PDA

Bekijk de volledige versie: Burley Softride Tandem - Reacties aub

GTWilliams

Ik ben op zoek op een gebruikte Burley Tandem. Rumba softride model. Eventuele opmerkingen op de fiets van Burley? Ik denk dat ze zijn alleen maar aanhangwagens nu. Het is een 2002 en ze vragen 1.200 dollar. Niet Surly ... maar Burley!
Thoughts?

geoffs

Ik ben op zoek op een gebruikte Burley Tandem. Rumba softride model. Eventuele opmerkingen op de fiets van Burley? Ik denk dat ze zijn alleen maar aanhangwagens nu. Het is een 2002 en ze vragen 1.200 dollar. Niet Surly ... maar Burley!
Thoughts?

Probeer posting op tandem @ Hobbes lijst.
Nooit geprobeerd een softride mezelf. We hebben een co-motion mokka die we liefhebben.

Een andere bron van grote bron van info is www.thetandemlink.com

Sante

Geoff

daveornee

Thoughts?
Wij weg een Burly Softride en niet leuk.
Wij weg Burly een tandem met een schokabsorberende zadelpen voor de stoker en vond het veel.
We vinden dat het verkrijgen van de teamwork vereist enige aanpassing, maar we doen niet beide wilt lijden door het proces. Mijn vrouw en stoker gewoon niet kon krijgen haar pedaal slag glad met de Softride en het was nog erger voor haar het werken met me door bochten.
Ik denk dat je moet proef rit de fiets wat jij en je teamgenoot ... en de tandem eigenaar zou toestaan. Alleen u als een team weet wat er voor u werken en wat niet.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish