Frame Maten.
Bekijk de volledige versie: Frame Maten.
Ik ben er vrij lang op iets minder 6'2 ", mijn binnenkant van het been is ongeveer 34", een beetje minder. Volgens de gebruikelijke dimensionering formules, ik waarschijnlijk moeten rijden een 58 frame of daaromtrent.
Ik heb eigenlijk meerdere fietsen en in een paar verschillende maten. Degenen die ik lijken te fietsen het beste op, met een vrij grote marge, zijn grootte 63 Treks.
Het verbaast me een beetje dat de fietsen krijg ik de meeste kracht in en onderhouden van de beste snelheden op, zijn borderline (althans theoretcially) voor zijn te groot voor mij.
Elke theorieën?
Placebo? Misschien vind je meer vertrouwen in het berijden van een grotere fiets oorzaak van een kleine penis? : eek:
Maar serieus, ik vond hoogte en de gebruikelijke formule werkte niet voor mij in de tegenovergestelde manier aan jou. Ik vond dat ik moest kleiner dan normaal gaan naar een goede rit te krijgen ...
Anders dan de gebruikelijke dingen als arm-en beenlengte verschillen in iedereen, Ik heb ook gemerkt na het bekijken van de Tour de France duizend keer dat de rug pro riders 'boog verschillend van elkaar. Sommigen komen rechtstreeks uit het bekken en zachtjes bocht naar voren als een kwart van een cirkel. Anderen komen recht vooruit op een hoek met weinig buigen at all. Dus nemen als vanzelfsprekend hun totale hoogte en de binnenkant van het been metingen zijn hetzelfde, de man met de overkoepelende terug mogen niet hetzelfde bereik als de andere man te hebben en daarom een kortere bovenbuis nodig ...
Ook u misschien considder waar je van plan bent om te rijden. Taller fietsen hebben moeite met de cross-wind. Hillers zijn anders dan platte renners. Sommige mensen willen bal omhoog, terwijl anderen graag uitgestrekt. Probeer zo veel verschillende vormen en maten, zoals je kunt bedelen, lenen of stelen (nou ja misschien niet stelen).
Taller fietsen hebben moeite met de cross-wind. Sorry, maar ik gewoon niet kan zien hoe dit mogelijk is. :) De trapas is dezelfde hoogte van de weg, de ruiter is nog steeds dezelfde hoogte (en nog steeds dezelfde afstand boven de weg), de wielen zijn dezelfde hoogte, en de vork bladen zijn even lang
elke theorieën? eventueel de grotere hoofd-buizen heeft uw bars hoger dan je denkt, en je bent dus meer geschikt voor een rechtop. Of kan je beter kan worden uitgestrekt.
eventueel de grotere hoofd-buizen heeft uw bars hoger dan je denkt, en je bent dus meer geschikt voor een rechtop. Of kan je beter kan worden uitgestrekt.
Ik dacht over deze factoren ook. Ik heb altijd het gevoel het meest comfortabel in de druppels en slechts zelden op de rem afzuigkappen. (Wat ik denk dat gaat me wat pols pijn problemen mogelijk.) Maar, ja ik lijken pak een vrij uitgestrekt standpunt, dat is misschien de sleutel.
Ik zeker niet graag rechtop veel, zoals ik ook een Kona Caldera en terwijl ik ben er zeker van dat het een mooie MTB, maar ik haatte de rijpositie en besloot zich te concentreren op het verbeteren van mijn weg rijden na het bezitten deze ongeveer twee weken.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0