PDA

Wie maakt de beste Brake & Derailleur

Bekijk de volledige versie: Wie maakt de beste Brake & Derailleur

Tommasini53

Een vraag voor de ervaren wrenchs:

Wie maakt de best presterende rem en derailleur kabels??

Is het de moeite waard de extra $ $ voor de aankoop van het roestvrij staal in plaats van de verzinkte? Zijn de teflon gecoate kabels waard de hoge prijs?

Ik zou waarderen de hulp van de ervaren wrenchs in het publiek. Een paar renners beweren dat maakt niet uit. Ik denk dat het doet en ik denk van alleen het bestellen van een doos van Jagwire kabels.

Als het helpt, ben ik met behulp van Campy apparatuur met Nokon huisvesting.

Thanks in Advance:)

Krachtige Pete

Ik rijd Campagnolo Chorus (volledige gruppo) en hebben altijd gebruikt Campagnolo kabels. Nooit problemen gehad. Ze zijn ontworpen door de mensen die ontworpen de rest van de apparatuur.

Meer geld uitgeven aan jagwires, nokons of wat dan ook als u, IMVHO echt genieten hartverscheurende (er zal ook aandacht worden, of althans het lijkt erop dat weg van de meeste mensen die het spul te installeren) en geld hebben om te branden. :)

Retro Grouch

Omdat je gebruikt Campy componenten Ik zou raden Campy kabels, omdat de koppen zijn een teence kleiner. Generieke kabel koppen moeten worden ingediend een beetje goed te werken met Campy spullen.

Anders dan dat ik geen zorgen over te veel. Ik gebruik bulk "slick gegalvaniseerd" kabels van QBP op mijn persoonlijke fietsen. Ik geef de voorkeur boven de verzinkt roestvrij staal, omdat het laat me soldeer de uiteinden en ik kan schuif ze in en uit via de ombouw indien nodig.

IEatRice4Dinner

Ik gebruik zwart teflon gecoate kabels, binnenkort met Nokon houseing. shimano kabels zijn groter, niets een bestand cant fix:) (i love zwarte kabels)

AngoXC

Ik ren Jagwires (kwam met fiets) op mijn MTB en havent had echt een probleem. Laatste dienst, mijn versnelling kabels werden vervangen voor sommige Dura Ace enen en ik moet toegeven, massale verschil voor de Jagwires.

Xsmoker

Ik ren Jagwires (kwam met fiets) op mijn MTB en havent had echt een probleem. Laatste dienst, mijn versnelling kabels werden vervangen voor sommige Dura Ace enen en ik moet toegeven, massale verschil voor de Jagwires.

Anders, hoe?

bobbyOCR

Ik vind als je de kabel trekken van de huisvesting, voer het uit door middel van een klein bad (een paar druppels), van tri-flow of lichte olie, vervolgens opnieuw installeren, het draait erg soepel en op een verschuiving wordt frisser en de remmen hebben een minder sponzig gevoel.

IEatRice4Dinner

nokons man nokons ... wanneer u glad wilt. zijn, dag en nacht azteck powerlins zuigen ...

AngoXC

Anders, hoe? Niet zeker echt. De jagwires waren glad, maar je moest zetten in enkele inspanning om Initally verplaatsen. Het zou kunnen zijn omdat ik echt haddnt bijgewoond om hen recontly maar op het moment, voelde als een enorme verschil.

Wino Ryder

Ik rijd met een oudere Tommasini Record / Chorus mix en zal alleen maar Campy kabels en behuizingen gebruiken op mijn fiets. Op dit moment ben ik met behulp van 'Super Record' behuizingen omdat ze de grijze kleur ik wil, en ze werken geweldig.

hd Reynolds

Teflon gecoate kabels (ze zijn het waard en ze zijn niet zo duur) op campy zwarte behuizingen voor derailleurs en Campy kabels / behuizingen voor remmen.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET 3.2.2