Bekijk de volledige versie: Gebruikers Speedplay pedaal
Gebruikers Speedplay pedaal
Hi im kijken naar het wijzigen van mijn pedalen van Shimano ultegras naar Speedplay. Im niet ontevreden met de shimano pedalen, infact ze zijn goed. Het enige dat botherd heeft mij met deze pedalen is het gevoel dat de vlotter is een beetje 'hoekig' Wat ik bedoel is dat het niet erg vloeiend en ik mij met mijn voeten in de pedalen aan te passen aan die comfortabele beweging te vinden. Dit is vooral diepe laat zeggen, wanneer ik bijvoorbeeld zijn uit het zadel klimmen of sprinten bij zitten terug op het zadel de voeten bevinden zich nog in een hoek. Wat im na is een set van pedalen met een meer 'natuurlijke' float, thats why im kijken naar de Speedplay's. Het ontwerp van de ronde pedaal zou mij suggereren dat het meer natuurlijk en terug uiteraard verschillende bewegingen pedaal zou verplaatsen. Dus degenen onder u die gebruik hebben gemaakt van deze pedalen wat denk je van hen is de vlotter natuurlijker dan een grote kikker systeem zoals look of shimanos. Nath1
Hi im kijken naar het wijzigen van mijn pedalen van Shimano ultegras naar Speedplay. Im niet ontevreden met de shimano pedalen, infact ze zijn goed. Het enige dat botherd heeft mij met deze pedalen is het gevoel dat de vlotter is een beetje 'hoekig' Wat ik bedoel is dat het niet erg vloeiend en ik mij met mijn voeten in de pedalen aan te passen aan die comfortabele beweging te vinden. Dit is vooral diepe laat zeggen, wanneer ik bijvoorbeeld zijn uit het zadel klimmen of sprinten bij zitten terug op het zadel de voeten bevinden zich nog in een hoek. Wat im na is een set van pedalen met een meer 'natuurlijke' float, thats why im kijken naar de Speedplay's. Het ontwerp van de ronde pedaal zou mij suggereren dat het meer natuurlijk en terug uiteraard verschillende bewegingen pedaal zou verplaatsen. Dus degenen onder u die gebruik hebben gemaakt van deze pedalen wat denk je van hen is de vlotter natuurlijker dan een grote kikker systeem zoals look of shimanos. Nath1
Speedplays hebben een free float, zonder centreren actie op alle. Felt like "trappen op ijsblokjes" op de eerste paar ritten, maar de free-float werd al snel natuurlijk. Permanent echt voelde schetsmatig aanvankelijk, net als was er niets voorhanden mijn voeten op de pedalen. Na ongeveer 12K mijl nu, net als ik de Freefloat en het gemak van entry / exit-vs Look.
Noodzaak om te vermelden dat ik heb gelezen dat speedplays niet geschikt voor iedereen, dat sommige mensen ontwikkelen knie pijn als gevolg van extra spierspanning nodig om de voeten te houden van gieren in / uit als ze rond de pedaal cirkel.
Ik lees dat de TIME RXS pedalen zijn roterende plus laterale drijven, ook dat u de Q-factor kan veranderen door het omwisselen van de nokken van de ene kant naar de andere. Naast een 8mm stapel, moeten deze pedalen hebben de meeste aanpassing op de markt.
Met de nullen kun je beperken het spel van de pedalen, zowel naar binnen en naar buiten.
Natuurlijk zou een mooie beschrijving.
I highly recommend hen.
Ik heb ongeveer 500 mijl op mijn Speedplay Nullen. Ik heb nooit voelde de "Dancing on Ice Cube een" ding, maar ik kan zien waarom sommige pepole macht. Zij zijn de meest "natuurlijke" pedaal die ik ooit heb gebruikt.
Ik ben zeer geïnteresseerd in Speedplay Zero, maar ik probeer om de beste deal te vinden.
Noodzaak om te vermelden dat ik heb gelezen dat speedplays niet geschikt voor iedereen, dat sommige mensen ontwikkelen knie pijn als gevolg van extra spierspanning nodig om de voeten te houden van gieren in / uit als ze rond de pedaal cirkel.
Hardop denken: Is het niet staan om reden dat mensen wiens voeten van nature yaw in / uit als ze rond de cirkel pedaal * niet * moet worden gevechten die helling?
Het hele punt van een free-float pedaal / klang systeem is dat het mogelijk maakt uw natuurlijke biomechanica om verder te gaan onbevangen. Het is het forceren van je knieën of enkels of voeten te blijven in een onnatuurlijke positie de hele pedaal slag dat veroorzaakt de meeste clipless-gerelateerde problemen. (Tenminste voor zover ik weet.)
Het hele punt van een free-float pedaal / klang systeem is dat het mogelijk maakt uw natuurlijke biomechanica om verder te gaan onbevangen. Het is het forceren van je knieën of enkels of voeten te blijven in een onnatuurlijke positie de hele pedaal slag dat veroorzaakt de meeste clipless-gerelateerde problemen. (Tenminste voor zover ik weet.) Ik geloof dat een van de verkooppunten van Speedplays, het feit dat je voeten / enkels vrij mogen zweven zonder weerstand om eventuele problemen in verband met andere, meer restrictieve klikpedalen te verlichten. Tijd ging verder met hun ontwerpen door toe te staan zijdelingse zweven ook. Elke input van de ruiter te houden zijn / haar voeten of enkels tegen draaiende op de Speedplays is fout van de bestuurder, niet de pedalen IMO.
Ik koos Speedplay "X" pedalen als mijn eerste clipless pedaal systeem. Ik lees alle beschikbare info over drijven en besloot (op basis van mijn doel van het rijden van de knie-probleem versterken) om te gaan met Speedplay X2's. Ik ben niet een gewicht Weenie, maar vond het idee van roestvrij voor corrosiebestendigheid. Ik voelde het "dansen op ijsblokjes"-effect op het eerste, maar al snel aangepast en niet meer opvalt. Ik hoefde het veranderen van het pedaal om vervroegde vrijlating mogelijk te maken en ik zie de nieuwe X Speedplay pedalen hebben een soortgelijke mod ook (moet reageren op feedback van gebruikers).
Al met al heb ik niets dan lof voor de vrijheid die de Speedplays leveren en hebben geen problemen met hen at all.
Ik denk dat een van de verkooppunten van Speedplays, het feit dat je voeten / enkels vrij mogen zweven zonder weerstand om eventuele problemen in verband met andere, meer restrictieve klikpedalen te verlichten. Tijd ging verder met hun ontwerpen door toe te staan zijdelingse zweven ook. Elke input van de ruiter te houden zijn / haar voeten of enkels tegen draaiende op de Speedplays is fout van de bestuurder, niet de pedalen IMO.I kan een opmerking maken over die ...
Met de X2 pedalen kan ik eigenlijk raakte mijn hielen op de chainstays. Mijn voeten hebben de neiging tot teen uit en af en toe vind ik mezelf proberen te compenseren voor. Ik lees waar sommige renners voeg een wasmachine op de pedalen te bewegen iets naar buiten, weg van de kruk. Ik kan proberen dat ...
Al met al vind ik ze heel erg. Geen pijn problemen op.
Jongens, Ik heb net de aanschaf van een tweedehands Speedplay Zero. Nu heb ik de klangen nodig en indien mogelijk de klangen te dekken.
De Bicyclebuys heeft de klangen voor USD 44 dollar, maar het is ingewikkeld veiligheid online bestelprocedure, terwijl de online fietsenwinkel op Britse vaak kosten circa USD $ 70.
Ik heb niet gevonden elke winkel in Australië dat de verkoop van de reserveonderdelen cleats, dat is waarom ik kijken naar het buitenland.
Eventuele ideeën / suggesties zijn veel zeer gewaardeerd.:)
Jongens, Ik heb net de aanschaf van een tweedehands Speedplay Zero. Nu heb ik de klangen nodig en indien mogelijk de klangen te dekken.
De Bicyclebuys heeft de klangen voor USD 44 dollar, maar het is ingewikkeld veiligheid online bestellen procedure, terwijl de online fietsenwinkel op Britse vaak kosten circa USD $ 70.
Ik heb niet gevonden elke winkel in Australië dat de verkoop van de reserveonderdelen cleats, dat is waarom ik kijken naar het buitenland.
Eventuele ideeën / suggesties zijn veel zeer gewaardeerd.:) Ja probeer www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). ze zijn concurrerend en doen het buitenland.
Ja probeer www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). ze zijn concurrerend en doen het buitenland. Volgens de site Wiggle ze alleen te sturen naar het Verenigd Koninkrijk en bepaalde landen in Europa, zijn ze nu scheepvaart naar Australië en dat zou geweldig zijn?.
Ik kan een opmerking maken over dat ...
Met de X2 pedalen kan ik eigenlijk raakte mijn hielen op de chainstays. Mijn voeten hebben de neiging tot teen uit en af en toe vind ik mezelf proberen te compenseren voor. Ik lees waar sommige renners voeg een wasmachine op de pedalen te bewegen iets naar buiten, weg van de kruk. Ik kan proberen dat ...
Al met al vind ik ze heel erg. Geen pijn problemen op.
Het gebruik van een wasmachine kan niet nodig zijn met Speedplays. Het is mogelijk om de klem positionering aan te passen aan meer binnenboord / buitenboord, laterale positie als de klem is gemonteerd. Zie pagina 3, stap 7: http://speedplay.com/pubs/ZERO_Pedal_System_Instructions_1_27_06.pdf
Kleng, Wiggle is geen goedkoper dan andere Britse online shop. Maar excelpro.com.au (ik denk dat het de naam) is de distributeur van Speedplay in Australië. als je ze contact opnemen, kunnen ze je vertellen waar u kunt kopen in Melbourne.
Paar dingen. Ik gebruikte Looks ongeveer 10 jaar en overgeschakeld naar Speedplays ongeveer 4 jaar geleden. De release van de Speedplay is zo glad. zodra je je voet roteren genoeg, maar stap je gewoon uit. Met Ziet u uw been ruk uit te breken uit van hen. Ik vond dit erg ongemakkelijk zijn voor een koppig knie. Als je met Speedplays 3 dingen die ik zou aanraden.
1. Zorg ervoor dat uw schoen heeft een stijve enkel omdat het platform is kleiner dan kijken of Tijd. Als de schoen is te flexibel kunt u hotspots krijgen. U hoeft niet een pro carbon schoen, een paar van $ 100 Pearl Izumi's met een I balk constructie werkt prima.
2. De eerste paar ik in handen waren de X-3's en de lagers werden crap. Ik ging door een set in minder dan een jaar voordat ze begonnen glijden, mijn winkel vervangen ze gratis, maar ik opgewaardeerd naar de X2's en betaalde het verschil. Veel beter, ze hebben 3 jaar geduurd zonder problemen. Ik begrijp ze vervangen de lagers van de X-3 in hun nieuwere model van de X-5, gaat met dezelfde lagers als de X2. Blijf uit de buurt van de X3's.
3. Haal de cleat covers en voeren ze met je mee. Het mechanisme is in de klem en het is gevoelig is voor vuil, zand, enz. Plus hun moeilijker te lopen dan verwacht. De vervanging klangen zijn $ 35-40 dus een goedkope paar van covers is een goede investering.
Ik zal nooit een andere rit pedaal. I love them.
Kleng, Wiggle is geen goedkoper dan andere Britse online shop. Maar excelpro.com.au (ik denk dat het de naam) is de distributeur van Speedplay in Australië. als je ze contact opnemen, kunnen ze je vertellen waar u kunt kopen in Melbourne.
Thanks Mysrh
Ik heb enige tijd RXS Carbon Ti pedalen, ik was geïnteresseerd in Wiggle omdat ze een aantal items hebben de andere Britse on-line winkels niet hebben.
Paar dingen. Ik gebruikte Looks ongeveer 10 jaar en overgeschakeld naar Speedplays ongeveer 4 jaar geleden. De release van de Speedplay is zo glad. zodra je je voet roteren genoeg, maar stap je gewoon uit. Met Ziet u uw been ruk uit te breken uit van hen. Ik vond dit erg ongemakkelijk zijn voor een koppig knie. Als je met Speedplays 3 dingen die ik zou aanraden.
1. Zorg ervoor dat uw schoen heeft een stijve enkel omdat het platform is kleiner dan kijken of Tijd. Als de schoen is te flexibel kunt u hotspots krijgen. U hoeft niet een pro carbon schoen, een paar van $ 100 Pearl Izumi's met een I balk constructie werkt prima.
2. De eerste paar ik in handen waren de X-3's en de lagers werden crap. Ik ging door een set in minder dan een jaar voordat ze begonnen glijden, mijn winkel vervangen ze gratis, maar ik opgewaardeerd naar de X2's en betaalde het verschil. Veel beter, ze hebben 3 jaar geduurd zonder problemen. Ik begrijp ze vervangen de lagers van de X-3 in hun nieuwere model van de X-5, gaat met dezelfde lagers als de X2. Blijf uit de buurt van de X3's.
3. Haal de cleat covers en voeren ze met je mee. Het mechanisme is in de klem en het is gevoelig is voor vuil, zand, enz. Plus hun moeilijker te lopen dan verwacht. De vervanging klangen zijn $ 35-40 dus een goedkope paar van covers is een goede investering.
Ik zal nooit een andere rit pedaal. I love them.
Groot advies PeterF. De 'Coffee Shop Covers "zijn belangrijk voor speedplays aangezien we lopen op de bewegende delen van het systeem. Ik vervuild mijne een keer met vuil / gruis over een eeuw en verloor een goede 5 minuten reinigen op de rest te stoppen, voordat ik kon clip inch Met behulp van de covers maakt de klangen laatste een stuk langer als goed, ik draag mijn hele tijd nu.
Ook noem het is belangrijk om de pedalen ten minste om de mijl 2K glijmiddel. Toen ik sprak met technische ondersteuning, Speedplay geadviseerd dat elke 1000 mijl is echt een beter interval. Het duurt slechts een paar minuten als je vet de Pedro's injector dus het is echt geen last. Ik heb 12K mijl op de Zero's nu en lagers zijn prima.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0