PDA

Bekijk de volledige versie: Dus waar is Paolo Savoldelli

Dus waar is Paolo Savoldelli

JTN

niet een jota gehoord over hem dit jaar. is hij bij het EOB schuur of racen? anyone?

Bart

"JTN" <jnelson@garfield-county.com> schreef in bericht news: veek6e8fm2b6ea@corp.supernews.com ...
> Nog niet gehoord een jota over hem dit jaar. is hij bij het EOB schuur of racen? anyone?
>
>

neergestort slecht voorseizoen. Vervolgens koos de piek voor de Tour; Top 10 in Deutschland Tour enkele dagen geleden.

Patrick Brittai

JTN wrote:

> Nog niet gehoord een jota over hem dit jaar. is hij bij het EOB schuur of racen? anyone?
>
>

neergestort in opleiding terug in februari of iets kapot zijn gezicht en een paar vertabae.
Ik las laatst een clip na een race waarin hij zei dat het moeilijk om te ademen met steken nog
in zijn sinus. PSB

Alexander Lackn

u wellicht twee keer om te kijken wanneer het proberen om hem ter plaatse vóór of na de race, omdat hij de Italiaanse deed
midlife-racer ding en geverfd zijn haar (zucht)

Alexander

"Patrick Brittain" <patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> wrote in message
news: bc7rtc $ T4S $ 1@lester.appstate.edu ...
> JTN wrote:
>
>> Niet gehoord een jota over hem dit jaar. is hij bij het EOB schuur of racen? anyone?
>
>
>
> Neergestort in opleiding terug in februari of iets kapot zijn gezicht en een paar
> Vertabae. Ik las laatst een clip na een race waarin hij zei dat het moeilijk om te ademen met
> Steken nog in zijn sinus. PSB

Marlene Blansha

In artikel <bc7rtc$t4s$1@lester.appstate.edu>, Patrick Brittain
<patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> wrote:

> JTN wrote:
>
>> Niet gehoord een jota over hem dit jaar. is hij bij het EOB schuur of racen? anyone?
>
>
>
> Neergestort in opleiding terug in februari of iets kapot zijn gezicht en een paar
> Vertabae. Ik las laatst een clip na een race waarin hij zei dat het moeilijk om te ademen met
> Steken nog in zijn sinus. PSB

Ewwwww! Ik denk dat we zullen niet zien hem tot de Vuelta, tenminste.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish