PDA

Zadels

Bekijk de volledige versie: Zadels

cycling_kosovo

Ik ben gewoon in rijden en vinden dat de zadels erg ongemakkelijk zijn. Mijn nieuwe fiets heeft een goed zadel en het is niet te smal maar ik ga verdoofd elke rit. Ik wil een "cushier" zadel, maar altijd het gevoel dat dat is tegen de regels.

is het "tegen de regels" of ben ik gewoon paranoïde wordt? Ook is er enige reden waarom ik zou moeten nemen met rijden op een zadel dat pijn doet?

Bedankt voor uw geduld met mijn onwetendheid en ook voor uw hulp.

Karl

Krachtige Pete

Welkom bij de sport. :)

1. Als je nieuw bent met rijden, zal uw zadel pijn doen ... er is een minimum van wennen rijden dat je zal moeten laten welgevallen.

2. Cushier zadels zijn vaak minder comfortabel rijden als je serieus.

3. Neem een zoekopdracht op dit forum en vindt u uitgebreide informatie over zadel kwesties. Onthoud dat matching zadels en zwervers is een zeer onwetenschappelijk proces. Wat werkt voor mij niet noodzakelijk voor u werken.

4. In ieder geval, vertel ons wat je zadel rijden met op dit moment.

5. Vertel ons wat voor soort je rijden, afstanden, tijd op de fiets, type fiets (berg, weg?).

dhk2

Ik ben gewoon in rijden en vinden dat de zadels erg ongemakkelijk zijn. Mijn nieuwe fiets heeft een goed zadel en het is niet te smal maar ik ga verdoofd elke rit. Ik wil een "cushier" zadel, maar altijd het gevoel dat dat is tegen de regels.

is het "tegen de regels" of ben ik gewoon paranoïde wordt? Ook is er enige reden waarom ik zou moeten nemen met rijden op een zadel dat pijn doet?

Karl
Stel positie van het zadel is ook erg belangrijk. Het doel is om je gewicht op je "sitzbones", met aan het breedste deel van het zadel. Als je gaat verdoofd, kunt u proberen het kantelen van de neus van het zadel van een paar graden, beweegt het zadel een beetje naar voren, of gewoon zitten verder terug op het zadel.

Totale pasvorm van de fiets bepaalt hoe u contact opnemen met het zadel ook. Als u een ervaren fietser controleren uw positie kan hebben, zou dat een goede plek om te beginnen.

fauxpas

Een van mijn fiets kwam met een plucheachtig zadel, maar is veel meer ongemakkelijk dan mijn minimalistisch San Marco. Zorg ervoor dat u zitten op het zadel correct.

Ook de laatste video op deze pagina te controleren, dat de ruiter geleden gevoelloosheid.

http://www.velonews.com/news/fea/10206.0.html

Kleng

Karl

Karl

Wer'e alle uitgaande u draagt fiets Knicks / Shorts, met enige vorm van gemzen padding.

tmctguer

Mijn favoriete zadel is de Specialized lijn. Ik heb een toupe op een fiets en een alias op de andere. great zadels!

bikecoach

Zelfs pro fietsers lijden zadel problemen.

Zachte zadels zijn over het algemeen een no-no als je doet een hoop rijden. De reden hiervoor is dat uw botten zitten zinken in het zadel die de druk op de omliggende gebieden creëert. Als u veel problemen hebben, stel ik u eens een kijkje op Selle SMP zadels. Ze kijken een beetje eng in het begin, maar kan oplossen veel medische klachten met betrekking tot zitten op een zadel voor langere tijd.

domaindomain

Sommige van de anatomisch ontworpen zadels zijn zeer comfortabel tegenwoordig

Ik hou van de Selle SMP (http://www.sellesmp.com) bereik, met name de SMP Pro (http://www.bicyclerubber.com/acatalog/Selle_SMP_PRO.html)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2