Team Fuji (1980?) Hoe moet ik het laten taxeren?
Bekijk de volledige versie: Team Fuji (1980?) Hoe moet ik het laten taxeren?
Ik heb een Team Fuji (1980?) Fiets die ik onlangs teruggetrokken uit de opslag. Het lijkt in grote
aandoening met een paar chips met alle originele onderdelen (1 ontbrekende plastic dop op het einde van een
handle bar). Een vriend zei dat ik zou hebben gewaardeerd voor de verzekering (ik ben
Oakville, ON Canada).
Hoe moet ik deze geschatte fiets / gewaardeerd?
Bedankt voor uw feedback op leads, links, sites, etc. Is dit niet het juiste nieuwsgroep, dan aub
zou iemand mij aub leiden tot de goede groep!
Cranston <beresys@netscape.net> wrote in news: 3EE75181.1040802 @ netscape.net:
> Ik heb een Team Fuji (1980?) Fiets die ik onlangs teruggetrokken uit de opslag. Het lijkt in grote
> Conditie met een paar chips met alle originele onderdelen (1 ontbrekende plastic dop op het einde van een handvat
> Bar). Een vriend zei dat ik zou hebben gewaardeerd voor de verzekering (ik ben in Oakville, ON
> Canada).
>
> Hoe moet ik deze geschatte fiets / gewaardeerd?
>
> Bedankt voor uw feedback op leads, links, sites, etc. Is dit niet het juiste nieuwsgroep, dan
> Please zou iemand wees leiden mij tot de goede groep!
>
Zet het op eBay met enige reserve belachelijke prijs.
Cranston <beresys@netscape.net> schreef in bericht news: <3EE75181.1040802 @ netscape.net> ...
> Ik heb een Team Fuji (1980?) Fiets die ik onlangs teruggetrokken uit de opslag. Het lijkt in grote
> Conditie met een paar chips met alle originele onderdelen (1 ontbrekende plastic dop op het einde van een handvat
> Bar). Een vriend zei dat ik zou hebben gewaardeerd voor de verzekering (ik ben in Oakville, ON
> Canada).
>
> Hoe moet ik deze geschatte fiets / gewaardeerd?
>
> Bedankt voor uw feedback op leads, links, sites, etc. Is dit niet het juiste nieuwsgroep, dan
> Please zou iemand wees leiden mij tot de goede groep!
Deze kerel is niet te verkopen voor $ 60 en de jouwe is niet veel beter.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3612816236&category=7298
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0