PDA

Moet ik verkoop mijn 1994 Litespeed Ultimate?

Bekijk de volledige versie: Moet ik verkoop mijn 1994 Litespeed Ultimate?

johnbamyb

Ik rijd een Litespeed Ultimate dat ik heb gedaan component upgrades door de jaren heen, maar het frame is uit 1994. Ik gebruikte om te racen Cat 3, maar niet voor meerdere jr, zodat ik niet echt de huidige technologie te volgen. Zal een nieuw frame, Carbon en Titanium, maken veel verschil vergeleken met 1994-technologie. Ik zag de teams in de Tour rijd niet titanium. Schijnt als koolstofvezel is de keuze - Specialized Tarmac, Scott CR1 ...

Bedankt

alfeng

Ik rijd een Litespeed Ultimate dat ik heb gedaan component upgrades door de jaren heen, maar het frame is uit 1994. Ik gebruikte om te racen Cat 3, maar niet voor meerdere jr, zodat ik niet echt de huidige technologie te volgen. Zal een nieuw frame, Carbon en Titanium, maken veel verschil vergeleken met 1994-technologie. Ik zag de teams in de Tour rijd niet titanium. Schijnt als koolstofvezel is de keuze - Specialized Tarmac, Scott CR1 ...

ThanksAn Alpha Q rechte been vork + een Campagnolo 2007 groep + stengel en bars van uw voorkeur en u moet goed zijn om te gaan voor een ander 12 jaar.

Oh, zou je net zo goed een nieuwe set wielen van uw keuze, ook.

Krachtige Pete

Nou, wat Alfeng voorstelt is volkomen terecht, maar waarom zou je? Houd het de manier waarop het is (wat zijn de onderdelen op uw Ultimate eigenlijk?).

Als je echt de drang kunt u upgraden naar een volledig nieuwe fiets voelt, ga dan voor CF met alle middelen (CF frames vandaag variƫren enorm in kwaliteit en rijeigenschappen ... ik en de meeste anderen liever rijden Titanium op elk moment, als het niet voor geld dat irritante ding).

dhk2

Bedankt
Nee, een nieuw frame zal niet veel van een verschil. Een top CF frame als de CR1 zal een beetje lichter dan je Litespeed, maar wat dan nog? Een pond gewicht van het frame is niet iets dat een pro-of aspirant-Cat 3 zou willen weggeven, maar voor de meesten van ons niet-racers het gaat om moeilijk te detecteren.

Voor mij is het primaire voordeel van Ti tov de CF voor een all-purpose rit is de taaiheid van het af te maken. Een CF-frame pakt krasjes vrij gemakkelijk in kleine druppels of crashes, terwijl ongeverfd Ti net lijkt er goed uitzien, ongeacht. Verschillende veteraan renners hier de voorkeur Ti voor de totale taaiheid en duurzaamheid versus de "plastic" fietsen.

Een 900 g CF wonderbike zou een mooie aanvulling op uw Ti fiets als je kunt veroorloven, maar ben het eens met Pete .... geen haast niet te ontdoen van de Litespeed.

kopride

Bedankt
Mijn vriend rijdt op een Toscane van Y2K vintage, en ik kocht een Sienna. Er is een groot verschil in frame geometrie in deze twee fietsen, en wat gewicht differentieel, is van mij lichter en is een compacte Geo. Mine is sneller en lijkt een betere klimmer. Hij heeft meer laid back geometrie en zou beter op een eeuw. Hij heeft ernstige fiets lust voor het nieuwe Sienna, maar het is een irrationele lust.

Carbon is groot voor een seizoen van racen zoals de profs doen. Maar als je een kerel die zijn fiets houdt twaalf jaar, dan hoe je verslaan de duurzaamheid en crash-bestendigheid van een ti fiets. Voor het comfort, duurzaamheid en de zoete voelen, TI is het echte werk, en niemand doet het beter dan Litespeed.

Ride nieuwe Litespeed modellen en zien of je geen verschil voelen. Zo niet, een upgrade van uw Ultimate met een compact crankstel, als je leeft in heuvelachtige plaatsen, omdat je een paar jaar op je hebben en dat lagere oma is groot. Anders, als je een verschil voelen, dan is de lente voor de nieuwe fiets. Hoe dan ook, houdt een fiets voor twaalf jaar of zo, het moeilijk is om te denken dat elke fiets is u niet meer.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2