PDA

Italië fietstocht, suggesties?

Bekijk de volledige versie: Italië fietstocht, suggesties?

terry Potter

Ik ben overweegt een fietsvakantie in Italië volgend voorjaar voor een week of zo. Ik heb een aantal advertenties voor Italië Bike hotels en zou het waarderen alle feedback of suggesties met betrekking tot locatie en accommodatie. Ik ben een fervent ruiter groep 53 jaar oud ligt in BC Canada. Cheers Terry.

kspangler

Hier is een link sluit ik bewaren voor mijn toekomstige Italië onderneming. Misschien kunnen ze je helpen.

http://www.cycleitalia.com - Cycle Italia - GREAT SITE

Ken Roberts

Ik denk dat je moet meer duidelijk zijn over welke dingen je wilt een fiets hotel "te doen voor u - (en hoeveel u bent klaar om te betalen voor de verschillende niveaus van dienstverlening).
Zoals. . .

hotel biedt alleen kaarten + cue vellen van lokale routes (berg of over de weg of beide?)
hotel biedt alleen een speciale ruimte in de kelder om fietsen te slaan
hotel kan u helpen regelen om fietsen te huren, (versus)
omvat fietsverhuur in de kosten van het pakket
kan u helpen regelen aan een lokale gids fietsen huren, (versus)
omvat gids dienst in de kosten van het pakket
rijdt u en uw fiets naar de start van de routes van het hotel

Als de meeste van de routes starten vanaf het hotel, dan zou ik willen verhuizen naar een ander hotel in een andere regio na 3-4 dagen.

Zoals voor "waar?", Ik denk dat je hebt te bieden ten minste een hint over wat voor soort rijdt u zoekt. Off-road versus weg? heuvelachtige versus plat? bergen versus zee? niet-fietsen activiteiten op sommige dagen? Bent u probeert te voorkomen dat andere toeristen of bent u hoopt te komen met niet-Italiaanse toeristen?

Ken

giocaps

Ik ben overweegt een fietsvakantie in Italië volgend voorjaar voor een week of zo. Ik heb een aantal advertenties voor Italië Bike hotels en zou het waarderen alle feedback of suggesties met betrekking tot locatie en accommodatie. Ik ben een fervent ruiter groep 53 jaar oud ligt in BC Canada. Cheers Terry. Beste vriend, ik ben Italiaans woon nu in Italië. Ik heb net uit Victoria, BC, waar ik heb gewoond paar jaar. Ik ben nu mijn eigen bedrijf te beginnen, die zal geleid, volledig ondersteund, uitdagend en exclusieve, rondleidingen in Veneto en de beroemde Dolomieten gebergte. Wij zijn partners met Pinarello, die voorziet in high-end carbon fibre fietsen. Nu sinds onze onderneming zal worden gelanceerd binnen enkele weken zal ik haved terug naar u met onze website.
Voor het moment als je er meer kan worden specifieke (bent u met uw eigen fiets, u hoeft alleen maar accommodatie, weet je waar je heen / wanneer wordt u door uzelf, hoeveel wilt u besteden ????) Ik zal mijn best doen om u te helpen de juiste accommodatie, op de juiste plaats tegen de juiste prijs.
Ciao Giovanni

terry Potter

:) Hallo Giovanni, thanks so much voor het beantwoorden van mijn draad, hoe interessant om te hoor je woonde in Victoria, bent u vertrouwd met de fiets gebieden rond Victoria namelijk Central Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Ik was overweegt mijn fiets, (ik momenteel rijden op een Specialized Tarmac Pro), hoewel het meer ik erover nadenk het idee van het huren kan de weg te gaan. Ik rijd met de fiets te slaan Oak Bay groep op zaterdagochtend voor mijn belangrijkste 100k groep rijden, met 8 tot 10 uur opleiding medio week, om u een idee van mijn huidige rijden. Mijn vrouw zal worden bij mij (niet-ruiter) op deze reis, zodat het bezoek zal ook noodzaak om een bepaalde toeristische element te bieden. Ons verblijf zal worden voor ongeveer een maand in totaal.
We hebben niet gekozen een locatie nog suggesties zou worden toegejuicht. Accommodaties nodig zal zijn voor ons verblijf ergens leuk, maar niet gek, landelijk dorp instelling misschien. Interessant om te horen over uw fiets onderneming, klinkt geweldig, ik kijk uit naar meer details over uw tochten horen. Wat een tijdsbestek we dachten het voorjaar of najaar. Ik hoop van u te horen binnenkort, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Veel succes met uw fietstochten.

giocaps

Terry natuurlijk Ik ben zeer vertrouwd met de gebieden die u noemde en met de zaterdag ochtend Oak Bay rijdt. Ik zou willen voorstellen om te komen tot Italië in april, mei, juni of september, oktober. Als u vermijden juli / augustus je al in een goede vorm. Gebieden te rijden zou zijn Veneto, Sardinië en Sicilië (twee grote eilanden), Toscane, Umbrië, Puglia, Abruzzo het hangt ervan af wat u zoekt als type van de rit. Als u besluit om te komen tot Veneto zullen we in staat om u te helpen organiseren van de hele reis voor u (we hebben een reisagent) en vind de voor u de fiets (wat over het leven van uw mooie Specialized thuis en probeert een Pinarello plaats?) . Pinarello fabriek is 20 km. uit de buurt van Venetië en dan kan je naar Verona, Padua, de Dolomieten, enz. en dit zou genoeg voor een maand en voor je vrouw. Ook week in gedachten dat we weten dat op 25 mei de Giro d'Italia zal in de Dolomieten voor wat wordt beschouwd als de zwaarste rit van de tour, kan je dat ook zien ....
Laat me weten als ik je kan helpen. Ciao

:) Hallo Giovanni, thanks so much voor het beantwoorden van mijn draad, hoe interessant om te hoor je woonde in Victoria, bent u vertrouwd met de fiets gebieden rond Victoria namelijk Central Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Ik was overweegt mijn fiets, (ik momenteel rijden op een Specialized Tarmac Pro), hoewel het meer ik erover nadenk het idee van het huren kan de weg te gaan. Ik rijd met de fiets te slaan Oak Bay groep op zaterdagochtend voor mijn belangrijkste 100k groep rijden, met 8 tot 10 uur opleiding medio week, om u een idee van mijn huidige rijden. Mijn vrouw zal worden bij mij (niet-ruiter) op deze reis, zodat het bezoek zal ook noodzaak om een bepaalde toeristische element te bieden. Ons verblijf zal worden voor ongeveer een maand in totaal.
We hebben niet gekozen een locatie nog suggesties zou worden toegejuicht. Accommodaties nodig zal zijn voor ons verblijf ergens leuk, maar niet gek, landelijk dorp instelling misschien. Interessant om te horen over uw fiets onderneming, klinkt geweldig, ik kijk uit naar meer details over uw tochten horen. Wat een tijdsbestek we dachten het voorjaar of najaar. Ik hoop van u te horen binnenkort, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Veel succes met uw fietstochten.

zkahlina

Ik bezocht onlangs Italië met de groep van vrienden. We klommen Passo dello Stelvio en de Passo del Gavia. Ik organiseerde deze reis door mijzelf en bespaard een hoop geld. U kunt meer over lezen hier:

http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/

Als je meer info kunt u me e-mail op: zkahlina@shaw.ca

Hoop dat dit helpt.

Z.

Ken Roberts

Ik bezocht onlangs Italië met de groep van vrienden. We klommen Passo dello Stelvio en de Passo del Gavia. Ik organiseerde deze reis door mijzelf en bespaard een hoop geld. U kunt meer over lezen hier:
www.edmontonmasterscyclingclub.ca (http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/)
Ik zie in je verhaal dat je een auto gehuurd. Dat is wat ik altijd doen. Maakt het makkelijk om naar het beste rijden. Makkelijker om te gaan met slecht weer. Veel bredere selectie van hotels.

Hier enkele foto's (http://www.roberts-1.com/t/b05/it/k/index.htm) van mijn reis met Stelvio + Gavia en enkele andere leuke attracties.

Ik ben eigenlijk niet zeker wat een "fiets hotel" is. Aangezien ik een auto en mijn eigen fiets heb, ik heb geen zorgen over te maken - gewoon kiezen welk hotel is zinvol, en er is altijd een manier om mijn fiets te slaan.

Ken

vlaanderen2008

Ik ben overweegt een fietsvakantie in Italië volgend voorjaar voor een week of zo. Ik heb een aantal advertenties voor Italië Bike hotels en zou het waarderen alle feedback of suggesties met betrekking tot locatie en accommodatie. Ik ben een fervent ruiter groep 53 jaar oud ligt in BC Canada. Cheers Terry.
check out this site:
www.veloclassic.com (http://www.veloclassic.com)
ze doen een Giro reis in mei met voormalig Andrea Tafi.
Great site, grote onderneming. Ik reisde met hen elk van de afgelopen 4 jaar.
De eigenaren zijn fantastisch, en zijn op elke reis. moeite waard een kijkje!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish