Lance doodt alle in DL TT - 1:07 terug naar Millar
Bekijk de volledige versie: Lance doodt alle in DL TT - 1:07 terug naar Millar
Armstrong wint tijdrit Dauphine Libere
SAINT-HEAND, Frankrijk, 11 juni (ANP) - Lance Armstrong won derde fase van woensdag van de Dauphine
Libere wielerwedstrijd, een
33,4-kilometer lange individuele tijdrit van Saint-Paul-en-Jarez naar Saint-Heand.
De Amerikaan klokte een winnende tijd van 49 minuten en 32 seconden en greep de leiding van de
acht dagen etappewedstrijd.
Brit David Millar werd tweede, een minuut en zeven seconden achter. Overnachting leider van Iban Mayo
Spanje werd derde.
Dat komt neer op 25.1 mph. Wat was de verheffing winst op deze tijdrit?
"Kiem Madvanen" <zubeneschemali@hotmail.com> wrote in message
news: cc89102a.0306110748.b2b3944 @ posting.google.com ...
> Armstrong wint tijdrit Dauphine Libere
>
> SAINT-HEAND, Frankrijk, 11 juni (ANP) - Lance Armstrong won derde fase van woensdag van de
> Dauphine Libere wielerwedstrijd, een
> 33,4-kilometer lange individuele tijdrit van Saint-Paul-en-Jarez naar Saint-Heand.
>
> De Amerikaan klokte een winnende tijd van 49 minuten en 32 seconden en greep de leiding van de
> Acht dagen etappewedstrijd.
>
> Brit David Millar werd tweede, een minuut en zeven seconden achter. Overnachting leider van Iban Mayo
> Spanje werd derde.
"billx" <ibrunning@aol.com> schreef in bericht news: bc7v2v $ $ EAG 1@ngspool-d02.news.aol.com ...
> Dat komt neer op 25.1 mph. Wat was de verheffing winst op dit moment
proces?
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=stages/stage3
Het lijkt erop dat er ongeveer een 5% graad kilometers tussen 4-13 oordelen naar de hoogte kaart.
Vraag me af wat Lance gemiddeld tot die rang.
"Robert Chung" <invalid@nospam.com> schreef in bericht news: 3ee7841c 0 dollar 11.678 dollar $ 626a54ce@news.free.fr ...
>
> "Billx" <ibrunning@aol.com> schreef in bericht news: bc7v2v $ $ EAG 1@ngspool-d02.news.aol.com ...
>> Dat komt neer op 25.1 mph. Wat was de verheffing winst op dit moment
> Proces?
>
>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=stages/stage3
Kiem Madvanen <zubeneschemali@hotmail.com> wrote:
> Armstrong wint tijdrit Dauphine Libere
>
> SAINT-HEAND, Frankrijk, 11 juni (ANP) - Lance Armstrong won derde fase van woensdag van de
> Dauphine Libere wielerwedstrijd, een
> 33,4-kilometer lange individuele tijdrit van Saint-Paul-en-Jarez naar Saint-Heand.
>
> De Amerikaan klokte een winnende tijd van 49 minuten en 32 seconden en greep de leiding van de
> Acht dagen etappewedstrijd.
>
> Brit David Millar werd tweede, een minuut en zeven seconden achter. Overnachting leider van Iban Mayo
> Spanje werd derde.
Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour. De enige man die hem tegenhouden _could_ is Simoni. Niemand
kunnen krijgen geen echte tijd in de ITTs tegen Lance. Je moet hem verslaan in de bergen. Simoni
kon doen, maar het is twijfelachtig, en _if so_, had hij slechts enkele seconden winst toch (een halve minuut, 40 secs
etc of twee keer), niet genoeg om te herwinnen wat hij verliest in de ITTs.
Het is voorbij.
--
«Wann i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii».
> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
Mapei81 wrote:
>
>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
>
> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
De anti-Lance menigte is zeker opgeven vroeg. Doe de rest van het peloton, klassiekers winnaars, UCI
punt leiders en fietsen ieders helden, met uitzondering van Lance, plotseling pygmeeën in juli?
Mapei81 <mapei81@aol.com> wrote:
>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
Indurain verpletterde de concurrentie. Volledig.
Riis was 23 minuten terug toen hij verlaten.
Bob Schwartz cvcc@execpc.com
David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
> Mapei81 wrote:
>
>>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
>
>> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
>
> De anti-Lance menigte zeker opgeven vroeg. Doe de rest van het peloton, klassiekers winnaars, UCI
> Punt leiders en fietsen ieders helden, met uitzondering van Lance, plotseling pygmeeën in juli?
huh? Soooo ... waarom kan Lance winnen geen klassiekers?
Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> wrote:
> Mapei81 <mapei81@aol.com> wrote:
>>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
>
>> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
>
> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
>
> Indurain verpletterde de concurrentie. Volledig.
>
> Riis was 23 minuten terug toen hij verlaten.
Goed punt.
En na alle, Armstrong verloren 55 seconden op Mancebo op een 1ste cat klim, Col de la Ramaz, vandaag (maar
heb het terug op de afdaling - en eindigde tweede na Mayo).
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
BTW, leuk om te zien bewegen Virenque daar bijna onder de grote jongens (5e vandaag).
--
«Wann i de Schwitz s Volk redet, hand d Politikär ruhig sii».
"Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>
> En na al, Armstrong verloren 55 seconden op Mancebo op een 1ste cat klim, Col de la Ramaz, vandaag
> (Maar kreeg het terug op de afdaling - en eindigde tweede na Mayo).
> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>
Excuses voor dit - vroegtijdige info onjuist was. Mayo en Armstrong waren samen aan de top, een beetje
ver achter Mancebo. Fotografen don't lie
:-)
Cheers, Jeff
"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee8d870 0 dollar 738 dollar $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be ...
>
> "Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>
>> En na alle, Armstrong verloren 55 seconden op Mancebo op een 1ste cat klim, Col de la Ramaz, vandaag
>> (Maar kreeg het terug op de afdaling - en eindigde tweede na Mayo).
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>
> Excuses voor dit - vroegtijdige info onjuist was. Mayo en Armstrong waren samen aan de top, een
> Beetje ver achter Mancebo. Fotografen don't lie
> :-)
>
> Cheers, Jeff
Phew. Ik lees de rechtstreekse uitzendingen van de Dauphine-website (het zuigt in vergelijking met jullie, want ik ben er zeker van
je weet) en ik kon niet bedenken hoe Armstrong uit 55 seconden op Mancebo en 35 seconden op
Mayo op de afdaling. Ik dacht dat het misschien Armstrong was rekening aflopend lessen uit
Savoldelli.
"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee8d870 0 dollar 738 dollar $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be ...
>
> "Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>
>> En na alle, Armstrong verloren 55 seconden op Mancebo op een 1ste cat klim, Col de la Ramaz, vandaag
>> (Maar kreeg het terug op de afdaling - en eindigde tweede na Mayo).
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>
> Excuses voor dit - vroegtijdige info onjuist was. Mayo en Armstrong waren samen aan de top, een
> Beetje ver achter Mancebo. Fotografen don't lie
> :-)
Je bedoelt 'foto's' niet liegen?
Ik heb gezien fotografen liggen. Portret fotografen op het strand, vertelt de familie die fattie
ze ziet er geweldig uit.
Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> wrote:
> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
> Indurain verpletterde de concurrentie. Volledig. Riis was 23 minuten terug toen hij verlaten.
Uw "Ages van Tour Winnaars" pagina toont iets interessants. LANCE is 31 dit jaar. In de naoorlogse
tijdperk, alleen Bartali, Coppi, Zoetemelk, en Riis zijn erin geslaagd om de Tour te winnen op 32 +. Uiteraard LANCE
is een fanatiek voor opleiding, en kan worden gedaan, maar het einde zal een dag komen.
Ben houdt LANCE, maar ook houdt van het idee dat het is fysiologisch onmogelijk om zes Tours te winnen.
here@there.com (G) schreef in bericht news: <1fwgqmq.s41xpok2u41sN% here@there.com> ...
> David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
>
>> Mapei81 wrote:
>>>
>>>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
>>>
>>> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
>
>> De anti-Lance menigte zeker opgeven vroeg. Doe de rest van het peloton, klassiekers winnaars, UCI
>> Punt leiders en fietsen ieders helden, met uitzondering van Lance, plotseling pygmeeën in juli?
>
> Huh? Soooo ... waarom kan Lance winnen geen klassiekers?
Lance kan niet winnen elk klassiekers, want dat is niet wat hij voor treinen. Hij traint om te winnen van de Tour de
Frankrijk. Schijnt te werken voor hem tot nu toe.
Benjamin Weiner <bjw@mambo.ucolick.org> wrote:
> Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> wrote:
>> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
>> Indurain verpletterde de concurrentie. Volledig. Riis was 23 minuten terug toen hij verlaten.
> Uw "perioden van Tour Winnaars" pagina toont iets interessants. LANCE is 31 dit jaar. In
> Naoorlogse tijdperk, alleen Bartali, Coppi, Zoetemelk, en Riis zijn erin geslaagd om de Tour te winnen op 32 +.
> Uiteraard, Lance is een fanatiek voor opleiding, en kan worden gedaan, maar het einde zal een dag komen.
Yep. Ik denk dat volgend jaar is het jaar van Ullrich om hem afslaan als het ooit gaat gebeuren. LANCE
worden stoten tegen de bovenkant van de range, Jan is twee jaar jonger.
Ik denk ook dat mensen moeten niet onderschatten
psychologische stress van het zijn een multi-jaar Tour favoriet. Vijf (of zes) jaar is een lange tijd
centrum uw werk leven rond iets dat kan krijgen gespoeld met een slechte dag of een dag ziek. De
uitdagingen krijgen veel steiler van hier.
Bob Schwartz cvcc@execpc.com
"Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> schreef in bericht news: 3ee91677 $ 1@news.ucsc.edu ...
> Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> wrote:
>
>> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
>
>> Indurain verpletterde de concurrentie. Volledig. Riis was 23 minuten terug toen hij verlaten.
>
> Uw "perioden van Tour Winnaars" pagina toont iets interessants. LANCE is 31 dit jaar. In
> Naoorlogse tijdperk, alleen Bartali, Coppi, Zoetemelk, en Riis zijn erin geslaagd om de Tour te winnen op 32 +.
> Uiteraard, Lance is een fanatiek voor opleiding, en kan worden gedaan, maar het einde zal een dag komen.
>
> Ben houdt LANCE, maar ook houdt van het idee dat het is fysiologisch onmogelijk om zes Tours te winnen.
Nooit onmogelijk, Jan Ullrich heeft een kans om Lance verslaan dit jaar, maar Lance is op zoek zeer
goed weer.
Indurain is de enige renner om te winnen 5 TDF's achter elkaar.
Dashii
Tom Arsenault <giantcu92@hotmail.com> wrote:
> Here@there.com (G) schreef in bericht news: <1fwgqmq.s41xpok2u41sN% here@there.com> ... > David Ryan
> <bikerpackman@hotmail.com> Wrote:
>
>>> Mapei81 wrote:
>>>>
>>>>> Het is eigenlijk voorbij. Armstrong wint de tour.
>>>>
>>>> Ik ben bang dat je gelijk hebt. Yawn.
>>>
>>> De anti-Lance menigte is zeker opgeven vroeg. Doe de rest van het peloton, klassiekers winnaars,
>>> UCI punt leiders en fietsen ieders helden, met uitzondering van Lance, plotseling pygmeeën in
>>> Juli?
>
>> Huh? Soooo ... waarom kan Lance winnen geen klassiekers?
>
> Lance kan niet winnen elk klassiekers, want dat is niet wat hij voor treinen. Hij traint om te winnen van de Tour de
> Frankrijk. Schijnt te werken voor hem tot nu toe.
Bedankt, maar ik wilde zien wat de Lance cheerleader te zeggen had.
GK
G schreef:
>
>>> huh? Soooo ... waarom kan Lance winnen geen klassiekers?
>
>> Lance kan niet winnen elk klassiekers, want dat is niet wat hij voor treinen. Hij traint om te winnen van de Tour de
>> Frankrijk. Schijnt te werken voor hem tot nu toe.
>
Hoe zit dit? Eerste plaatsen:
1992 Eerste Unie Grad Prix Thrift Drug Classic etappe Ronde van Galicië
1993 World Road Championship US National Road Championship etappe, Tour de France
1994 Thrift Drug Classic
1995 Tour DuPont Classica San Sebastian Stage, Tour de France
1996 Tour DuPont Fleche Wallone
1998 Cascade Classic Rheinland Pfalz Rundfahrt Sprint 56K Criterium Ronde van Luxemburg
1999 Stage, Circuit de la Sarthe Stage, Dauphine Libre Stage, Route du Sud Tour de France
Criterium Boxmeer
Ronde van Frankrijk 2000 GP Eddy Merckx GP Des Nations
2001 Ronde van Zwitserland Tour de France
2002 Midi Libre Dauphine Libre de Tour de France
Yep. Het enige dat hij kan winnen is de TDF.
Todd Kuzma Heron Fietsen Tullio's Big Dog Cyclery LaSalle, Il 815-223-1776
http://www.heronbicycles.com (http://www.heronbicycles.com/) http://www.tullios.com (http://www.tullios.com/)
Ik ben nog steeds proberen deze figuur een uit:
David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
>
> De anti-Lance menigte zeker opgeven vroeg. Doe de rest van het peloton, klassiekers winnaars, UCI
> Punt leiders en fietsen ieders helden, met uitzondering van Lance, plotseling pygmeeën in juli?
Is hij afscheid klassiekers renners moeten worden geplaatst tour renners als Lance? Of kan ik zeggen Lance is een
pygmie in het voorjaar?
Bedankt Todd, is uw lijst vol met korte en lange etappekoersen, ITT, een 2 man TT en dat is Boxmeer
crit opgetuigd waar hij sloeg CIPO in een massasprint? Ik denk dat er ongeveer 1 dag zijn er wedstrijden
ergens .. ja de '93 Worlds & Fleche Wallone! Maar ze waren een friggin lang geleden!
GK (niet anti Lance, maar geamuseerd door de "Go Lance, Just Go!" Menigte)
Todd Kuzma <tullio@TheRamp.net> wrote:
> Hoe zit dit? Eerste plaatsen:
>
> 1992 First Union Grad Prix Thrift Drug Classic etappe Ronde van Galicië
>
> 1993 World Road Championship US National Road Championship etappe, Tour de France
>
> 1994 Thrift Drug Classic
>
> 1995 Tour DuPont Classica San Sebastian etappe, Tour de France
>
> 1996 Tour DuPont Fleche Wallone
>
> 1998 Cascade Classic Rheinland Pfalz Rundfahrt Sprint 56K Criterium Ronde van Luxemburg
>
> 1999 Stage, Circuit de la Sarthe Stage, Dauphine Libre Stage, Route du Sud Tour de France Boxmeer
> Criterium
>
> 2000 Tour de France GP Eddy Merckx GP Des Nations
>
> 2001 Ronde van Zwitserland Tour de France
>
> 2002 Midi Libre Dauphine Libre de Tour de France
>
> Yep. Het enige dat hij kan winnen is de TDF.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0