Bekijk de volledige versie: Hanoi naar Sapa - die het beste manier?
Hanoi naar Sapa - die het beste manier?
Hallo, Newby op dit forum - bedankt voor de tijd neemt om dit bericht te overwegen. Ik zal in Hanoi, Vietnam aan het eind van deze maand en ben van plan om mijn 21 speed nemen touring fiets en mijn fiets een weg door het noorden van Vietnam, Laos en Cambodja over een periode van tien weken.
Ik zou graag doen de reis naar Sapa, maar met alle heuvels Ik ben van plan slechts op waardoor het een enkele reis. Mijn vraag is ... Moet ik neem de trein van Hanoi naar Sapa of Sapa naar Hanoi. Ik ben op zoek naar de minste weerstand wind en de beste afdaling / klim combo. Ik had meer de voorkeur aan afdalingen uphills (ik ben zo grappig, niet?). Mijn plan is te nemen in de reguliere haltes (Mai Chau, Son La, Dien Bien Phu, Lai Chau enz., en ook een afwijking naar Tam Coc indien mogelijk) en waarschijnlijk zal het beheer van slechts 60-80 km per dag.
Als iemand heeft gereden dit gebied en kan advies geven over het terrein of willen hun ervaringen deel ik graag aan hen te horen. Ook als iemand heeft ervaring kruising in Laos (ten noorden van Lao Bao-Khe Sanh) met de fiets - hoe je deed gaan? Eventuele problemen?
Een mooie obscure verzoek ik weet - geen hulp, of wijzen in de goede richting zal sterk worden gewaardeerd. Tot dan zal ik blijven wassen heer Pumpy en Thorn boom sites. Thanks, Terry.: O
Hallo, Newby op dit forum - bedankt voor de tijd neemt om dit bericht te overwegen. Ik zal in Hanoi, Vietnam aan het eind van deze maand en ben van plan om mijn 21 speed nemen touring fiets en mijn fiets een weg door het noorden van Vietnam, Laos en Cambodja over een periode van tien weken.
Ik zou graag doen de reis naar Sapa, maar met alle heuvels Ik ben van plan slechts op waardoor het een enkele reis. Mijn vraag is ... Moet ik neem de trein van Hanoi naar Sapa of Sapa naar Hanoi. Ik ben op zoek naar de minste weerstand wind en de beste afdaling / klim combo. Ik had meer de voorkeur aan afdalingen uphills (ik ben zo grappig, niet?). Mijn plan is te nemen in de reguliere haltes (Mai Chau, Son La, Dien Bien Phu, Lai Chau enz., en ook een afwijking naar Tam Coc indien mogelijk) en waarschijnlijk zal het beheer van slechts 60-80 km per dag.
Als iemand heeft gereden dit gebied en kan advies geven over het terrein of willen hun ervaringen deel ik graag aan hen te horen. Ook als iemand heeft ervaring kruising in Laos (ten noorden van Lao Bao-Khe Sanh) met de fiets - hoe je deed gaan? Eventuele problemen?
Een mooie obscure verzoek ik weet - geen hulp, of wijzen in de goede richting zal sterk worden gewaardeerd. Tot dan zal ik blijven wassen heer Pumpy en Thorn boom sites. Thanks, Terry.: O
Ik weet hoegenaamd niets over het rijden in het gebied: confused:, maar ik heb de keuze van rijrichting gehoord, zal afhangen van de tijd van het jaar u van plan bent om te gaan. Ik heb gehoord dat er enorme verschuivingen in zowel de snelheid en richting van de wind (en de regen!) Met de verschillende seizoenen.
Succes!
Ik heb gefietst enkele van de weg van Hanoi naar Sapa.
Wegen zover Son La zijn goede (om uit Hanoi is harig).
eens een kijkje op deze website.
http://bradjdavies.blogspot.com/2007_04_01_archive.html
Het tweede deel van de Dag 5: Son La - Tuan Giou is erg taai. De weg is verschrikkelijk en steil en lang, niet licht te nemen.
Na dat de weg van Toean Giou tot Dein Bein Phu in orde is. En daarna de rest van de weg naar Sapa is prachtig met een zeer lange spectaculair omhoog te trekken op de laatste dag.
Ik heb gefietst enkele van de weg van Hanoi naar Sapa.
Wegen zover Son La zijn goede (om uit Hanoi is harig).
eens een kijkje op deze website.
http://bradjdavies.blogspot.com/2007_04_01_archive.html
Het tweede deel van de Dag 5: Son La - Tuan Giou is erg taai. De weg is verschrikkelijk en steil en lang, niet licht te nemen.
Na dat de weg van Toean Giou tot Dein Bein Phu in orde is. En daarna de rest van de weg naar Sapa is prachtig met een zeer lange spectaculair omhoog te trekken op de laatste dag.
Hi, bedankt voor blog verwijzing Brad's. Ik heb met veel aantekeningen.
Begin te leunen richting gaan naar Sapa met de trein en vervolgens rijden van de grote hoogte terug naar zee niveau (Hanoi). Tenminste die manier kon ik mijn fiets laten doos voor de trein reis. Als mensen zeggen dat ze hun fiets zetten op een bus of trein - hoe werkt dat precies? Is het in het compartiment met u of uit het zicht in een mysterie vervoer ergens? Enigszins ongerust zal het niet opdagen op de bestemming met mij.
Het is in een Carraige aan het eind van de trein.
Mezelf en mijn vriendin verliet twee goede fietsen zijn er en ze waren prima, zou ik graag een goede fiets er weer verlaten.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0