Zelf toegebracht donkere kant ervaring
Bekijk de volledige versie: Zelf toegebracht donkere kant ervaring
Het is de schuld van alle Colin B's: hij posten een onschuldig lijkende vraag over een aanbevolen achterwiel grootte
voor zijn Nederlandse ligfiets kit, ik typ "Nederlandse ligfiets kit" in Google, en nu heb ik een heb.
Klaar voor het laatst nacht. Het heeft een beetje aandacht aan de ketting lijn, maar ik was in staat om te rijden en
vaststelling van de schijf een paar keer (een keer zonder te vallen uit).
De kit is meestal uitstekend, hoewel ik problemen had met de nieuwste versie van het stuurwiel
tube Extender (erkend door de makers die het verzenden van een aantal nieuwe onderdelen).
Riding ervaringen zullen moeten wachten 'til ik heb eigenlijk ergens weg op.
Zie http://www.dutchbikes.nl/uk.htm als u in de verleiding.
groeten
Peter
Peter Amey moet edykated coz e worden writed:
>
> Het is de schuld van alle Colin B's: hij posten een onschuldig lijkende vraag over een aanbevolen achterwiel
> Maat voor zijn Nederlandse ligfiets kit, ik typ "Nederlandse ligfiets kit" in Google, en nu heb ik een heb.
> Finished het gisteravond. Het heeft een beetje aandacht aan de ketting lijn, maar ik was in staat om te rijden op
> En vaststelling van de schijf een paar keer (een keer zonder te vallen uit).
>
> De kit is meestal uitstekend, hoewel ik problemen had met de nieuwste versie van het stuurwiel
> Buis Extender (erkend door de makers die het verzenden van een aantal nieuwe onderdelen).
>
> Paardrijden ervaringen zullen moeten wachten 'til ik heb eigenlijk ergens weg op.
>
> Zie http://www.dutchbikes.nl/uk.htm als u in de verleiding.
>
> Regards
>
> Peter
>
Je hoeft alleen maar "Padawan" om een bestaande "Darth" nu en u binnenkort zal een verheven houding en
het vermogen om choke een Wedgie ruiter op 30 stappen.
Ian
In article <3F38B4FE.8060006 @ praxis-cs.co.uk>, peter.amey @ praxis -
cs.co.uk zegt ...
>
> Het is de schuld van alle Colin B's: hij posten een onschuldig lijkende vraag over een aanbevolen achterwiel
> Maat voor zijn Nederlandse ligfiets kit, ik typ "Nederlandse ligfiets kit" in Google, en nu heb ik een heb.
> Finished het gisteravond. Het heeft een beetje aandacht aan de ketting lijn, maar ik was in staat om te rijden op
> En vaststelling van de schijf een paar keer (een keer zonder te vallen uit).
Bloody hell, dat was snel! Mijn excuus is dat ik al op vakantie. Ik heb een sleuf met potlood in voor
de bank vakantie. Misschien heb ik eraf vallen rapporten ook.
Colin
Peter Amey <peter.amey@praxis-cs.co.uk> schreef in bericht news: <3F38B4FE.8060006 @ praxis-cs.co.uk> ...
Weird timing. Ik had een droom over een van deze kits gisteravond. Vreemd hoewel ik had besloten om
mijn unicyle als de donor voor de achterzijde. Door zijn directe aandrijving Ik moest het rijden liggend op
mijn front met mijn armen gestrekt naar voren stuur rechtstreeks uit de vooras (een soort Superman
type pose).
Is er nog hoop voor mij: - /
Have (weird dromerig) fun!
Graeme
dodsgr@my-deja.com (Graeme Dods) wrote in news: 59655c11.0308120515.59bf15f0 @ posting.google.com:
> Ik moest rijden zij liggend op mijn front met mijn armen gestrekt naar voren stuur rechtstreeks van het front
> As (een soort Superman type pose).
>
U MAD dwaas! dat nooit zou werken!
U moet liggen op je rug, of je zult je knieën schrapen op de weg;)
Fragg
Fraggle <Fraggle_rock_1@yahoo.com> wrote in message
Nieuws: <Xns93D5D83DFCDBFFragglerock1@195.129.110.201> ...
> U mad dwaas! dat nooit zou werken!
>
> U hebt te liggen op je rug, of je zult je knieën schrapen op de weg;)
Ah, dat zou verklaren de schaafwonden op mijn knieën toen ik wakker werd! Ofwel dat of ik moet echt gebruiken
sommige wasverzachter wassen toen ik de lakens :-)
Have fun!
Graeme
Fraggle schreef vatbaar fietsen:
> U mad dwaas! dat nooit zou werken!
Waarom niet? http://www.geocities.com/rcgilmore3/prone.htm
> U hebt te liggen op je rug, of je zult je knieën schrapen op de weg;)
Ah, nou, ik denk dat wilt u misschien een beetje oppassen in bochten!
--
Danny Colyer (verwijderen veiligheid te antwoorden) (http://www.juggler.net/danny) Recumbent cyclus pagina:
http://www.speedy5.freeserve.co.uk/recumbents/ "Hij die durft niet beledigen kan niet eerlijk zijn." --
Thomas Paine
Op dinsd. De 12 augustus 2003 10:39:40 +0100, Ian <ihb@btinternet.com> wrote:
> Je hoeft alleen maar "Padawan" om een bestaande "Darth" nu en u binnenkort zal een verheven houding
> en de mogelijkheid om een choke Wedgie ruiter op 30 stappen.
"Choke een Wedgie"? Ik weet zeker dat moet een soort smerige dubbele entendre maar ik kan geen cijfer
het uit .....
Bob
--
Mail adres spam is gevangen wilt antwoorden per e-mail verwijderen van de drank
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net