PDA

New York Times artikel bashing OLN dekking.

New York Times artikel bashing OLN dekking.

View Full Version: New York Times artikel bashing OLN dekking.

Tracy

Iedereen vangst van vandaag artikel in de Times, waar Richard Sandomir klaagt erover dat de OLN dekking
is niet "basic" genoeg en "per ongeluk" is geschikt voor de fietsliefhebber? Hij ontploffing Phil en Paul (hij
Paulus genaamd "Jeff") wegens het niet uit te leggen hoe mensen "join" een sprint. Hoe erg vervelend!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html

Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen idee of het zal worden gepubliceerd (I
verdachte niet):

Voor de redactie:

Richard Sandomir ("twee gesprekken net zo verschillend als fietsen en tennis," 2003-07-08) zou kunnen overwegen
leren een beetje meer over fietsen voordat klagen over de becommentarieert. Ik heb nog nooit ooit
iedereen springen om mijn steun wanneer Monday Night Football commentatoren niet uit te leggen hoeveel punten een
touchdown is, of waarom die vent in de eindzone zomaar zijn knie naar beneden. En waarom niet? Omdat het afval
het tijdstip van de voetbalfans, die allen kent waarschijnlijk de basisregels van het spel alvorens te besluiten tot
tune inch Dus ik denk niet kijken Monday Night Football, maar tot OLN nam de Tour, had ik geen
een sport-show voor me, de fietsliefhebber.

Fietsers hebben, jarenlang getolereerd verschrikkelijke Tour dekking door ABC en ESPN, waarvan 30 minuten per dag
Tour-uitzendingen van 11 minuten bestond van panoramische schermen van het Franse platteland en de
geschiedenis van het stadium beginnen en eindigen steden, negen minuten van de human interest-achtergrond de discussie over
een van de buitenlandse fietsers en zijn familie, zodat de gemiddelde Amerikaanse kijker kan verbinding maken met de
uitkomst, en dan, misschien, op twee minuten van de werkelijke racen. De enige manier om toegang te krijgen tot de slimme
commentaar coming out van Europa was als sommige leuke fietser in Engeland zou zijn webcam op punt zijn
TV. Ik ben niet de enige fietser die letterlijk heeft bekeken uren van de Tour de France op de dekking loensen
vijf seconden nog steeds-frame vangt met geen audio op het web. Maar nu, heeft een netwerk uiteindelijk gerealiseerde
dat wat willen fietsers bevoegd is, inzichtelijke discussie door 's werelds meest vertrouwde Engels
spreken fietsen commentator, Phil Liggett, die heerlijk wordt bijgestaan door zijn oude co-host
Paul, niet Jeff, Sherwen. Trouwens, Bob Roll, de color commentator, is tijd doorbrengen uitleggen
de basis van zijn niet-zo-fietsen-savvy co-commentator toch (waarvan de enige rol lijkt te zijn om Bob te vragen
set-up softbal tactische vragen.) Vandaag, Bob uitgelegd echelons en pelotons. Ik hoop dat de heer Sandomir
zat te kijken.

Mijn suggestie aan de heer Sandomir: Ofwel kijken en te genieten, leren aangezien u gaat, of leer eerst, dan de
Kijk en geniet, maar niet suggereren dat wielerfans zitten door middel van fundamentele uitleg van de regels
wanneer ze liever Phil en Paul besteden de tijd vertellen ons meer details van hun grote collectieve
kennis van fietsen.

Bob M

Op 8 juli 2003 11:34:45 -0700, tracy <lthirsch@worldnet.att.net> schreef:

> Iedereen vangst van vandaag artikel in de Times, waar Richard Sandomir klaagt erover dat de OLN dekking
> Is niet "basic" genoeg en "per ongeluk" is geschikt voor de fietsliefhebber? Hij ontploffing Phil en Paul
> (Hij noemde Paul "Jeff") wegens het niet uit te leggen hoe mensen "join" een sprint. Hoe erg vervelend!
> Http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>
>
Nou, als hij zou kijken naar de hele verdomde ras, zou hij uitzoeken wat er aan de hand. Hoe moeilijk is het bedrag tot
hoe mensen een sprint meedoen? Bovendien zal het u vertellen omroepers (tenminste ze deden voor de
Giro) waarom er sprinters, klimmers, en de algehele leiders. Zij zullen u vertellen wanneer een persoon op
iemands wiel en waarom.

-
Bob M in CT Verwijder 'x.' te beantwoorden

Nev Shea

lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) schreef in news: @ 9143c85e.0307081034.4bdbb95c posting.google.com:

> Iedereen vangst van vandaag artikel in de Times, waar Richard Sandomir klaagt erover dat de OLN dekking
> Is niet "basic" genoeg en "per ongeluk" is geschikt voor de fietsliefhebber? Hij ontploffing Phil en Paul
> (Hij noemde Paul "Jeff") wegens het niet uit te leggen hoe mensen "join" een sprint. Hoe erg vervelend!

Ik denk dat door de "basic" en "catering aan fietsliefhebber", bedoelde hij dat ze niet 3 / 4 van het hebben
show gewijd aan dit soort fascinerende onderwerpen als baretten, wijn, brie, en alle andere pluisjes die gevuld
TDF toont pre-OLN. De klootzakken eigenlijk het lef hebben om te laten zien racen!

Ze zijn waarschijnlijk gewoon laten Sandomir deze clown te schrijven als een tegenhanger van Abt.

NS

Brian Phillips

Uw vergelijking met het voetbal is een goed, hoewel het voetbal is zo gewoon dat het duidelijk is
waarom de omroepers verspil geen tijd aan het uitleggen van de basisprincipes van de sport. Een betere vergelijking kan worden
met Formule 1 autoraces, waar de omroepers niet naar beneden praten met de kijkers-plaats die zij aangaan
een redelijke hoeveelheid kennis over het deel van de kijker met betrekking tot de technologie van de auto's, de
regels, de teams, zou enz. F1-fans ongetwijfeld woedend als de presentators geen kennis verondersteld van de
de sport en sprak het publiek alsof ze waren allemaal eerst kijkers.

Raptor

tracy schreef:
>
> Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen idee of het zal worden gepubliceerd (I
> Verdachte niet):
>
> Voor de redactie:

Ja, gewoon over wat je zei. Ik heb gemerkt dat een inspanning van de kant van OLN om meer achtergrond info geven
tijdens de dekking. Ze hebben dumbed vaststelling van het commentaar een tikkeltje dit keer rond. Dat is niet goed
genoeg voor de onwetenden en ongeduldig. Als deze nieuwe kijkers zijn iets als ik, zullen ze zelfs
meer benieuwd wat al die woorden betekenen en vragen, en blijven kijken. Ik denk niet
denk OLN moet al dat harde aan de haak die ongeduldige genoeg proberen te geven te kijken, alleen maar omdat
elke vraag wordt niet beantwoord.

-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben werkelijk alles wat we niet gedaan
kon om onze klanten te beschermen. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de beveiliging. "- Microsoft VP in
heffing van Windows OS Ontwikkeling, Brian Valentine.

Raptor

Tele-snellere bijstand zou worden glad, maar alstublieft, niet leven. Veel te rommelig en dynamische om het te proberen
live. Ik denk dat het vereist een aanzienlijke verborgen broadcast-infrastructuur, dus misschien volgend jaar Bobke
kan doen wat vluggertje replays.

-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben werkelijk alles wat we niet gedaan
kon om onze klanten te beschermen. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de beveiliging. "- Microsoft VP in
heffing van Windows OS Ontwikkeling, Brian Valentine.

Bikerecker

> Voor de redactie:

Leuke brief, goed gezegd. Misschien is de Times zal jou inhuren, ik hoor ze zijn op zoek naar slimme jonge
schrijvers. Greg

Matthew Mitchel

lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) schreef in bericht
nieuwsberichten: <9143c85e.0307081034.4bdbb95c @ posting.google.com> ...
>
> Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen idee of het zal worden gepubliceerd (I
> Verdachte niet):

Hier is de mijne.

Betreft: Heeft Richard Sandomir eigenlijk OLN's Tour dekking horloge? Aan: De sports@nytimes.com
Richard Sandomir beoordelingen uitgezonden in de 7.8 Times moet anders zijn geweest van de uitzending I
keek. Of hij lette niet op alle aandacht. Als hij zijn aandacht, hij
zou hebben gehoord Paul Sherwen (niet "Jeff Sherwen") verslag waarin teams werden organiseren om tegen de
eenmalige bonus sprint van een kilometer of zo kom op de weg, en hij zou hebben gezien dat de banieren boven
de weg en de lijn geschilderd op de weg bij de finish van de sprint. Evenmin heeft hij kijken naar de
deel van het programma waarin het gehele traject, met inbegrip van alle drie bonus sprints, werd bekeken.

Als Sandomir had in de gaten voor meer dan een minuut of twee in fase twee, zou hij hebben
hoorde alle commentatoren discussie gaande of de twee renners die weg was gebroken op de zeer
begin van de dag zou slagen voorsprong op het peloton al de weg naar de finish, of verblijf
zij zouden worden gevangen in de laatste kilometer. Hij zou ook meer dan eens Ligget en gehoord
Sherwen, en collega Bob Roll, uitleg over de tactiek van zulke lange ontsnappingen, en hoe zij hadden
komende gekregen omdat er geen ander team had behoefte om ze te jagen, zolang ze bleef dicht genoeg voor
de sprinters 'teams om de kloof te dichten voor de finish.

Ofwel Sandomir benaderde het verhaal met een voorbestemd conclusie dat fietsen ook is
verwarrend voor de Amerikaanse televisie kijkers te begrijpen, of hij geen enkele moeite niet om op alle
luisteren en leren.

Ik heb de etappe op de tape in het geval dat uw redactie wil de uitzending zelf te zien.

Joseph Cipale

Raptor schreef:
>
> Tracy schreef:
>> Iedereen vangst van vandaag artikel in de Times, waar Richard Sandomir klaagt erover dat de OLN
>> Dekking is niet "basic" genoeg en "per ongeluk" is geschikt voor de fietsliefhebber? Hij ontploffing Phil
>> En Paul (hij noemde Paul "Jeff") wegens het niet uit te leggen hoe mensen "join" een sprint. Hoe erg
>> Vervelend! http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>
>> Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen idee of het zal worden gepubliceerd
>> (Ik vermoed dat niet):
>>
>> Om de editor:
>
> Ja, gewoon over wat je zei. Ik heb gemerkt dat een inspanning van de kant van OLN om meer achtergrondinformatie te bieden
> Info tijdens de dekking. Ze hebben dumbed vaststelling van het commentaar een tikkeltje dit keer rond. Dat is niet
> Goed genoeg voor de onwetenden en ongeduldig. Als deze nieuwe kijkers zijn iets als ik, zullen ze
> Nog meer benieuwd wat al die woorden betekenen en vragen, en blijven kijken. Ik
> Denk niet dat OLN moet al dat harde aan de haak die ongeduldige genoeg probeer te geven, gewoon kijken
> Omdat elke vraag wordt niet beantwoord.
>

Welke, als u denkt over de bovenstaande stamtenet, is indicatief van tv-kijken, samen met de Amerikaanse
Cultuur in het algemeen, niet?

"Geef het aan mij snel! Ik geen tijd om te leren over hebben! Vertel mij alles I Need To Know !!!!"

Gewoon ... een opmerking vanuit het westen ...

Joe
-
#------------------------------------------------- ---------# Penguinix Consulting #
#------------------------------------------------- ---------# Softwareontwikkeling, QA en testen. #
# Linux ondersteuning en training. # "Wees niet bang voor de pinguin!" #
#------------------------------------------------- Geregistreerd ---------# Linux gebruiker: # 309247
# Http://counter.li.org (http://counter.li.org/) # --------------------------- -------------------------------#

Edward Waffle

Joseph Cipale schreef in bericht <3F0C36E4.74391A87 @ aracnet.com> ...
> Raptor schreef:
>>
>> Tracy schreef:
>>> Iedereen vangst van vandaag artikel in de Times, waar Richard Sandomir klaagt erover dat de OLN
>>> Dekking is niet "basic" genoeg en "per ongeluk" is geschikt voor de fietsliefhebber? Hij ontploffing Phil
>>> En Paul (hij noemde Paul "Jeff") wegens het niet uit te leggen hoe mensen "join" een sprint. Hoe erg
>>> Vervelend!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>>
>>> Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen idee of het zal worden gepubliceerd
>>> (Ik vermoed dat niet):
>>>
>>> Voor de redactie:
>>
>> Ja, gewoon over wat je zei. Ik heb gemerkt dat een inspanning van de kant van OLN om meer achtergrondinformatie te bieden
>> Info tijdens de dekking. Ze hebben dumbed vaststelling van het commentaar een tikkeltje dit keer rond. Dat is niet
>> Goed genoeg voor de onwetenden en ongeduldig. Als deze nieuwe kijkers zijn iets als ik, zullen ze
>> Nog meer benieuwd wat al die woorden betekenen en vragen, en blijven kijken. Ik
>> Denk niet dat OLN moet al dat harde aan de haak die ongeduldige genoeg probeer te geven, gewoon kijken
>> Omdat elke vraag wordt niet beantwoord.
>>
>
> Welke, als je nadenkt over het bovenstaande stamtenet, is indicatief van tv-kijken, samen met de Amerikaanse
> Cultuur in het algemeen, niet?
>
> "Geef het aan mij snel! Ik geen tijd om te leren over hebben! ME Vertel al I Need To Know !!!!"
>

De OLN dekking van de TDF is het enige geconcentreerde TV-kijken doe ik het hele jaar. Ik heb om te upgraden mijn
OLN-kabel pakket, waar ik al in juli te doen voor de afgelopen drie jaar krijgen.

Ik weet niet veel over Wielrennen - maar ik weet dat de TDF is een geweldige gebeurtenis die moet worden
vallen op een hoog niveau om het te doen rechtvaardigheid. Welke OLN doet.

Er zou geen enkel punt in het kijken wanneer zij benaderd de idiotie van (bijvoorbeeld) de dekking in de VS
van de Olympische Spelen.

Dit is mijn eerste post op deze nieuwsgroep - Ik heb gelezen dat voor een paar dagen en ik ben verbaasd
how op het onderwerp, informatieve en vlam-vrij (relatief) is in vergelijking met anderen die ik lees of post.

Jeff Potter

Het lijkt erop dat Sandy zou ik gewoon weg in de gang en vroeg Sam waarom de tv-show heeft betrekking op de TDF
zoals het hoort. Sam is het schrijven van diepgaande, savvy TDF rapporten voor de NYT voor een paar decennia.
Is Sandy klagen over Sam niet genoeg catering voor beginners?

-

Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) voor moderne en cultuur kennis maken met volksgewoontes revival ...
... Het aanbieden van "small world" uitzicht op de fiets, strikken, boeken, films ... ... Nieuwe boeken met: XC ski
cultuur, een thriller Gulf Coast vouwfietsen ... met radicale romans komt er aan! ... Oorspronkelijke
downloadbare muziek ... en voorwerpen galore! plus nationale "buiten de gebaande paden" reis forums!
HOLY rookt!

John Spann

tracy schreef:
>
> Het was genoeg om me af te vuren een brief aan de redactie. Ik heb geen

<SNIP TDF stuff)

> Mijn suggestie aan de heer Sandomir: Ofwel kijken en te genieten, leren aangezien u gaat, of leer eerst, dan de
> Kijk en geniet, maar niet suggereren dat wielerfans zitten door middel van fundamentele uitleg van de regels
> Wanneer ze liever Phil en Paul besteden de tijd vertellen ons meer details van hun grote collectieve
> Kennis van fietsen.

Het is echt niet anders dan de onzin gehoord op NPR de andere dag met Frank en de Deford
interview met Tyler Hamilton's mama en papa. Wow. Laat me rennen naar buiten en koop de nieuwste Sport
Geïllustreerde en kijk ESPN4 vanavond.

John

David Ryan

tracy schreef:
>

Ik denk niet dat hij genoten worden gedwongen om naar te kijken voor het artikel.

Wayne Pein

tracy schreef:

>

Ironisch hoe Sandomir verwijt dat de dekking niet fundamenteel is, maar toch krijgt hij Paul's naam verkeerd. Is het niet
dit genoeg over een indicatie dat hij niet op letten? Of is hij gewoon dom? Of allebei?

Wayne

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianChineseDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vBET Translator 3.3.4