PDA

Wielen - wat te zoeken?

Bekijk de volledige versie: Wielen - wat te zoeken?

BenMelb

Ik heb enkele shimanno R500 denk ik, op mijn fiets op dit moment en ik heb opgewaardeerd mijn banden te gp4000 voor ritten op de weg, maar ik ook rijden op sommige fietspaden en sommige zijn een beetje ruw

Ik dacht dat ik zou mijn oude banden achterlaten op mijn R500 wielen voor deze paden en over de Turbo
en koop een tweede set voor gebruik op de weg en hobby races met mijn gp4000

Maar toen keek ik naar 'betere' wielen ontdekte ik vrij snel ik heb geen idee, waarom zij beter zijn of wat ik ben erop gericht om uit deze tweede set.

I dont wanna afvalbergen besteden! maar als ze alleen zal het hetzelfde niveau als mijn huidige velgen dan heb ik gewoon lastig vallen met mijn 2 wielen optie.

Ik keek naar de Mavic wielen als ze zo populair en ik dacht dat het zou een goed begin naar een idee van wat ik was tegen lijken te krijgen.

Ik keek --
Mavic Cosmic Elite 240 pond
Mavic cosmos 158 pond
Ksyrium Elite 2 282 pond

dit zijn slechts direct van probikekit

Bent u het streven naar het lichte gewicht, het profiel en kracht?

Ik ben slechts 65kg dus een lichte ruiter - fiets is gewoon een OCR1 maar ik wil deze wielen met me dragen als ik mijn fiets een upgrade naar een TCR comp. of vergelijkbaar.

bedankt voor alle hulp of ideeën

Eastway82

Waardig wielen en banden zal waarschijnlijk maken meer verschil dan iets anders aan de manier waarop uw fiets voelt en handgrepen. Klinkt als je niet hoeft te veel zorgen maken over pure aerodynamica of ulrimate stijfheid, maar moet op zoek naar iets licht maar duurzaam en met goede rijeigenschappen (enkele wielen - net als mijn radiale spaken FSA RD-400S - zijn zo stijf zij doorgeven Elk beetje trillingen aan de bars die is letterlijk een pijn). Als je het geld hebt, zou ik zeggen ga voor de Krysiums. Probeer www.cyclingbargains.com voor een betere prijs - minder dan £ 260 en de posttarieven zijn erg goedkoop ook (3,95 pond forfaitair bedrag voor UK bestellingen).

bikecoach

Ik heb enkele shimanno R500 denk ik, op mijn fiets op dit moment en ik heb opgewaardeerd mijn banden te gp4000 voor ritten op de weg, maar ik ook rijden op sommige fietspaden en sommige zijn een beetje ruw

Ik dacht dat ik zou mijn oude banden achterlaten op mijn R500 wielen voor deze paden en over de Turbo

Maar toen keek ik naar 'betere' wielen ontdekte ik vrij snel ik heb geen idee, waarom zij beter zijn of wat ik ben erop gericht om uit deze tweede set.

I dont wanna afvalbergen besteden! maar als ze alleen zal het hetzelfde niveau als mijn huidige velgen dan heb ik gewoon lastig vallen met mijn 2 wielen optie.

Ik keek naar de Mavic wielen als ze zo populair en ik dacht dat het zou een goed begin naar een idee van wat ik was tegen lijken te krijgen.

Ik keek --
Mavic cosmos 158 pond
Ksyrium Elite 2 282 pond

Ik ben slechts 65kg dus een lichte ruiter - fiets is gewoon een OCR1 maar ik wil deze wielen met me dragen als ik mijn fiets een upgrade naar een TCR comp. of vergelijkbaar.

Op 65kg u zijn vrij licht van gewicht, zodat de Ksyriums zou een goede optie. Ze zijn redelijk licht in gewicht en hebben leuke aero spaken. Ik heb gereden op de elites in het verleden en vonden ze een heel mooi wiel te rijden.

Phill P

Probeer wat Neuvations. Naam klinkt niet de beste, maar ze zijn reportidly zeer solide, en zeer goed geprijsd. Groot gewicht (spec voor de prijs) aero, en van wat ik heb gezien op een andere website Listers ze hebben goede lagers ook.

bobbyOCR

Neuvations hebben Enduro lagers die worden gebruikt door een groot percentage van de fietsindustrie, plus ze zijn ABEC 5 rollen, zodat ze goed. Ik hou van mijn custom-built DT velgen met veel spaken, zeer lichte rand, beste kwaliteit hubs en allemaal een haar onder 1600g. Mag niet licht schijnen, maar de velg en tepels zijn lichter dan Mavic, en dat is waar het het belangrijkste.

BenMelb

Zijn deze Neuvations avalible in het VK, heb ik wat Google-zoekopdrachten met niet veel geluk, heb ik echter gevonden enkele mooie beoordelingen

ScienceIsCool

Excellent vragen! Wat maakt een goede wiel? Wat maakt een beter wiel?

Sommige prestatieparameters dat ik dacht van waren: gewicht, laterale stijfheid, torsiestijfheid, traagheidsmoment, waarbij kwaliteit en aërodynamica. Op mijn website heb ik geprobeerd om te meten sommige van deze kenmerken en zet ze in perspectief op basis van hoe belangrijk ze zijn.

Een ding dat ik dun belangrijk is, maar kan niet helemaal uit te vinden hoe te kwantificeren is duurzaamheid ... Suggesties?

John Swanson
www.bikephysics.com (http://www.bikephysics.com)

Ik keek --
Mavic cosmos 158 pond
Ksyrium Elite 2 282 pond

buckybux

Excellent vragen! Wat maakt een goede wiel? Wat maakt een beter wiel?

Sommige prestatieparameters dat ik dacht van waren: gewicht, laterale stijfheid, torsiestijfheid, traagheidsmoment, waarbij kwaliteit en aërodynamica. Op mijn website heb ik geprobeerd om te meten sommige van deze kenmerken en zet ze in perspectief op basis van hoe belangrijk ze zijn.

Een ding dat ik dun belangrijk is, maar kan niet helemaal uit te vinden hoe te kwantificeren is duurzaamheid ... Suggesties?

John Swanson
www.bikephysics.com (http://www.bikephysics.com) Ook op het lager de kwaliteit, het is niet alleen de kwaliteit, maar de duurzaamheid. Duurzaamheid lijkt een functie van de ruiter gewicht, type van het rijden en de kwaliteit van het oppervlak. Het offer is gewicht / geld voor de duurzaamheid, met de truc is het vinden van de beste waarde. Helaas, het aangaan van de vergelijking van de duurzaamheid maakt de beslissing aanzienlijk meer complex en verschillend voor elke ruiter.

Je kon net opgerichte drie of vier rijstijlen (gewicht, type en kwaliteit) te vergelijken.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET Translator 3.2.2