PDA

Lance verplettert Dauphine Time Trial

Bekijk de volledige versie: Lance verplettert Dauphine Time Trial

Ronde Chumpion

He

Net wilde zien wat je allemaal idioten die dacht dat zijn vorm was slecht denken nu.

Thanks, Ronde Chumpion

Koergan Gringion

"ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
> Hey
>
> Just wilde zien wat je allemaal idioten die dacht dat zijn vorm was slecht denken
nu.

Ik denk dat zijn vorm is zeer slecht. Racers kijk niet zo slecht op klimt, tenzij er iets scheelt
met hen.

K. Gringioni

ps. Ik kan u vertellen wie er op drugs door te kijken naar ras resultaten op het web

JTN

het enige dat hij iemand anders wint de tour is voor hem te verliezen vallen. Millar is
zeker gaan naar een goed jaar hebben op de tour wel. 3e in klassieke Alpen en nu misschien 2e
algemeen in Dauphine ..... haar verbazingwekkend wat het verlaten van de bar scene zal doen voor uw training.

Lindsay

Op woensd. De 11 juni 2003 15:43:12 GMT, "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote:

>
> "ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
> news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
>> Hey
>
>> Just wilde zien wat je allemaal idioten die dacht dat zijn vorm was slecht denken
> nu.
>
>
>
>
> Ik denk dat zijn vorm is zeer slecht. Racers kijk niet zo slecht op klimt, tenzij er iets scheelt
> met hen.

Nee, u kunt zien dat wanneer je CRUSH de concurrentie. Van wat ik zag, Lance was 1:07 voor
van de tweede plaats Millar. Wow. Millar is niet traag in de TT.

Lindsay
----------------------------
"Een van de vervelende dingen over het geloof in vrije wil en eigen verantwoordelijkheid is de
moeilijkheid van het vinden van iemand om uw problemen op schuld. En als je iemand kunt vinden, is het
opmerkelijk hoe vaak zijn foto draait up van uw rijbewijs. "

PJ O'Rourke

Marlene Blansha

In artikel <veejjb3ml1t607@corp.supernews.com>, "JTN" <jnelson@garfield-county.com> wrote:

> Het enige dat hij iemand anders wint de tour is voor hem te verliezen vallen. Millar is
> Zeker gaan naar een goed jaar hebben op de tour wel. 3e in klassieke Alpen en nu misschien 2e
> Algemeen in Dauphine ..... haar verbazingwekkend wat het verlaten van de bar scène zal doen voor uw training.

Ik denk niet dat iemand dacht dat zijn vorm was slecht. Heeft hij niet eindigen in de vijfde vorig jaar in de TT?
Zoiets.

Ronald

> Just wilde zien wat je allemaal idioten die dacht dat zijn vorm was slecht denken
nu.

Oh nee, hij is een piek te vroeg. De jongens die zuigen nu zeker zal zijn kont in de Tour kick.

"ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
news: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
> Hey
>
nu.
>
> Thanks, Ronde Chumpion

Nick Burns

Ik vraag me af of Millar ooit in staat zal zijn om voor een hele laatste 3 weken. Die man kon worden gevaarlijk
en waarschijnlijk nog meer vervelend.

"Lindsay" <ldblueSPASMSUX@mindspring.com> wrote in message
Nieuws: frieev0gb475f52940g9tgg6428q05b0po@4ax.com ...
> Op woensd. De 11 juni 2003 15:43:12 GMT, "Kurgan Gringioni"
> <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> Wrote:
>
>
>> "Ronde chumpion" <rondechumpion@aol.com> wrote in message
>> News: 62f26b38.0306110737.49a4d776 @ posting.google.com ...
>>> Hey
>>>
>>> Just wilde zien wat je allemaal idioten die dacht dat zijn vorm was slecht
denken
>> Nu.
>
>
>
>
>> Ik denk dat zijn vorm is zeer slecht. Racers kijk niet zo slecht op klimt
tenzij
>> Wat is er met hen.
>
> Nee, u kunt zien dat wanneer je CRUSH de concurrentie. Van wat ik zag, Lance was 1:07 in
> Voorzijde van de tweede plaats Millar. Wow. Millar is niet traag in de TT.
>
> Lindsay
> ----------------------------
> "Een van de vervelende dingen over het geloof in vrije wil en eigen verantwoordelijkheid is de
> Moeilijkheid van het vinden van iemand om uw problemen op schuld. En als je iemand kunt vinden, is het
> Opmerkelijk hoe vaak zijn foto draait up van uw rijbewijs. "
>
> PJ O'Rourke

Peter Allen

"Nick Burns <chrismcreynolds@hotmail.com> schreef in bericht news: rVLGa.7 $ Tv6.6 @ news.randori.com ...
> Ik vraag me af of Millar ooit in staat zal zijn om voor een hele laatste 3 weken. Die man kon worden gevaarlijk
> En waarschijnlijk zelfs meer vervelend.

Hij heeft veel talent, en als een Brit het zou leuk zijn om een aantal Britten in real-podia te zien - maar de
moeilijkheidsgraad van het vermijden van het zien van de post-race kutwijven / opscheppen sessie ...

Peter

Deeznuts

"JTN" <jnelson@garfield-county.com> schreef in bericht news: <veejjb3ml1t607@corp.supernews.com> ...
> Het enige dat hij iemand anders wint de tour is voor hem te verliezen vallen.

JTN,

Leg de drank en dan beginnen met typen.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations delivered by vBET 3.2.2