Bekijk de volledige versie: Upgraden van een Goedkope Bike om iets fatsoenlijk?
Ik kwam over een zeer goedkope fiets, (lees WALMART hybride 26 "Mens 'Roadmaster Mt. Fury Mount
) En vroeg me af of het zou de moeite waard om aan te trekken enkele nieuwe banden, of een upgrade van het frame? Niet op zoek naar een serieuze vergelijkend rijden, echter nog slechts een niet zo crappy commuter.
Een vraag, drie antwoorden ...
1) Als je van de manier waarop het rijdt en het gewoon behoeften banden, ga dan voor.
2) Als u banden te veranderen en een paar andere onderdelen, bent u waarschijnlijk beter af te wachten op iets dat dichter bij je ideaal.
3) kopen goedkoop en proberen om een state of the art fiets te creƫren door het vervangen van alles is zeker niet kosteneffectief.
Als u de banden en het frame te vervangen, bent u waarschijnlijk in de # 3 plaats ... De componenten zijn waarschijnlijk niet de moeite waard upgraden een frame ...
Die dingen zijn vervloekt met vrijloop stijl achterwielen. Als u meer wegen dan 150 pond zult u niet meer dan 5 of 6 honderd mijl te halen uit de achteras.
Ik zou er een kopen en rijden het "as is" Als ze ooit een oplossing voor de zwakke achteras gevonden, en als goedkope fietsen nog gesjouwd kwam met een stalen frame. Dat vaste, niet butted aluminium frame met aluminium vorken eruit ziet alsof hij op brute wijze zou rijden vooral met 18mm banden.
Het is bijna nooit de moeite waard om te upgraden tegen het kopen van nieuwe, maar ik voel dat ik kon veel gebruik van een van die fietsen "als te krijgen is", zo niet voor de punten die ik heb genoemd.
Ik kwam over een zeer goedkope fiets, (lees WALMART hybride 26 "Mens 'Roadmaster Mt. Fury Mount
) En vroeg me af of het zou de moeite waard om aan te trekken enkele nieuwe banden, of een upgrade van het frame? Niet op zoek naar een serieuze vergelijkend rijden, echter nog slechts een niet zo crappy commuter.
Banden is het enige wat de moeite waard upgrading. Dus je bent het nemen van een 150 dollar fiets, en als je 75 dollar waard van upgrades in het, je bracht de helft van de waarde van de fiets op upgrades.
Die komen met een dergelijk slecht gemaakte onderdelen, is het niet de moeite waard ze op een beter frame.
Eerlijk gezegd, als je gewoon blijven controleren eBay of Craigslist, kunt u een zeer mooi gebruikt woon fiets voor ~ 300 dollar, maar ik ben niet zeker wat je budget is.
Die dingen zijn vervloekt met vrijloop stijl achterwielen. Als u meer wegen dan 150 pond zult u niet meer dan 5 of 6 honderd mijl te halen uit de achteras.
Ik zou er een kopen en rijden het "as is" Als ze ooit een oplossing voor de zwakke achteras gevonden, en als goedkope fietsen nog gesjouwd kwam met een stalen frame. Dat vaste, niet butted aluminium frame met aluminium vorken eruit ziet alsof hij op brute wijze zou rijden vooral met 18mm banden.
Het is bijna nooit de moeite waard om te upgraden tegen het kopen van nieuwe, maar ik voel dat ik kon veel gebruik van een van die fietsen "als te krijgen is", zo niet voor de punten die ik heb genoemd.
Ik was verkeerd, de Varsities hebben stalen vorken en 25mm banden. Zij kunnen eigenlijk rijden op OK. De GMC Denali, echter heeft zo'n rechte, vet, benen vork dat het waarschijnlijk niet uit wat ze van gemaakt zijn.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0