PDA

Vittoria Schoenen ....... Hoe beoordeelt u hen

Bekijk de volledige versie: Vittoria Schoenen ....... Hoe beoordeelt u hen

Wino Ryder

Hoi,

Ik zat te denken over verende voor Zenith 'de Vittoria' schoenen in het rood van Nashbar. Iedereen heeft enige ervaring met Zenith schoenen, of Vittoria in het algemeen? Ik draag een maat 10 1 / 2 US en mijn oude Diadoras zijn maat 45 die mij goed passen. De Sidi schoenen in 45 ook goed past mij. Blijkbaar Vittoria sizing grafieken zijn non-existent en wil om zo veel informatie als ik kan, voordat ik trek de stekker. Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden. Bedankt

schmuzzy

mijn post zal waarschijnlijk niet veel gebruik ... maar toen ik voor het eerst begonnen met fiets-Ik herinner me Vittoria schoenen als de beste. maar let wel-dit was voordat klikpedalen (yeeeesh: eek:)

nu tweede keer ging ik op zoek naar mijn oude favorieten en ik denk dat hun suprematie is genomen door Shimano, Nike, Sidi, enz.

net als Basso, Tommaso, etc worden gebruikt om kleine, hand bouwt ... en zijn nu net de namen aan te trekken massa geproduceerde frames.

i really couldnt vinden veel info over hen, iemand die hen uitgevoerd, of de stijlen die keek huidige ...

alleen mijn ,02 dollar

Wino Ryder

Bedankt Shmuzzy, Niet heel veel beten op deze draad ... LOL: D

Ik ben het meest waarschijnlijk zal voorjaar voor deze toch. Wat klein beetje Ik heb gehoord over hen is vrij goed geweest, dus tenzij ik lijd een Sidi moment dat ik ga voor de Vittorias. Mijn grootste zorg is voornamelijk geschikt though.

Appreciate uw reactie

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish