PDA

Chain handelt niet soepel

Bekijk de volledige versie: Chain handelt niet soepel

mysrh

Ik heb probleem met de manier waarop mijn fiets keten werkt. Soms, als ik de achterste versnelling veranderen, zal de keten niet te krijgen in de cassette.
Een ander ding, kan de keten ook raak de voorderailleur kooi, die dan het produceren van lawaai.

De rit is onaangenaam geworden door het lawaai en de wetenschap dat er iets mis is, maar ik weet niet zeker waarom.

gclark8

Klinkt als fiets versleten!
Tijd voor nieuwe fiets! : D
Is de asbak vol?

mysrh

Goed idee, George!

Maar voor zover ik weet, mijn fiets heeft niet nam sigaret nog niet.

capwater

Ik heb probleem met de manier waarop mijn fiets keten werkt. Soms, als ik de achterste versnelling veranderen, zal de keten niet te krijgen in de cassette.
Een ander ding, kan de keten ook raak de voorderailleur kooi, die dan het produceren van lawaai.

De rit is onaangenaam geworden door het lawaai en de wetenschap dat er iets mis is, maar ik weet niet zeker waarom.

Prob 1: Tweak het vat passen aan de achterzijde derailler.
Prob 2: Ervan uitgaande dat u niet crosschaining, dit is ook een eenvoudige adjustmernt.

Check out de repaair gedeelte van www.parktool.com voor complete, stap-voor-stap instructies.

Artemidorus

Klinkt als fiets versleten!
Tijd voor nieuwe fiets! : D
Is de asbak vol?
Bastard.

alfeng

Oke, zonder in te gaan met u mee voor een ritje zou ik zeggen dat je probeert te verschuiven naar een van de grotere tandwielen verschuift ZONDER uit de grootste kettingblad ...

Gebruik het midden (of, indien beschikbaar en als / wanneer nodig, oma) VOOR verschuiven naar de grootste twee tandwielen ... Als de kabel van de voorderailleur niet wordt uitgerekt tot het punt van het gooien van de indexering van de aanpassing, met behulp van de middelste tandwiel in plaats van simpelweg een verschuiving naar een groter-en-vervolgens-groter achtertandwiel zal waarschijnlijk de oplossing van het lawaai van de keten wrijving op de derailleur kooi.

gclark8

Bastard.OH $ #! T! : eek:

Je hebt het bewijs van dit? : o

Zowel mijn mama en papa zijn dood, maar ik weet zeker dat ze zouden hebben me verteld voordat ze stierf en heb ik mijn hele leven denken mijn moeder was een maagd .... : confused:

Rockslayer

Ik denk dat ik had hetzelfde probleem op mijn fiets, zoals wrijven lawaai aan de voorkant derailer kooi en ruwe veranderingen op de rug. Guy in fietsenwinkel zei in mijn geval RaceFace Crankset Shim en XT Derailuer niet goed gekoppeld, kooi te kort / lang of wat dan ook voor het bereik van de versnellingsbak, zodat hij moest buigen wat mooie werk te doen met enkele tang te helpen beter af te stemmen. Afhankelijk van de componenten die u mogelijk niet de volledige reeks van vistuigen zonder enige ruis. Hij heeft net aangepast ze zo rustig zijn wanneer Im in mijn meest gebruikte vistuig.

De achterste cassette kan worden los zodat de afstanden tussen de tandwielen kan niet gelijk zijn.

Ik nog steeds ruis met de grootste voor-en de grootste achter-of oma voor-en Smalls achtertandwiel. (yeah haar MTB zodat Im toegestaan om een oma hebben!) vind ik gewoon een andere combo te gebruiken.

Optie 2 krijgen een speeder hahaha: D

RussB

Ik ben het eens met capwater. Ik heb recent gebruikte de reparatie ParkTool sectie op de website. Het stond me toe om met geheel nieuwe setup mijn voorste derailer (triple). Nadat ik het werk voltooid en nam het voor een rit, ik had alleen een paar kleine 1 / 4 draai aanpassingen te doen en nu is het perfect. www.parktool.com (http://www.parktool.com) is een geweldige bron. Het is een goede leerervaring ook. Nu ben ik niet ongerust over hoeven aanpassingen tijdens mijn rit.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vB Enterprise Translator 3.3.1