PDA

Op zoek naar een week fietsen in het zuiden van Nederland deze winter.

Bekijk de volledige versie: Op zoek naar een week fietsen in het zuiden van Nederland deze winter.

joule

Ik ben een 50 iets dat geniet rijden, hebben gereden voor de laatste 3 jaar en op zoek naar een week op te stijgen deze winter en hoofd naar het zuiden om de winter enkele mijlen krijgen inch eventuele aanbevelingen voor geplande reizen en dergelijke? Vorig jaar ging ik naar Athene, GA en genoten van 10 dagen / 700 mijl in de Athene en Atlanta noordelijke regio's. Veel van deze was echter solo en op zoek naar iets waar ik kon delen met andere gelijkgestemde individuen minded. Voel je vrij om pass langs elke aanbevelingen.

joeyc87

Ik ben een 50 iets dat geniet rijden, hebben gereden voor de laatste 3 jaar en op zoek naar een week op te stijgen deze winter en hoofd naar het zuiden om de winter enkele mijlen krijgen inch eventuele aanbevelingen voor geplande reizen en dergelijke? Vorig jaar ging ik naar Athene, GA en genoten van 10 dagen / 700 mijl in de Athene en Atlanta noordelijke regio's. Veel van deze was echter solo en op zoek naar iets waar ik kon delen met andere gelijkgestemde individuen minded. Feel free to pass langs elke recommendations.I zou zeggen san diego, heb ik geconstateerd dat de wegen in het zuidoosten zijn fiets niet vriendelijk ... nee schouder.
Ik ga naar Mallorca Spanje eind november met een aantal mensen, thats waar haar op. vrede joe

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish