Bekijk de volledige versie: Elke Casual shorts dat alternatieve zijn voor normale fietsen shorts?
I "ma beetje hesistant op het dragen van broek naar buiten en vroeg me af of er een soort van korte dat leek casual / normaal, maar nog relatief comfortabel op de fiets. Iets dat wanneer mensen mij zag ze woudln't onmiddellijk denken" Die zijn een aantal damn strakke fietsbroek! "en iets dat niemand een tweede blik op zou nemen als je popped in een supermarkt te halen wat te eten en was in de Express wachtrij.
Dus ja ik wil iets dat vrij veel is anoniem, maar is nog steeds ok in comfort, maar ziet er goed uit haha: D Als ik de bib shorts kan vermijden en toch in staat om mijn ondergoed I "ll be een gelukkige kerel: cool slijtage:. Omdat weten me dat ik "waarschijnlijk nog steeds d draag ondergoed met Bib Shorts!!
I "ma beetje hesistant op het dragen van broek naar buiten en vroeg me af of er een soort van korte dat leek casual / normaal, maar nog relatief comfortabel op de fiets. Iets dat wanneer mensen mij zag ze woudln't onmiddellijk denken" Die zijn een aantal damn strakke fietsbroek! "en iets dat niemand een tweede blik op zou nemen als je popped in een supermarkt te halen wat te eten en was in de Express wachtrij.
Dus ja ik wil iets dat vrij veel is anoniem, maar is nog steeds ok in comfort, maar ziet er goed uit haha: D Als ik de bib shorts kan vermijden en toch in staat om mijn ondergoed I "ll be een gelukkige kerel: cool slijtage:. Omdat weten me dat ik "waarschijnlijk nog steeds d draag ondergoed met Bib Shorts!!
Twee opties: MTB baggy broek met veel zakken ... de neiging om te kijken zoals wandelen shorts, niet slecht maar ik vind ze niet bijzonder comfortabel, of gewatteerde fietsen ondergoed onder welke andere vorm van shorts u normaal zou dragen - onzichtbaar voor waarnemers bij de Quickie Mart
Twee opties: MTB baggy broek met veel zakken ... de neiging om te kijken zoals wandelen shorts, niet slecht maar ik vind ze niet bijzonder comfortabel, of gewatteerde fietsen ondergoed onder welke andere vorm van shorts u normaal zou dragen - onzichtbaar voor waarnemers bij de Quickie Mart
Kleng liet me deze liners http://www.probikekit.com/display.php?code\u003dC1308 die behoorlijk goed zijn. Maar is er goodlooking mountainbike kleding waarvan bekend is dat zeer comfortabel zijn? Is er de ASSOS van mountainbiken kleding? : D
je kunt MTB baggy broek met padding ****
ze kunnen zelfs enkele op Actie Cycles
Dus ja ik wil iets dat vrij veel is anoniem, maar is nog steeds ok in comfort, maar ziet er goed uit haha: D Als ik de bib shorts kan vermijden en toch in staat om mijn ondergoed I "ll be een gelukkige kerel: cool slijtage:. Omdat weten me dat ik "waarschijnlijk nog steeds d draag ondergoed met Bib Shorts!! Ik was als je-een beetje terughoudend om de korte broek ... Ik in eerste instantie gekocht mountainbiken shorts (hoewel het merk ontsnapt me nu) ... maar zodra ik wat slabbetjes gekocht, dankzij de informatie die ik lees hier op de forums, ben ik nooit meer terug naar de MTB shorts weer. Slabbetjes zijn vele malen comfortabeler dan de MTB shorts, esp. op lange ritten.
Zodra ik dat gerust in het openbaar dragen van slabbetjes, begon ik het kopen van "pro fit" truien (lees, strengere), omdat zij pit zweet weg efficiënter. Mijn buurman zei: 'Man, je hebt echt bezielt deze fietsen ding ... met de strakke shorts, de strakke shirts ... " en ik zei dat ze een verschil maken als je fietsen 100 + mijl per week.
Lessen die ik heb geleerd van het lezen van de borden en van mijn eigen trial and error -
Slabbetjes over MTB-shorts of zelfs lycra broek
-Don 't draag ondergoed met je shorts
-People niet schelen dat je vorm-fitting-kleding ze draagt ze je zien als een fietser en fietsers dragen strakke kleding
-Als je gaat om lange afstanden rijden, Get Some CHAMOIS CREAM-het maakt een groot verschil
Just my 2 cent. Heb een goed seizoen-het is waarschijnlijk gewoon op gang komen er in het zuidelijke halfrond.
Ik was als je-een beetje terughoudend om de korte broek ... Ik in eerste instantie gekocht mountainbiken shorts (hoewel het merk ontsnapt me nu) ... maar zodra ik wat slabbetjes gekocht, dankzij de informatie die ik lees hier op de forums, ben ik nooit meer terug naar de MTB shorts weer. Slabbetjes zijn vele malen comfortabeler dan de MTB shorts, esp. op lange ritten.
Zodra ik dat gerust in het openbaar dragen van slabbetjes, begon ik het kopen van "pro fit" truien (lees, strengere), omdat zij pit zweet weg efficiënter. Mijn buurman zei: 'Man, je hebt echt bezielt deze fietsen ding ... met de strakke shorts, de strakke shirts ... " en ik zei dat ze een verschil maken als je fietsen 100 + mijl per week.
Lessen die ik heb geleerd van het lezen van de borden en van mijn eigen trial and error -
Slabbetjes over MTB-shorts of zelfs lycra broek
-Don 't draag ondergoed met je shorts
-People niet schelen dat je vorm-fitting-kleding ze draagt ze je zien als een fietser en fietsers dragen strakke kleding
-Als je gaat om lange afstanden rijden, Get Some CHAMOIS CREAM-het maakt een groot verschil
Just my 2 cent. Heb een goed seizoen-het is waarschijnlijk gewoon op gang komen er in de Zuidelijke hemisphere.Haha thats great advies! Ik zal zeker gaan naar slabbetjes shorts uiteindelijk maar ik heb 'm maar net terug in fietsen en ga naar de eerste branden in mijn overtollige vet eerst als ik veel gewicht hebben gewonnen worden zittend voor de laatste twee jaar. Ik was vroeger een atletisch formaat 30 inch taille, maar nu ik 'm 34! I dont 'wil strakke broek nu te kopen, omdat ze zullen eindigen met het te groot voor mij en ik "ll moet dus een ander paar kopen zodra ik raakte rond 31-32 centimeter weer I" ll gaan voor de broek en hebben een compacte ezel te pronken aan de meisjes met: D hehe
Dit is mijn fietsen trui, ik hoopte iets te vinden wat net zo mooi op zoek naar het match: cool:.
http://www.campagnolo.com/pics/C600.jpg
Deze look pretty ok Details zijn:
Geweven MTB kort met afneembare mesh voering en gemzen, met ritssluiting openingen met gaas backing, met ritssluiting zakken en logo's.
What do you guys think? het is een beetje alsof expenseive (zoals gebruikelijk uit Oakley ...) waarschijnlijk niet de moeite waard, maar het is een begin haha tijd te vinden soemthing goedkoper en dergelijke ... Dit zijn 200 dollar aussie dollar ... een beetje veel voor korte broek-_ -
http://mi.oakley.com/site/media/cache/44b7e061949f2.png_0_0_0.jpg
Deze is een stuk goedkoper Oakley (http://www.freeborn.co.uk/shop/oakley/) Slab shorts / £ 30,00 (SRP £ 45,00)
http://www.freeborn.co.uk/_gfx/products/000177/main/Slab% 20a.jpg
Ik draag slabbetjes en weegt net onder de 320 pond ...
Fietsen shorts zijn over de efficiëntie en fysiek comfort. Verspil uw geld op iets dat compromissen een van deze voor looks.
Het ergste dat kan gebeuren is dat je lastig gevallen, en dan kun je dat gebruiken als motivatie voor het verliezen van gewicht sneller.
Ik gebruik Sportif Original lading shorts, gebruik ik het veel vaker dan mijn bib shorts.
http://www.sportif.com/images/us/local/products/detail/670170_01_v12.jpg
Komt in vele kleuren (http://www.sportif.com/jump.jsp?itemID\u003d25&itemType\u003dPRODUCT&RS\u003d1&keyword\u003dStretch+shorts #).
Langere binnenbeenlengte versie (7.5 ") genaamd Hattera.
http://www.sportif.com/images/us/local/products/detail/618162_56_v12.jpg
Beide versies komen in twee verschillende gewichtsklassen materiaal, een 5.4oz. andere 8oz.
Zij dragen als ijzer, ik had ze voor vele jaren en geen tekenen van slijtage (nog) niet. Het maakt niet zeggen dat het voor fietsen, maar het heeft dubbele laag in de stoel deel, zodat ze kunnen hebben ontworpen voor. Het materiaal strekt zich en zeer unrestrictive, is het niet geven je een gevoel van je benen trekt, net als andere shorts stijf materiaal.
Vroeger was ik denk dat ze waren duur, maar op minder dan $ 50 .-, klinkt het als een koopje deze dagen. Als je het niet erg over de beperkte selectie kleur, ze hebben vaak de verkoop, verkopen ze op ongeveer $ 30 .-.
Ik denk dat ik niet begrijp. als je rijdt op een racefiets die u al hebt toegegeven dat u bereid bent op te zetten met een beetje ongemak tot iets dat snel en efficiënt is (tegen een MTB of hybride) rijden. waarom het compromis van de snelheid en efficiency door zorgen te maken over wat andere mensen denken tijdens de 1% van uw rit die je moet uitstappen en gaan in een winkel? als je dat bezorgd over, stop rijdend op een racefiets en krijg iets met een grote gepolsterde stoel, klok, en een mand.
geen aanstoot aan die van u dat de hierboven fiets hebt, het is gewoon dat als je gaat om een racefiets rijden, doe het. do offer geen snelheid en comfort, alleen maar omdat het meisje achter de toonbank starbucks rimpels haar neus op uw uitstekende pakket.
Ik denk dat dit is wat je wilt, en het is te koop ... Ik heb wat spam op, maar het werkte!
http://www.longscycle.com/webstore/shopping.asp?productID\u003d2759
Klinkt als je een beetje verlegen, ik wouldnt echt te veel schelen wat andere mensen denken, maar dan weer als ik ga rijden, ik ga rijden geen popping in winkels echt. Ik draag al mijn voedsel en water.
Gewoon dragen wat je voelt comfortabel in, als je gewoon ducking op de weg gewoon uw normale slijtage shorts.
Als u het doen van een rit voor 1 uur of 3 tot 4 uur en dan zou ik dan zeggen slabbetjes of nicks zijn belangrijk voor het comfort.
Wat scareing de lokale bevolking en de natuur, waarom zou je je zorgen ze niet weten van een stuk zeep en ze is niet de uitslag krijgen van een zere kont.
Wat de opmerkingen "laat iets voor de verbeelding 'geen rekening een verbeelding aan wat een 99,9% van de normale jongens weten in hun verpakking shorts.Like hallo? En server ze recht voor perving! http://www.cycling.net.au/images/smilies/biggrin.gif
In het algemeen heb ik nooit vond het een probleem zelfs op een MTB / offroad. MTB Baggy korte cultuur die je kent, maar dan rijd ik weer de heuvel op niet alleen maar bergafwaarts.
Gewoon kopen sommige slabbetjes / shorts en gooien sommige boardies of regelmatige korte broek over de top totdat u zich gerust of installateur kijken. Ik meestal alleen boardies dragen voor een korte half uur draaien op somewear gaan.
NOBODY CARES zoveel als je denkt. Misschien denken hoe serieus u gaat rijden in comfort?
PEACE! http://www.cycling.net.au/images/smilies/smile.gifhttp://www.cycling.net.au/images/smilies/smile.gifhttp://www.cycling.net.au/images/ smilies / smile.gif
Ik denk dat ik niet begrijp. als je rijdt op een racefiets die u al hebt toegegeven dat u bereid bent op te zetten met een beetje ongemak tot iets dat snel en efficiënt is (tegen een MTB of hybride) rijden. waarom het compromis van de snelheid en efficiency door zorgen te maken over wat andere mensen denken tijdens de 1% van uw rit die je moet uitstappen en gaan in een winkel? als je dat bezorgd over, stop rijdend op een racefiets en krijg iets met een grote gepolsterde stoel, klok, en een mand.
geen aanstoot aan die van u dat de hierboven fiets hebt, het is gewoon dat als je gaat om een racefiets rijden, doe het. do offer geen snelheid en comfort, alleen maar omdat het meisje achter de toonbank starbucks rimpels haar neus op uw uitstekende pakket.: D: D: D LOL Ik hou van uw commentaar, cheapie.
Hoe dan ook, ik vond dit en misschien dit product met betrekking tot uw situatie: p:
http://www.phantomcycles.com.au/product.php?productid\u003d3263&cat\u003d201&page\u003d1
Ik ben het met Rockslayer, fiets shorts herstel ondergoed als u niet wilt rondlopen in panty's.
Draag geen vaste ondergoed als je vooruit gaan en pak de MTB shorts. U schuren en ze houdt het zweet inch Als je absoluut moet, dan krijg sommige wicking ondergoed, geen katoen.
Als u niet zo ver niet rijden, als ik de meeste dagen, slechts enkele sportieve korte broek zoals voor basketbal of joggen. Hun weefsel wieken zweet evenals fiets spul, en zij zullen niet schuren als uw rit is minder dan een uur of zo. Het beste deel is kun je zeker een week goedkoop kopen, zodat je vers degenen kon slijtage van het pendelen elke dag.
Als u niet zo ver niet rijden, als ik de meeste dagen, slechts enkele sportieve korte broek zoals voor basketbal of joggen. Hun.
Ik ben een beetje een vreemde bal op dit punt. Ik heb veel van fietsen shorts, en gebruik ze op lange ritten, maar op mijn dagelijkse 14 mijl pendelen om te werken, of op mijn gewone 20 milers, ik draag regelmatig sportieve nylon shorts die zijn een beetje kort (halverwege de dij lengte). Ze kunnen een beetje old school worden vergeleken met todays voorkeur in die lange (en lelijk) Basketball shorts kinderen dragen, maar ik ben na de ventilatie in mijn oude leeftijd. Mijn dijen emmers zweet en ik rijden hard, en ik cant stand die lange broeken die verder gaan bijna tot aan de knie te beperken dat mijn ventilatie, schroef mijn tan, en voel ik me benauwd toen ik rijden.
I dont sokken dragen ofwel, om dezelfde reden, dus ik denk dat ik "Lost in the Seventies" met mijn oude Diadoras, korte shorts, en rijdend op een twintig jaar oude Tommasini Columbus SL fiets.
~ Trouwens, kuikens lijken te graven de "oude pro" op zoek naar een bepaalde reden. : confused:
Ik ben met GarageSale GT; als ik alleen ben een korte afstand fietsen of zelfs vaak wanneer pendelen Ik draag strakke lycra broek onder een fitnessruimte regelmatig korte broek. Als ik ga voor een goede rit in het weekend dan zal ik draag een goede fiets versnelling. Hopelijk betekent dit dat mijn fiets versnelling zal dat beetje langer duren.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0