk is het consequent voor hem om zijn
bloedbeeld stijgen tijdens de concurrentie, in tegenstelling tot iedereen elses zoals we zagen in de TDF 02. Misschien is hij
heeft een nieuw meisje te rijden in heel Europa voor hem?

Phillip

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish