PDA

Upgrading Deraileurs, Shifters & Cassettes

Bekijk de volledige versie: Upgrading Deraileurs, Shifters & Cassettes

MVP

Ik ben helemaal nieuw voor de weg fietsen, im gewoon benieuwd hoe moeilijk / makkelijk het is om de cassette, shifters en deraileurs upgraden? Kan ik een upgrade elk van deze compoenents individueel of moet ik ze allemaal passen en ze kopen samen?

PeterF

Ik ben helemaal nieuw voor de weg fietsen, im gewoon benieuwd hoe moeilijk / makkelijk het is om de cassette, shifters en deraileurs upgraden? Kan ik een upgrade elk van deze compoenents individueel of moet ik ze allemaal passen en ze kopen samen? Het hangt ervan af wat je hebt. Als je verblijf bij hetzelfde bedrijf, het omwisselen van is makkelijk genoeg, maar zorg ervoor dat 9 van snelheid voor 9 speed of 10 voor 10. De top drie groepen voor Campy (Record, Chorus, Centaur) en Shimano (Dura Ace, Ultegra en 105) zijn funtionally hetzelfde. en uitwisselbaar. Ik heb een fiets dat is een combo Record, Chorus en Centaur.

MVP

Het hangt ervan af wat je hebt. Als je verblijf bij hetzelfde bedrijf, het omwisselen van is makkelijk genoeg, maar zorg ervoor dat 9 van snelheid voor 9 speed of 10 voor 10. De top drie groepen voor Campy (Record, Chorus, Centaur) en Shimano (Dura Ace, Ultegra en 105) zijn funtionally hetzelfde.
Oke, goed ik heb Shimano Sora 8 SP casssette & achter ontsporen, sora shifters & sora voorzijde ontsporen met 3 sp crank.

Kan ik een upgrade bepaalde individuele componenten? Ie. als ik wil verbetering van de kwaliteit van het verschuiven, of meer versnellingen, hoe lang ik zal moeten doorlopen om componenten te vervangen?

PeterF

Oke, goed ik heb Shimano Sora 8 SP casssette & achter ontsporen, sora shifters & sora voorzijde ontsporen met 3 sp crank.

Kan ik een upgrade bepaalde individuele componenten? Ie. als ik wil verbetering van de kwaliteit van het verschuiven, of meer versnellingen, hoe lang ik zal moeten doorlopen om componenten te vervangen?
Alle drie tegelijk (cassette, shifters en achterzijde der) als u wilt gaan met 9 of 10 speed. De kruk zou ok moeten zijn, hoewel de 9 en 10 snelheden een smallere ketting. Ik had een oudere 8 speed opgericht en kocht een 9-speed upgrade kit. Het was een goede deal en op dit moment is er nog genoeg Shimano 9 speed daar tegen gereduceerde prijzen.

Retro Grouch

Het was een goede deal en op dit moment is er nog genoeg Shimano 9 speed daar tegen gereduceerde prijzen.
Eigenlijk, dat is een soort van interessant punt. Met Dura Ace, Ultegra en 105 nu op 10-speed, hoe lang zijn de bovenste verdieping brifters gaan worden gemakkelijk beschikbaar? Ik kocht onlangs een paar Ultegra 9-speed brifters net te houden als reserveonderdelen.

capwater

Houd de telefoon .... Eerst moet u antwoord op een aantal pre-screening vragen. 1) Wat frame bent u probeert te upgraden en 2) waarom wil je upgraden? De ,02 is dat opwaardering belangrijke groepen meestal niet zinvol, omdat een nieuwe fiets vaak gaat worden goedkoper en ook het frame kan niet in het AME klasse als de upgrades. Elke upgrade naar DA is een verspilling van geld toch. Zoals anderen al hebben gezegd, een verblijf in de schoot dezelfde categorie kunt fragmentaire upgraden. De beste bang voor je buck is wielen omdat je ze kunt verplaatsen tussen frames heel gemakkelijk. Onthoud een 1000 dollar autoradio in een '74 Pinto betekent dat je nog steeds het besturen van een '74 Pinto.

MVP

Alle drie tegelijk (cassette, shifters en achterzijde der) als u wilt gaan met 9 of 10 speed. De kruk zou ok moeten zijn, hoewel de 9 en 10 snelheden een smallere ketting. Ik had een oudere 8 speed opgericht en kocht een 9-speed upgrade kit. Het was een goede deal en op dit moment is er nog genoeg Shimano 9 speed daar tegen gereduceerde prijzen.
Welke delen heb je als onderdeel van de 9-speed Upgrade Kit? Welke kit heb je? Hoeveel?

Ik denk dat ik kan gaan op deze weg ...

MVP

Houd de telefoon .... Eerst moet u antwoord op een aantal pre-screening vragen. 1) Wat frame bent u probeert te upgraden en 2) waarom wil je upgraden?
Ik ben een opwaardering GIANT 06 'OCR3 frame. Ik weet niet zeker of ik wil NOG upgraden, omdat ik enkele problemen heb met het verschuiven op mijn grotere kettingblad, de keten blijft komen uit, maar ik hoorde dit kan worden opgelost met een goede tune up anyway. Maar ik merkte sommige mensen zeggen dat de SORA kwaliteit is 'crap' dus ik dacht misschien moet ik upgraden, ik pas onlangs kocht de fiets, het is nog steeds onder de garantie, maar ik wilde alleen maar om te onderzoeken of ik de onderdelen zou kunnen kopen goedkope op eBay of iets en upgraden, want ik ben me ervan bewust ze zijn duur om nieuwe te kopen.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish