PDA

Rumsas in het nieuws

Bekijk de volledige versie: Rumsas in het nieuws

Pagina's: [1] 2 3

Scott Hendricks

Ja, ik weet dat we moeten wachten op de 'monster B' test resultaten, maar ...

Rumsas is scum!

zie Velonews verhaal.

Ik ben zeker niet veel zijn verrast door dit.

Koergan Gringion

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
news: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
> Ja, ik weet dat we moeten wachten op de 'monster B' test resultaten, maar ...
>
> Rumsas is uitschot!

Scumsas?

Tritonrider

> From: hendricks_scott@hotmail.com (Scott Hendricks)

>
> Rumsas is uitschot!
>
> zie de Velonews verhaal.
>
> Ik ben er zeker niet veel zijn verrast door dit.
>

Ik hoop dat zijn vrouw trekt een Bobbit op hem nadat hij liet haar rotten in de gevangenis, al die tijd
beweert onschuld. Bill C

Benjo Maso

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
news: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
> Rumsas is uitschot!
>
> Zie de Velonews verhaal.
>
> Ik ben er zeker niet veel zijn verrast door dit.

Ik ben verbaasd. Voor belangrijke wedstrijden ruiters zijn meestal alleen met medicijnen die niet kunnen worden gedetecteerd.
En Rumsas weet natuurlijk dat hij een makkelijk doelwit. Ik vraag me af wat er mis ging.

Benjo Maso

Robert Chung

"Benjo Maso" <benjo.maso@chello.nl> schreef in bericht news: bc9ac3 $ gkco1 $ 1@ID-75468.news.dfncis.de ...
>
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> schreef
>
>> Ik weet zeker dat er niet veel zijn verrast door dit.
>
> Ik ben verbaasd. Voor belangrijke wedstrijden ruiters zijn meestal alleen met medicijnen die niet kunnen worden gedetecteerd.
> En Rumsas weet natuurlijk dat hij een makkelijk doelwit. Ik vraag me af wat er mis ging.

Wat terugverdientijd voor het laten Edita zitten in de gevangenis, zijn vrouw en moeder-in-law spiked de niet-detecteerbare
dingen met EPO.

JTN

wat een verrassing. Ik wed dat zijn excuus zal hij werd opgericht ..... als merckx van oud ......

Wij

Mijn zus zou enlightned post dit zelf dus ik zal ........

dus ik heb een vraag: waar kan men zich afvragen, heeft Rumsas krijgt het idee dat hij kon rijden een grand tour
gedoopte aan de kieuwen op epo en passeer doping controle? Nu, iedereen vermoedt dat Rumsas reed de
tour vorig jaar op epo - niet alleen deed zijn hemato. stijging in de loop van de tour, maar er
was dat ongelukkige incident met kofferbak van zijn vrouw vol met goodies. En toch, een of andere manier, runsas
geslaagd om zijn drugs tests passeren de tour - en hij was ten minste tweemaal getest, als ik me goed herinner. Een
jaar later, Rumsas toont tot de giro. Epo neemt zijn om goed te rijden genoeg om zijn baan te houden - hij
niet over een bijzonder stellaire giro, maar respectabel genoeg. En dan, in wat moet zijn geweest
verrassing, tests positief. Hoe kun je dit uitleggen? Passes de dope tests op de tour. Fails op
de giro. Kinda maakt je af wat precies ze testen voor de Tour. Misschien hebben ze gewoon
gooi de monsters weg zodra ze de fotoshoot van iedereen rapportage voor het testen? Dingen
die je gaat hmmm ...

en toch Galdeano is verboden voor Franse wedstrijden voor astma meds ..............
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

Benjo Maso wrote:
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>> Ja, ik weet dat we moeten wachten op de 'monster B' test resultaten, maar ...
>
>> Rumsas is uitschot!
>
>> zie de Velonews verhaal.
>
>> Ik weet zeker dat er niet veel zijn verrast door dit.
>
>
> Ik ben verbaasd. Voor belangrijke wedstrijden ruiters zijn meestal alleen met medicijnen die niet kunnen worden gedetecteerd.
> En Rumsas weet natuurlijk dat hij een makkelijk doelwit. Ik vraag me af wat er mis ging.
>
> Benjo Maso

Benjo Maso

"ons" <us@wethey.com> schreef in bericht news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> Mijn zus zou enlightned post dit zelf dus ik zal ........
>
> Dus ik heb een vraag: waar kan men zich afvragen, heeft Rumsas krijgt het idee dat hij kon rijden een grand tour
> Gedoopte aan de kieuwen op epo en passeer doping controle? Nu, iedereen vermoedt dat Rumsas reed de
> Tour vorig jaar op epo - niet alleen deed zijn hemato. stijging in de loop van de tour, maar er
> Was dat ongelukkige incident met kofferbak van zijn vrouw vol met goodies. En toch, een of andere manier, runsas
> Geslaagd om zijn drugs tests passeren de Tour - en hij was ten minste tweemaal getest, als ik me goed herinner. Een
> Jaar later, Rumsas toont tot de giro. Epo neemt zijn om goed te rijden genoeg om zijn baan te houden - hij
> Had geen bijzonder stellaire giro, maar respectabel genoeg. En dan, in wat moet zijn geweest
> Verrassing, tests positief. Hoe kun je dit uitleggen? Passes de dope tests op de tour. Fails op
> De Giro. Kinda maakt je af wat precies ze testen voor de Tour. Misschien hebben ze gewoon
> Gooi de monsters weg zodra ze de fotoshoot van iedereen rapportage voor het testen? Dingen
> Die je gaat hmmm ...
>
> En toch Galdeano is verboden voor Franse wedstrijden voor astma meds ..............
> Hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

De twee meest bekende dopers in de geschiedenis van de fiets racen zijn Erik de Vlaeminck en Johan van
der Velde. Beiden waren volledig verslaafd aan amphitamines. Na hun loopbaan beiden werden gearresteerd,
te doen had wat tijd en onderging ontgifting. Beiden waren grote kampioenen, won een hoop
races en waren vele malen getest. Niets is makkelijker te detecteren dan amphitamines. De Vlaemynck
geslaagd alle drug tests gemakkelijk, was Van der Velde eenmaal gevangen - maar ze vonden geen sporen van
amphitamines, maar van STEROÏDDERIVATEN. Hoe hebben ze het? Ik weet het niet. Hebben ze kopen het af? Misschien.
Volgens Jean-Christophe Currit een positieve test zou kunnen worden afgekocht in de jaren 1990 voor veertig tot
zestigduizend frank. Hijzelf testte positief in Parijs-Brussel, maar dankzij zijn team
manager was bedekt.

Benjo Maso

Koergan Gringion

"ons" <us@wethey.com> schreef in bericht news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
>
> Dus ik heb een vraag: waar kan men zich afvragen, heeft Rumsas krijgt het idee dat hij kon rijden een grand tour
> Gedoopte aan de kieuwen op epo en passeer doping controle? Nu, iedereen vermoedt dat Rumsas reed de
> Tour vorig jaar op epo - niet alleen deed zijn hemato. stijging in de loop van de tour, maar er
> Was dat ongelukkige incident met kofferbak van zijn vrouw vol met goodies. En toch, een of andere manier, runsas
> Geslaagd om zijn drugs tests passeren de Tour - en hij was ten minste tweemaal getest, als ik me goed herinner. Een
> Jaar later, Rumsas toont tot de giro. Epo neemt zijn om goed te rijden genoeg om zijn baan te houden - hij
> Had geen bijzonder stellaire giro, maar respectabel genoeg. En dan, in wat moet zijn geweest
> Verrassing, tests positief. Hoe kun je dit uitleggen? Passes de dope tests op de tour. Fails op
> De Giro. Kinda maakt je af wat precies ze testen voor de Tour. Misschien hebben ze gewoon
> Gooi de monsters weg zodra ze de fotoshoot van iedereen rapportage voor het testen? Dingen
> Die je gaat hmmm ...
>
> En toch Galdeano is verboden voor Franse wedstrijden voor astma meds ..............

Vergeet niet dat slechts een paar van de overvloed van drugs gevonden met mevrouw Rumsas waren de prestaties verhogen.

De rest?

Ik denk dat er enkele maskeren agenten. Ik zal ook denk dat Rumsas niet over de middelen om
uitzoeken welke het beste werken.

Net mijn gissingen, niet te krijgen werkte op.

B. Lafferty

Misschien heeft hij bloed versterkt met zijn zieke moeder-in-Law's bloed en urine geschakeld met haar urine.

>
> Die je gaat hmmm ...
>
>
> Benjo Maso wrote:
>> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
>> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>>> Ja, ik weet dat we moeten wachten op de 'monster B' test resultaten, maar ...
>>>
>>> Rumsas is uitschot!
>>>
>>> Zie de Velonews verhaal.
>>>
>>> Ik ben er zeker niet veel zijn verrast door dit.
>
>
>> Ik ben verbaasd. Voor belangrijke wedstrijden ruiters zijn meestal alleen met medicijnen die niet kunnen worden
> Gedetecteerd. En Rumsas weet natuurlijk dat hij een makkelijk doelwit. Ik vraag me af wat er mis ging.
>
>> Benjo Maso
>
>

Kenny

> Wat een verrassing. Ik wed dat zijn excuus zal hij werd opgericht ..... als merckx van oud ......

Ik las in de krant van vandaag is dat Lance Armstrong beweerde een levenslange schorsing voor Rumsas, indien hij inderdaad
positief getest voor een 2e keer in 1 jaar.

Bart

"Kenny" <gelei2001@hotmail.com> schreef
> Ik las in de krant van vandaag is dat Lance Armstrong beweerde een levenslange schorsing voor Rumsas, indien hij inderdaad
> Positief getest voor een 2e keer in 1 jaar.

Nee, je didnt lezen dat. Rumsas werd niet positief bevonden vorig seizoen. Dus Lance zeker didnt zeggen
op die manier.

Kyle Legate

Bart schreef:
> "Kenny" <gelei2001@hotmail.com> schreef
>> Ik las in de krant van vandaag is dat Lance Armstrong beweerde een levenslange schorsing voor Rumsas, indien hij
>> Inderdaad positief getest voor een 2e keer in 1 jaar.
>
> Geen you didnt lezen dat. Rumsas werd niet positief bevonden vorig seizoen. Dus Lance zeker didnt zeggen dat
> Die manier.
>
En het is niet de taak van Lance te suggereren doping sancties. Het zou hem gewoon behoove sloot zijn piehole
en ras zijn fiets.

Chiefhiawatha

In artikel <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legaat"
<legatek@sympatico.getridofthis.ca> wrote:

> En het is niet de taak van Lance te suggereren doping sancties. Het zou hem gewoon behoove sloot zijn
> Piehole en ras zijn fiets.

We moeten juichen elke racer te intensiveren en te suggereren dat valsspelers krijgen een stijve verbod. Genoeg van deze
niet overschrijden van de "spandex lijn" (verwijzing naar de blauwe lijn politie).

David Ryan

chiefhiawatha wrote:
>
> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legaat"
> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>> En het is niet de taak van Lance te suggereren doping sancties. Het zou hem gewoon behoove sloot zijn
>> Piehole en ras zijn fiets.
>
> We moeten juichen elke racer te intensiveren en te suggereren dat valsspelers krijgen een stijve verbod. Genoeg
> Dit niet overschrijden van de "spandex lijn" (verwijzing naar de blauwe lijn politie).

Lance moet weten dat alles wat gezegd zal terug worden geworpen in zijn gezicht als hij ooit bij betrokken is.

JTN

als ik racen schoon zou ik mijn mond lopen als er geen morgen tegen alle druggies. als
ze vond het niet leuk ze konden kussen mijn kont schoon .....

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legaat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>>> En het is niet de taak van Lance te suggereren doping sancties. Het zou behoove
hij
>>> Gewoon sloot zijn piehole en ras zijn fiets.
>
>> We moeten juichen elke racer te intensiveren en te suggereren dat valsspelers krijgen een stijve verbod. Genoeg
>> Dit niet overschrijden van de "spandex lijn" (verwijzing naar de blauwe lijn politie).
>
> Lance moet weten dat alles wat gezegd zal terug worden geworpen in zijn gezicht als hij ooit bij betrokken is.

Kyle Legate

JTN wrote:
> Als ik racen schoon zou ik mijn mond lopen als er geen morgen tegen alle druggies.
> Als ze niet willen dat ze konden kus mijn kont schoon .....
>
Het zou niet al te schoon na het lopen in de sloot een paar keer.

JTN

dan zou ik neem mijn kont schoon uit de sloot en schop de **** uit de wezel die verslaafd mij.
en dan zeg hem te gaan halen wat meer steroïden als hij wil kunnen verdedigen zijn drugs verslaafd
zichzelf tegen mijn mannelijk schoon kontje ..... bijvoorbeeld Rumsas, zou het me ongeveer 10 seconden te kloppen
hem uit, stelen zijn drugs uit zijn zak, verkopen ze en neem mijn girlie uit voor een goed diner met
de winst ..... hows dat voor de Amerikaanse vernuft?

"Kyle legaat" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Als ik racen schoon zou ik mijn mond lopen als er geen morgen tegen alle druggies.
>> Als ze niet willen dat ze konden kus mijn kont schoon .....
>
> Het zou niet zo schoon zijn na het lopen in de sloot een paar keer.

Just A Fietser

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> schreef in bericht news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legaat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>>> En het is niet de taak van Lance te suggereren doping sancties. Het zou behoove
hij
>>> Gewoon sloot zijn piehole en ras zijn fiets.
>
>> We moeten juichen elke racer te intensiveren en te suggereren dat valsspelers krijgen een stijve verbod. Genoeg
>> Dit niet overschrijden van de "spandex lijn" (verwijzing naar de blauwe lijn politie).
>
> Lance moet weten dat alles wat gezegd zal terug worden geworpen in zijn gezicht als hij ooit bij betrokken is.
Dan probleem hierbij is betrokken ....... omdat je weet dat de Fransen zal zelfs implicate met uit
reden, bewijs of iets anders ......

Carl Sundquist

"Kyle legaat" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Als ik racen schoon zou ik mijn mond lopen als er geen morgen tegen alle druggies.
>> Als ze niet willen dat ze konden kus mijn kont schoon .....
>
> Het zou niet zo schoon zijn na het lopen in de sloot een paar keer.
>
>
Of wordt kutwijf door LANCE zoals de Franse renner die probeerde prediking als dat een paar zomers geleden.

Carl (blijkbaar ik zuigen op herinnerend namen)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2