The Little Things
Bekijk de volledige versie: The Little Things
Gewoon een woord op een andere kleine ontdekking die ik heb gemaakt ... elk kleintje gewoon blijft rijden toe te voegen aan mijn genot en de meesten van u ervaren ruiters weten al deze ontdekkingen Ik maak ...
Sokken!
Ik heb eindelijk beetje de kogel en kocht een aantal fietsen sokken ... Man, ik hou em ...
Ik zeker nooit waardering voor de techniek in een eenvoudig paar sokken ...
Mijn voet voelt zo veel beter in mijn Carnacs ...
Ik denk dat ik een andere 0.002745 km / uur oorzaak van deze sokken gem ... : D
eh, sorry ik ben te zeggen, maar ik denk dat 'mooi' sokken houden hun korhoenders gevoel voor ongeveer 2 weken: p
eh, sorry ik ben te zeggen, maar ik denk dat 'mooi' sokken houden hun korhoenders gevoel voor ongeveer 2 weken: p
hehe Ik bestelde een paar Sidi sokken gewoon om te zien of haar anders. I "ll ya laten weten hoe ik gaan: D
eh, sorry ik ben te zeggen, maar ik denk dat 'mooi' sokken houden hun korhoenders gevoel voor ongeveer 2 weken: pHey Oz ..... sposta wassen em mate .... orfullee stif afta coupla week riden: D: D
Ha :) Ik kocht wat 'veerkrachtig', super-duper sokken die rubberachtige, of iets, en ze waren fantastisch ........ voor ongeveer 5 ritten! :)
Ik rijd met DT Swiss sokken, die ik kreeg om mijn wielen wedstrijd. Ik gebruik een speciale mix van dingen aan mijn fiets versnelling wassen, en het allemaal eindigt zacht en comfortabel. Ik kan niet tegen stijf sokken (mijn Giant degenen zijn als dat)
Nou deze fiets sokken zijn een ontelbaar keer beter gedaan dan mijn GL-lo 3 voor 5 dollar jobbies ... Dus ik ben soort van verwacht zullen ze laatst enige tijd ...
Toen ik ging door Europa, droeg ik gaten in de sokken als een gek, dan kocht 3 sets van povo sokken uit een straatverkoper in Parijs ... Ik heb nog steeds hen, ze zien er als nieuw na 2,5 jaar ...
Sokken zijn allemaal verschillend ik veronderstel. Sommige fietsen sokken Ik plek op ebay ik would't raken omdat ze visueel niet uitzien als ze zullen duren. Deze die ik heb gemaakt, zoals het ziekenhuis rang kleding ...
Nou, ik heb "smartsocks" en zijn het gebruik ervan het hele jaar. Ze tonen geen slijtage. Niet up opstijven in de afwas. Ze hebben ook goede wicking actie. Ik laat niet een van mijn fiets kleren gaan in de droger. Ik hang'em te drogen. zij waren slechts ongeveer 3 dollar per paar.
Sidi of Campagnolo sokken. Grote, comfortabele, en maak je er als een pro ...;)
Sidi of Campagnolo sokken. Grote, comfortabele, en maak je er als een pro ...;)
wooo Ik denk dat ik koos de juiste sokken: cool:
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0