Bekijk de volledige versie: Het vinden van vorm is leuk
Het vinden van vorm is leuk
Ik ben net begonnen om de kleinste smaak van rechts rijden.
Het brengt herinneringen terug van hoe het gaat. Goede vorm begint met het gevoel in een versnelling in een positie
en aard van paardrijden. Zoals vorm wordt beter men kan houden met alle handpositions op de bars, dan
houden in een steeds breder scala van tandwielen, dan voorwaarden. Ook als vorm verbetert men kan houden
tijdens het rijden met anderen bij steady tempo wanneer men kiest zowel een moeilijker of makkelijker versnelling. Je krijgt een bredere
assortiment waaronder zowel sneller of langzamer cadans. Fun stuff!
(De keerzijde voor mij is dat ik weet dat ik dood op een tocht toen mijn benen moe op een bepaalde cadans
en noch vertragen of te versnellen helpt. Ik noem dat geen niemandsland. - Ik moet veranderen
iets, maar geen versnelling is beter, dus het is tijd om te kijken van de achterkant!)
Gisteren heb ik voelde goed vorm toen 100rpm was iets wat ik niet bericht. Ik was gewoon gecentreerd op zoek
de weg. Mijn gewicht voelde een beetje verschoven naar voren over de 3-oclock stand van het pedaal. Het was hoog
cadans maar ik heb nog een klein beetje van de vlotter uit het zadel. Genoeg float naar de rit glad, maar houden
niet zozeer dat zij zich vlotter energie als in het rijden van zadel. (Betere vorm zou kunnen geleidelijk
een zwaarder te zitten in het zadel of behouden, zelfs wanneer ze buiten zadel.)
Ik voelde dat ik was niet bogging down at all. Gewoon een soort gladde drukte die gecentreerd meer dan 3-oclock. Elke
cyclus onderscheiden. Er was juist dit gevoel van goede druk op de beide voeten op 3-oclock. Ik
Ook voelde de achterkant plat zijn, onderrug een beetje getrokken, heupen naar voren rolde wat, denk ik, maar
geen agressieve effecten. Head up nicely.
Dit was op de flats in 42x15 met de handen op tops en ellebogen gespreid. Moet ergens beginnen!
Ik heb het in sommige andere tandwielen en standpunten kort ook, maar ik merkte het moeilijker elders.
Als ik kan blijven hetzelfde gevoel voor een uur in elke versnelling, elke positie, dan zal ik echt ga op zoek
voor races. Meestal gebeurt over september Zucht.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) voor moderne Folkways en cultuur heropleving ...
... die "kleine wereld" opvattingen over fietsen, bogen, ski's, boeken, films ...
... nieuwe boeken met: XC ski-cultuur, een thriller over kleine stad drugssmokkel, en vouwen
fietsen ... radicale romans coming up! ... nog veel meer boeken, downloadbare muziek en video's ...
artikelen galore!
plus nationale "buiten de gebaande paden" travel forums! HOLY rookt!
Jeff Potter "<jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
news: 3EE72FC6.6A7A09BC @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
>
> Als ik kan blijven hetzelfde gevoel voor een uur in elke versnelling, elke positie, dan zal ik echt ga op zoek
> Voor races. Meestal gebeurt over september Zucht.
Mensen die denken dat ze heel snel hebben gekregen in het laagseizoen meestal beseffen niet iedereen
(wie zij zich tot het vergelijken) is stoppen met proberen.
Jeff Potter schreef:
> Ik ben beginnen te krijgen in de kleinste smaak van rechts rijden.
>
> Het brengt herinneringen terug van hoe het gaat. Goede vorm begint met het gevoel in een versnelling in een positie
> En soort van paardrijden. Zoals vorm wordt beter men kan houden met alle handpositions op de bars,
> Dan houdt het in een steeds breder scala van tandwielen, dan voorwaarden. Ook als een vorm verbetert kan houden
> Zij tijdens het rijden met anderen bij steady tempo wanneer men kiest zowel een moeilijker of makkelijker versnelling. Je krijgt een
> Breder waaronder zowel sneller of langzamer cadans. Fun stuff!
>
> (De keerzijde voor mij is dat ik weet dat ik dood op een tocht toen mijn benen voelen moe een bepaalde
> Cadans en noch vertragen of te versnellen helpt. Ik noem dat geen niemandsland. - Ik heb
> Naar iets veranderen, maar geen versnelling is beter, dus het is tijd om te kijken van de achterkant!)
>
> Gisteren heb ik voelde goed vorm toen 100rpm was iets wat ik niet bericht. Ik was net op gecentreerd
> Naar beneden te kijken de weg. Mijn gewicht voelde een beetje verschoven naar voren over de 3-oclock stand van het pedaal. Het
> Cadans was hoog maar ik heb nog een klein beetje van de vlotter uit het zadel. Genoeg vlotter te houden van de rit
> Glad maar niet zo veel vlotter dat zij zich energie als in het rijden van zadel. (Betere vorm zou kunnen
> Geleidelijk toe een zwaarder te zitten in het zadel of behouden, zelfs wanneer ze buiten zadel.)
>
> Ik voelde dat ik was niet bogging down at all. Gewoon een soort gladde drukte die gecentreerd meer dan 3-oclock.
> Elke cyclus was niet te onderscheiden. Er was juist dit gevoel van goede druk op de beide voeten op
> 3-oclock. Ik voelde me ook de achterkant plat wezen, onderrug een beetje getrokken, heupen naar voren rolde sommige
> Ik denk, maar geen agressieve effecten. Head up nicely.
Ik weet niet zeker wat je het over hebt. Een soort van zoete plek in uw positie?
Ik heb een aantal comfortabele posities op de fiets, en een paar ongemakkelijk Ones. Ik vermijd het laatste.
Ik ben waarschijnlijk sneller in de comfortabele Ones maar ik heb nooit de moeite genomen om te controleren.
Heeft u onlangs begonnen met paardrijden langere afstanden? U gepost misschien iets in die zin een
tijdje terug. Het kost me een paar weken opnieuw get-gewend aan de fiets na de winter, maar
na dat, het is allemaal een kwestie van conditionering en gaan sneller.
Ik denk dat formulier geldt meer voor conditionering.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
belast met het Windows OS Development, Brian Valentine.
"Raptor" <me@attbi.com> schreef in bericht news: 3EE745A5.3080507 @ attbi.com ...
> Jeff Potter wrote:
>
> Ik weet niet zeker wat je het over hebt. Een soort van zoete plek in uw positie?
Ik heb het over de sweet spot.
ooooooh.
Ik zou willen dat president Clinton had me humidored in plaats van Monica Lewinsky.
Jeff Pooter jp@inmybackdoor.com
Hmmm, mijn nieuwslezer krijgt niet alle Google-posten, weird.
Raptor vermeld dat formulier was gerelateerd aan conditionering. Het is, maar het is fitness plus techniek,
en techniek in het bijzonder in termen van het vinden van een EIGEN stijl. Het kostte me een paar jaar van
racing te vinden mijn stijl dan een jaar van een verruiming van het toe te passen in alle soorten paardrijden. (I
herinner ik kon eerst doen in Crits, dan kreeg ik het in TT's dan in pauzes / bruggen.) Nu zelfs als een
Fattie Citizen na een bepaald aantal uren kan ik beginnen met het vinden van het weer. Niets zoals het was
terug in de dag, maar het is nog steeds iets van het gevoel van vorm komen rond. Niet alleen fitness, maar
plus dat mijn eigen stijl. Als het net begint te komen rond het niet goed voor racen, maar het is de
begin van een basis kan ik bouwen. Ik kan nog steeds hard rijden, maar het is niet recht in mijn eigen zoete zone. Mijn
beste rijden is als de persoonlijke stijl en de fitness bij elkaar komen en wanneer het wordt een breed
aspect aan het ook.
Ik vermoed dat sommige beginner / matig renners niet ooit vinden hun stijl.
Wanneer het begint te komen rond, het is enkel in een gematigd versnellingen en beperkte posities ( "zei hij
* positie *, Beavis, Hork Hork "). Het is niet gerelateerd aan grotere afstanden voor mij omdat ik niet rijden
em anyway.
Anyway, ik heb de laatste tijd gedacht dat het soort zoals die op de pedalen. Er is een soort van float
waar ik ben alleen bewust van goede voet aspect en de 3 oclock fase. Dit is gelijk als de voet
slaan in draaien als je ophalen met een hoog tempo, ontspannen. Slechts een staking na de andere.
Net aandraven, alleen met dansende geen actie. Kinda zoals wanneer je gebeld in met stromend, op
een 5:30 min / mijl tempo, zeg, net drijvend langs.
Ook kan ik kijk erg relaxed op de weg. Terug is plat, nek ontspannen. - Dat deel klinkt
zoals conditionering. Het rijden is nog niet geoptimaliseerd kun je vergeten.
Anyway, ik snap het als 100 rpm nog niet overhaast lijkt er wat af te stemmen op
het. En, zoals ik al zei, tot ik heel wat meer uren in ik heb mijn handen op de toppen met de ellebogen
gespreide. Een goede drukte, glad, zweven aan.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) voor moderne Folkways en cultuur heropleving ...
... die "kleine wereld" opvattingen over fietsen, bogen, ski's, boeken, films ... ... nieuwe boeken met: XC
ski-cultuur, een thriller over kleine stad drugssmokkel, en vouwfietsen ... radicale romans
coming up! ... nog veel meer boeken, downloadbare muziek en video's ... artikelen galore! plus nationale "Off
de gebaande paden "reis forums! HOLY rookt!
Jeff Potter "<jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
news: 3EED16C4.27A2E3DF @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
> Hmmm, mijn nieuwslezer krijgt niet alle Google-posten, weird.
>
> Raptor vermeld dat formulier was gerelateerd aan conditionering. Het is, maar het is fitness plus techniek,
> En techniek in het bijzonder in termen van het vinden van een EIGEN stijl. Het kostte me een paar jaar van
> Racing te vinden mijn stijl dan een jaar van een verruiming van het toe te passen in alle soorten paardrijden. (I
herinneren
> Ik voor het eerst kon doen in Crits, dan kreeg ik het in TT's dan in pauzes / bruggen.) Nu zelfs als een
> Fattie Citizen na een bepaald aantal uren kan ik beginnen met het vinden van het weer. Niets zoals het was
> Terug in de dag
maar
> Het is nog steeds iets van het gevoel van vorm komen rond. Niet alleen fitness, maar dat plus mijn eigen
> Stijl. Als het net begint te komen rond het niet goed voor racen, maar het is het begin van een base
> Ik kan bouwen. Ik kan nog steeds hard rijden, maar het is niet recht in mijn eigen zoete zone. Mijn beste paardrijden
> Is wanneer de persoonlijke stijl en de fitness bij elkaar komen en wanneer het wordt een breed aspect aan het
> Ook.
>
> Ik vermoed dat sommige beginner / matig renners niet ooit vinden hun stijl.
>
> Als het begint te komen rond, het is alleen in een gematigd versnellingen en beperkte posities ( "zei hij
> * Positie *, Beavis, Hork Hork "). Het is niet gerelateerd aan grotere afstanden voor mij omdat ik niet rijden
> Em anyway.
>
> Anyway, ik heb de laatste tijd gedacht dat het soort zoals die op de pedalen. Er is een soort van float
> Waar ik ben alleen bewust van goede voet aspect en de 3 oclock fase. Dit is gelijk als de voet
> Slaan in draaien als je ophalen met een hoog tempo, ontspannen. Slechts een staking na
> Een ander. Net aandraven, alleen met dansende geen actie. Kinda zoals wanneer je in met de gekozen
> Lopen, op een 5:30 min / mijl tempo, zeg, net drijvend langs.
>
> Ook kan ik kijk erg relaxed op de weg. Terug is plat, nek ontspannen. - Dat deel klinkt
> Zoals conditionering. Het rijden is nog niet geoptimaliseerd kun je vergeten.
>
> Anyway, ik snap het als 100 rpm nog niet overhaast lijkt er wat af te stemmen op
> It. En, zoals ik al zei, tot ik heel wat meer uren in ik heb mijn handen op de toppen met de ellebogen
> Gespreide. Een goede drukte, glad, zweven aan.
Je moet stoppen met het runnen van uw mond en stap uit op uw fiets. Vergeet alles over die stier **** die
u spuwen en rijden.
Dashii
Jeff Potter schreef:
> Anyway, ik snap het als 100 rpm nog niet overhaast lijkt er wat af te stemmen op
> It. En, zoals ik al zei, tot ik heel wat meer uren in ik heb mijn handen op de toppen met de ellebogen
> Gespreide. Een goede drukte, glad, zweven aan.
Het lijkt mij dat je niet zo vaak of zo vaak als sommige van ons rijd doen. Mijn lichaam weet hoe het moet
fietsen en heeft sinds mijn late tienerjaren, maar ik moet een wezenlijk niveau van conditionering te bewegen de
fiets snel en glad. Ik krijg dat een beetje te warm in de eerste maand van het jaar. Ze lijken gescheiden
mij wel. Nu ik doe indoor cycling klassen (onderwijs en rekening) Ik betwijfel of ik zal verliezen, dat
basic conditioning.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
belast met het Windows OS Development, Brian Valentine.
Raptor schreef:
> Jeff Potter wrote:
>> Anyway, ik snap het als 100 rpm nog niet overhaast lijkt er wat af te stemmen op
>> It. En, zoals ik al zei, tot ik heel wat meer uren in ik heb mijn handen op de toppen met
>> Ellebogen gespreid. Een goede drukte, glad, zweven aan.
>
> Het lijkt mij dat je niet zo vaak of zo vaak als sommige van ons rijd doen. Mijn lichaam weet hoe
> Om te fietsen en heeft sinds mijn late tienerjaren, maar ik moet een wezenlijk niveau van conditionering te bewegen
> De fiets snel en glad. Ik krijg dat een beetje te warm in de eerste maand van het jaar. Ze lijken
> Aparte mij wel. Nu ik doe indoor cycling klassen (onderwijs en rekening) Ik twijfel
> Ik zal verliezen dat de fundamentele conditionering.
OK, er is airconditioning, maar ik denk ook dat er techniek. En vorm heeft betrekking op het vinden van uw
persoonlijke techniek oplossing. Sommige mensen gedijen op grote vistuigen, anderen ronddraaien, enkele rit heuvels van
zadel. Er is een mentaliteit en die betrekking hebben op vormen. Wanneer u de juiste focus.
Ik reed een paar jaar tegen een uur of twee per dag voor echt ontdekken wat het vinden van vorm betekende.
Of misschien ben ik het combineren van twee zaken. Kun je komen in vorm, zonder te weten uw eigen stijl van rijden?
Juiste ademhaling komt in het ook. Evenals pedaal slag en je hele gevoel op de fiets. Zoals
toen ik in vorm was ik niet na te denken over mijn lichaam veel, maar vooral op de weg. Toen ik als
mijn lichaam leek het alsof ik reed van mijn onderrug gebied, drijven van bilspieren. Maar ook als ik
was in vorm ik wist wanneer / waar / hoe ik zou kunnen effectief zijn in een race.
Op ongeveer hetzelfde niveau van fitness Ik ging van nabootsen van anderen om uit te zoeken hoe ik race / rit de
beste. Tuurlijk, meer tijd op de fiets en meer races dit mogelijk gemaakt. Maar ik vermoed dat er veel als
niet de meeste racers die jarenlang rijden / racen alvorens deze Breakthru. Ik denk niet dat het
verbonden hetzij naar boven resultaten.
Ik denk dat het gaat: (1) fit> (2) vinden dan persoonlijke stijl> (3) weet dan wanneer men in of uit
vorm. Dit kan allemaal op hetzelfde niveau van fitness! Het duurt werk en observatie-en proces en
fout te maken elke stap omhoog van 1. Voor een gegeven niveau van fitheid 2 zal beat 1 en 3 "in vorm"
beats beide. Misschien moet er een niveau (4) waar men krijgt fitter, draagt bij aan een van haar aanbod van stijlen
(niet eenvoudig om te doen!) en verbetert je vorm. Heck vorm kan zelfs betrekking hebben op duidelijkheid van denken of
ten minste relevantie van het denken, terwijl op de fiets. Zoals u ontwikkelen trucs over tactiek
en het tijdstip dat de betere resultaten te krijgen, zou je komen in de vorm beter voor het mentale deel van de
spel. Misschien?
I dunno. Ik ben gewoon niet zeker van dat formulier \u003d fitness.
--
Jeff Potter
... die "kleine wereld" opvattingen over fietsen, bogen, boeken, films ... ... nieuwe boeken met: XC ski
cultuur, een Gulf Coast thriller vouwfietsen ... met radicale romans coming up! ... origineel
downloadbare muziek ... en artikelen galore! plus nationale "buiten de gebaande paden" travel forums!
HOLY rookt!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0