PDA

verschillende maten van Crankarms

Bekijk de volledige versie: verschillende maten van Crankarms

vuce

Ik vroeg me af of het mogelijk is om verschillende Crankarms in grootte gebruik op de linker-en rechterkant (bijvoorbeeld 172,5 mm en 175 mm) ... Ik heb onevenredig benen te wijten aan het hebben van een been 2 cm korter is dan de andere, en ik denk dat verschillende Crankarms misschien een beetje helpen ... Heeft iemand ooit geprobeerd zoiets?

fauxpas

Als u de kortere arm op de kortere been, moet wel goed ...

nerdag

Als u de kortere arm op de kortere been, moet wel goed ...
Een betere oplossing zou kunnen zijn om een orthesen shim vastzitten onder de klem van de kortere been te krijgen - 2cm is een behoorlijk groot gat, en ik denk niet dat een 2.5mm verschil in lengte (5 mm diameter) voelen zich zeer comfortabel te rijden.

De kracht die je nodig hebt uit te zetten met je wil kortere been iets hoger ook, wat kan leiden tot zeer onevenwichtig trappen.

HTH,

n

531Aussie

Ik vroeg me af is het een minder dan perfecte soltution, want zou terwijl de kortere crank gemakkelijker te bereiken op de bodem van de beroerte, zou het verder weg op de top van de beroerte. Met andere woorden, terwijl de 2cm verschil zou kunnen worden verholpen door de bodem van het pedaal beroerte, zou het verdubbeld tot (ongeveer) een 4cm verschil door de top

.... maar, denk ik met een lagere pedaal door de bovenkant van het pedaal cirkel ....... ik ben niet zeker

bobbyOCR

Misschien heeft iemand moet uitvinden een elektronisch of mechanisch gelede glijden verkorten / verlengen crankarm te compenseren door alle sectoren van het pedaal slag: D

Kon gaan helemaal naar 'patent schorsing Crankarms' in afwachting van

lumpy

Ik heb gebruikt een extra inlegzool in de schoen met de kortere been.

dgregory57

Ik meen mij te herinneren ergens lezen van de immer populaire "Het hangt ervan af 'in antwoord op een soortgelijke vraag. Misschien was het hier of op BikeForums.net

U kunt verschillende lengte cranks, en sommige doen.

Ik zou geen zorgen over de kracht kwestie ... Het is niet belangrijk om meer te oefenen met de kortere been tenzij uw voornaamste zorg is dat uw versnelling is zeer glad. Sommige mensen rijden mist een been, en ik vermoed dat ze heel weinig koppel van het been dat er niet is ... ;)

Maar, terug naar mijn punt. Ik vergeet de details, maar ik heb ergens gelezen dat er een verschil in hoe om te gaan met de lengte kwestie afhankelijk van of het been is korter boven of onder de knie. Het argument was dat een voorwaarde leent zich voor een Shim, en de andere naar een kortere crank.

Misschien moet je een zoekopdracht, of beroep doen op de begeleiding van een arts of andere medische professional ...

Er is een oplossing ergens ... U vindt een manier om comfortabel op je ride! : D

Succes!

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2