PDA

Andre's Logic

Bekijk de volledige versie: Andre's Logic

B. Lafferty

Explaining omissie Jeanson's, RONA coach Andre Aubut zei in een verklaring, "Ik had een aantal moeilijke keuzes
te maken. Fietsen Een vrouwenvoetbalelftal is beperkt tot zes renners en ik had beperkingen. Voor onze eerste races
in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes, natuurlijk. Wat de
vier anderen, ze absoluut moesten rijden in deze races, hetzij omdat ik al had begaan
mezelf toen ik onderhandeld hun contract dit jaar, of anders omdat ze te maximaliseren hun
kans op het verwerven van een toegang tot de Werelden. Zoals Canadees kampioen, Geneviève wordt automatisch
verzekerd van een plek op het Canadese team, maar andere meisjes in het team hebben een goede kans om
gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen de gelegenheid te staan in
deze races waar ze echt kunnen aantonen dat hun potentieel. "

Terwijl haar teamgenoten in Frankrijk, zal Jeanson rijden de Green Mountain Stage Race in Vermont,
29 augustus-2 september

Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar echte concurrentie?

Bruce Johnston

"B. Lafferty" <javaeye@earthlink.net> wrote in message
news: K321b.6266 $ B8.4350 @ newsread2.news.atl.earthlink.net ...
> Uitleg omissie Jeanson's, RONA coach Andre Aubut zei in een verklaring, "Ik had een aantal moeilijke
> Keuzes te maken. Fietsen Een team van vrouwen is beperkt tot
zes
> Renners en ik had beperkingen. Voor onze eerste races in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le
> Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes, natuurlijk. Wat de vier anderen, ze absoluut moesten rijden
> Deze races, hetzij
omdat
> Had ik al toen ik mezelf gepleegd onderhandeld hun contract dit jaar, of anders omdat
> Te maximaliseren hun kansen op het verwerven van een item
in
> Werelden. Zoals Canadees kampioen, is Geneviève automatisch verzekerd van een plek op de Canadese
> Team, maar andere meisjes in het team een goede kans
van
> Wordt gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen de gelegenheid te staan
> In deze races waar ze echt kunnen aantonen dat hun potentieel. "
>
> Terwijl haar teamgenoten in Frankrijk, zal Jeanson rijden de Green Mountain Stage Race in Vermont,
> 29 augustus-2 september
>
>
> Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar echte concurrentie?

Volgend jaar. Kijk naar haar te zien in de Tour de Femmes zeker. Wel woks uit ze zei dat ze zullen worden
in de Grande Boucle zeker een of andere manier.

B -

William Belafor

news: K321b.6266 $ B8.4350 @ newsread2.news.atl.earthlink.net ...
> Uitleg omissie Jeanson's, RONA coach Andre Aubut zei in een verklaring, "Ik had een aantal moeilijke
> Keuzes te maken. Fietsen Een team van vrouwen is beperkt tot
zes
> Renners en ik had beperkingen. Voor onze eerste races in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le
> Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes, natuurlijk. Wat de vier anderen, ze absoluut moesten rijden
> Deze races, hetzij
omdat
> Had ik al toen ik mezelf gepleegd onderhandeld hun contract dit jaar, of anders omdat
> Te maximaliseren hun kansen op het verwerven van een item
in
> Werelden. Zoals Canadees kampioen, is Geneviève automatisch verzekerd van een plek op de Canadese
> Team, maar andere meisjes in het team een goede kans
van
> Wordt gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen de gelegenheid te staan
> In deze races waar ze echt kunnen aantonen dat hun potentieel. "
>
> Terwijl haar teamgenoten in Frankrijk, zal Jeanson rijden de Green Mountain Stage Race in Vermont,
>
>
> Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar echte concurrentie?

De speculatie is dat het iets te maken heeft met testen.

Speculatie alleen. Neem met een korreltje zout.

Crank Yanker

Als het geheugen mij bedient, vorig jaar op de 65 mijl weg stadium (2 belangrijkste beklimmingen) ze solo'd vrijwel
hele ding, rijden de fase sneller dan de kat van de mannen. 4 winnaars, en slechts 2 minuten langzamer dan
de kat. 3 winnaar allen waren in de bossen tot de laatste
klimmen.
>
> Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar echte concurrentie?

Zelfde ras, Bessette racete P/1/2 de mannen, in plaats van geslagen op de amateur vrouwen als Jeanson.
BTW, Bessette afgewerkt 8e op dit moment, maar een minuut achter de etappewinnaar J. Page.

Matabala

Beter laat haar thuis dan een Saturnus trekken. Vlieg je twee grote kanonnen (O'Neil, Danielson) halverwege
de hele wereld om de Peace Race alleen om ze te terug te trekken na de eerste etappe met, wat anders,
"maagproblemen".

William Belaforous Kelly "<spamislame@nomail.com> wrote in message
news: ib61b.5352 $ Nc.3397686 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "B. Lafferty" <javaeye@earthlink.net> wrote in message
> News: K321b.6266 $ B8.4350 @ newsread2.news.atl.earthlink.net ...
>> Uitleg omissie Jeanson's, RONA coach Andre Aubut zei in een
verklaring,
>> "Ik had een aantal moeilijke keuzes te maken. Wielrennen Een vrouwenvoetbalelftal is beperkt tot
> Zes
>> Renners en ik had beperkingen. Voor onze eerste races in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le
>> Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes, natuurlijk. Als
voor
>> De vier anderen, ze absoluut moesten rijden in deze races, hetzij
> Omdat
>> Had ik al toen ik mezelf gepleegd onderhandeld hun contract dit
jaar,
>> Of anders, omdat ze moeten hun kansen op het verwerven van een item te maximaliseren
> In
>> The Worlds. Zoals Canadees kampioen, wordt Geneviève automatisch gegarandeerd
een
>> Plek op het Canadese team, maar andere meisjes in het team hebben een goede
kans
> Van
>> Wordt gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen de gelegenheid gebruik om
>> Opvallen in deze races waar ze echt kunnen hun potentieel te tonen. "
>
>> Terwijl haar teamgenoten in Frankrijk, zal Jeanson rijden de Green Mountain Stage Race in Vermont,
>> 29 augustus-2 september
>
>
>> Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar een
echt
>> Concurrentie?
>
>
>
>
> De speculatie is dat het iets te maken heeft met testen.
>
> Speculatie alleen. Neem met een korreltje zout.

Tom Arsenault

Nieuws: <K321b.6266$B8.4350@newsread2.news.atl.earthlink.net> ...
> Keuzes te maken. Fietsen Een vrouwenvoetbalelftal is beperkt tot zes renners en ik had beperkingen. Voor onze
> Eerste races in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes,
> Natuurlijk. Wat de vier anderen, ze absoluut moesten rijden in deze races, hetzij omdat ik
> Had al toegezegd mezelf toen ik onderhandeld hun contract dit jaar, of anders omdat ze
> Te maximaliseren hun kansen op het verwerven van een toegang tot de Werelden. Zoals Canadees kampioen, Geneviève is
> Automatisch verzekerd van een plek op het Canadese team, maar andere meisjes in het team hebben een goede
> Kans om gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen dit
> Mogelijkheid om op te vallen in deze races waar ze echt kunnen aantonen dat hun potentieel. "
>
>
>

Ik denk dat ze de sprong maakte tot "echte" competitie dit jaar, toen de World Cup race kwam
naar Montreal, die ze won. Beste renners vrouwen in de wereld waren er. Hoeveel beter zou zij
zoekt?

Tom

B. Lafferty

"Tom Arsenault" <giantcu92@hotmail.com> wrote in message
news: b44a1227.0308210849.24bd8156 @ posting.google.com ...
> "B. Lafferty" <javaeye@earthlink.net> wrote in message
Nieuws: <K321b.6266$B8.4350@newsread2.news.atl.earthlink.net> ...
>> Uitleg omissie Jeanson's, RONA coach Andre Aubut zei in een
verklaring,
>> "Ik had een aantal moeilijke keuzes te maken. Wielrennen Een vrouwenvoetbalelftal is beperkt tot
zes
>> Renners en ik had beperkingen. Voor onze eerste races in Frankrijk, Catherine (Marsal) en Magali (Le
>> Floc'h) waren onvermijdelijke keuzes, natuurlijk. Als
voor
>> De vier anderen, ze absoluut moesten rijden in deze races, hetzij
omdat
>> Had ik al toen ik mezelf gepleegd onderhandeld hun contract dit
jaar,
>> Of anders, omdat ze moeten hun kansen op het verwerven van een item te maximaliseren
in
>> The Worlds. Zoals Canadees kampioen, wordt Geneviève automatisch gegarandeerd
een
>> Plek op het Canadese team, maar andere meisjes in het team hebben een goede
kans
>> Wordt gekozen door hun respectieve nationale fiets formaties. Ik dank hen de gelegenheid gebruik om
>> Opvallen in deze races waar ze echt kunnen hun potentieel te tonen. "
>
>> Terwijl haar teamgenoten in Frankrijk, zal Jeanson rijden de Green Mountain Stage Race in Vermont,
>> 29 augustus-2 september
>
>
>> Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar een
echt
>> Concurrentie?
>
> Ik denk dat ze de sprong maakte tot "echte" competitie dit jaar, toen de World Cup race kwam
> Naar Montreal, die ze won. Beste renners vrouwen in de wereld waren er. Hoeveel beter zou zij
> Op zoek naar?
>
> Tom

Dat is een race op dat niveau op een cursus die is zeer geschikt voor haar klimmen kracht. Twee
jaar geleden op Cloudsplitter, vroeg ik toen Andre Abut GJ zou racen in Europa en hij zei haar
team was niet sterk genoeg voor. Ik lijkt sterk genoeg nu. Ik hoop dat ze volgend seizoen doet
genoeg races van hoge UCI punt waarde om te zien waar ze werkelijk is ontwikkelingsoogpunt.

Tom Arsenault

Stukjes van boven ..

>>> Boven uit Cyclingnews. Dus wanneer zal Genevieve maken de sprong naar een
> Real
>>> Concurrentie?
>
>> Ik denk dat ze de sprong maakte tot "echte" competitie dit jaar, toen de World Cup race
>> Kwam naar Montreal, die ze won. Beste renners vrouwen in de wereld waren er. Hoeveel beter
>> Moet ze op zoek naar?
>
>> Tom
>
> Dat is een race op dat niveau op een cursus die is zeer geschikt voor haar klimmen kracht. Twee
> Jaar geleden op Cloudsplitter, vroeg ik toen Andre Abut GJ zou racen in Europa en hij zei haar
> Ploeg was niet sterk genoeg voor. Ik lijkt sterk genoeg nu. Ik hoop dat ze volgend seizoen doet
> Genoeg races van hoge UCI punt waarde om te zien waar ze werkelijk is ontwikkelingsoogpunt.

Ik hoop dat ze dat doet, want ze schijnt een vrij verdomd goed talent. Ik ben het met u eens dat haar
team lijkt sterk genoeg deze dagen om hun handelen te nemen op de weg naar Europa en gevecht met de
teams van andere vrouwen, dat het sterkst in de wereld zijn. Graag zien. Ik denk dat ze wel of
misschien goed voor wedstrijden van vrouwen in het algemeen, als we een daling in te zien (kijken naar het aantal racen in
de Grande Boucle dit jaar). Ik herinner me steeds voorbij haar laatste jaar in Arizona, en ze
keek snel. Ze ving 3 de mannen het veld door haarzelf.

Tom

B. Lafferty

"Tom Arsenault" <giantcu92@hotmail.com> wrote in message
news: b44a1227.0308220900.13c86e79 @ posting.google.com ...
>
> Ik hoop dat ze dat doet, want ze schijnt een vrij verdomd goed talent. Ik ben het met u eens dat haar
> Team lijkt sterk genoeg deze dagen om hun handelen te nemen op de weg naar Europa en de strijd met
> Teams van de andere vrouwen, dat het sterkst in de wereld zijn. Graag zien. Ik denk dat ze zou
> Of misschien goed voor wedstrijden van vrouwen in het algemeen, als we een daling in te zien (kijken naar het aantal
> Racen in de Grande Boucle dit jaar). Ik herinner me steeds voorbij haar laatste jaar in
> Arizona, en ze keek snel. Ze ving 3 de mannen het veld door haarzelf.
>
> Tom

Ze is inderdaad een heel getalenteerde rijder. I'd love to Cycle Sport en Procycling zien voor een aantal van
wedstrijden de elite vrouwen. Dat zou helpen bij het genereren van een aantal broodnodige publiciteit voor de vrouwen.
Ze konden krijgen ook Danielle te fietsen tests doen op alternatieve maanden met Chris. :-)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.3.1