PDA

Le Tour

Bekijk de volledige versie: Le Tour

Stuart

Goed gedaan ITV. Wat geweldig Zondag bekijken.

WK

"Stuart" <stuart@silverremovefoxcycles.com> wrote in message
news: bertbn $ $ JBV 1@hercules.btinternet.com ...
> Goed gedaan ITV. Wat geweldig Zondag bekijken.

Afgezien van het stukje waar ineens we aaien schildpadden met een kwast in plaats van
zien interviews.

BTW heeft Lance stroppy krijgen in de "voormalige Alpe d'Huez winnaars" foto. Thats what Franse radio leek
te suggereren.

Andy Koppe

> Goed gedaan ITV. Wat geweldig Zondag bekijken.

Ja, niet het bezit van een schotelantenne, ik was echt blij ITV zetten Alpe d'Huez op
leven.

Maar ik vond de commentatoren erg vervelend. Ze bleef benadrukken hoe slecht Armstrong deed,
maar de man legde een minuut en een half op Ullrich, met succes beteugeld aanvallen Beloki, en eindigde
in de gele trui. Heel indrukwekkend voor een slechte dag.

Andy

Farmer Alfalfa

Andy Koppe "<andy @ DCS. Ed. ac. U K> wrote in message
news: betvcn $ 8d1 $ 1@scotsman.ed.ac.uk ...
>> Goed gedaan ITV. Wat geweldig Zondag bekijken.
>
> Ja, niet het bezit van een schotelantenne, ik was echt blij ITV zetten Alpe d'Huez
aan
> Leven.
>
> Maar ik vond de commentatoren erg vervelend. Ze bleef benadrukken hoe
slecht
> Armstrong deed, maar de man legde een minuut en een half op Ullrich, met succes in beteugeld
> Aanvallen Beloki, en belandde in de gele
jersey.
> Heel indrukwekkend voor een slechte dag.

Ze had net zo goed hebben gefactureerd als de Tour de Lance, alsof de hele race niet ging over een man
dan is de 150-oneven nog racen.

Nog steeds geweldige kijkervaring al - het altijd.

Moet op elke avond IMO.

FA

Arthur Clune

Andy Koppe <andy @ DCS. Ed. ac. U K> wrote:

: Maar ik vond de commentatoren erg vervelend. Ze bleef benadrukken hoe slecht Armstrong deed,
: Nog niet de man legde een minuut en een half op Ullrich, met succes beteugeld aanvallen Beloki, en eindigde
: Tot in de gele trui. Heel indrukwekkend voor een slechte dag.

Terwijl indrukwekkend voor een slechte dag, was het nog een slechte dag voor Armstrong - hij was een veel, veel meer
dominant op Alp D'Huez voor.

Hij zei zich in na-race commentaar dat hij niet op een goede dag. Wees interessant om te zien wat
gebeurt in de komende paar dagen.

Dat was een heel, heel goed podium om naar te kijken hoewel

Arhtu

David Brown: O \\

> Moet op elke avond IMO.

Het is op ongeveer 1,30 tot 2,30 op ITV1.

--
David Brown: o) http://kitemap.co.uk (http://kitemap.co.uk/)

Trealaw Boy

Farmer Alfalfa wrote:

> Ze kan net zo goed hebben gefactureerd als de Tour de Lance, alsof de hele race ging over een man
> In plaats van de 150-oneven nog racen.

Yep, ik ben beu van Paul Sherwen gebabbel over over Armstrong en USPS de hele tijd. Ja, hij is
de te kloppen man, maar er lijkt geen genoeg van een focus op de grote inspanningen van andere teams
en ruiters.

Dit werd benadrukt door zijn verachtelijke commentaar op de Beloki crash, waar alle hij was betrokken
stond fiets Armstrong behandeling vaardigheden, in plaats van arme oude Beloki.

Ik plakken met Duffers op Eurosport vanaf nu. Hij is zelfs meer uitgesproken, en eigenlijk hun
hoogtepunten show is veel meer afgerond dan de ITV aanbod. Het toont meer van het racen, met
nuttig na race interviews met een aantal renners, niet alleen uw Anglophones dat je de neiging om
krijgen op ITV.

TB

Danny Colyer

Trealaw Boy wrote:
> Yep, ik ben beu van Paul Sherwen gebabbel over over Armstrong en USPS de hele tijd.
<snip>
> Dit werd benadrukt door zijn verachtelijk commentaar op de Beloki crash, waar alle betrokken was
> Over de fiets was Armstrong behandeling vaardigheden, in plaats van arme oude Beloki.

Terwijl hij positief gereageerd op Armstrongs fiets vaardigheden behandeling (en terecht), istr hij commentaar
nog meer positief op de fiets Beloki omgaat vaardigheden, erop wijzend dat Beloki bijna hersteld
de fiets voor de wielen schoof naar links.

ICBW, het had kunnen zijn Phil Liggett die gemaakt dat bepaalde commentaar. Ik heb geplakt over dat
stadium door nu, dus geen enkele manier te controleren.

Ik moet zeggen dat ik liever genieten van het commentaar verzorgd door Liggett, Sherwen en Imlach, en altijd
hebben. Ik ben niet zo enthousiast over de nieuwe guy (Ned Boulting) wiens werk lijkt te stom zijn om alles in een
la Monty Don, though. En hoewel Stephen Roche zou goed geïnformeerd zijn, ik denk dat hij nodig ondertiteling.

--
Danny Colyer (verwijderen veiligheid te antwoorden) (http://www.juggler.net/danny) Recumbent cyclus pagina:
http://www.speedy5.freeserve.co.uk/recumbents/ "Hij die durft niet beledigen kan niet eerlijk zijn." --
Thomas Paine

James Hodson

Op maand. De 21 juli 2003 09:51:52 +0100, Trealaw Boy <trealaw_boy@hotmail.com> wrote:

> I'm steken met Duffers op Eurosport vanaf nu. Hij is zelfs meer uitgesproken, en eigenlijk hun
> hoogtepunten show is veel meer afgerond dan de ITV aanbod. Het toont meer van het racen, met
> nuttig na race interviews met een aantal renners, niet alleen uw Anglophones dat je de neiging om
> krijgen op ITV.
>

Ik keek elke fase van dit ras jaar afgezien van de TTT en in de belangrijkste, geniet DD's
commentaar. Hij doet wafel op een beetje op tijden al en neigt te herhalen zich elk uur of twee,
en dag. Ook lijkt hij op een bepaalde honingbij krijgen in zijn motorkap elk jaar en draagt het over
dat onderwerp te veel, IMO.

Niettemin, TB, ik wil luisteren naar de oude zo-en-zo.

Ter vergelijking: Ik wil het ITV-team hoort te geven ter waarde van zes of zeven uur 'van levende
uitgezonden. Natuurlijk, ITV biedt ook kansen om te winnen een fiets of een boek. <Phone Time>

James

--
http://homepage.ntlworld.com/c.butty/Larrau.jpg

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vB Enterprise Translator 3.3.1