PDA

Hybride Tire Suggesties

Bekijk de volledige versie: Hybride Tire Suggesties

Bolter03

Iedereen heeft een aanbeveling van een hybride weg band? We hebben vele paden hier in Wisconsin die zich uitstrekt van de bestrating en vervolgens gemalen kalksteen. U kunt gaan soms 20 mijl op de stoep en een andere 50 op een fijngemalen kalksteen. De kalksteen kan een beetje los, maar ik wil niet te verliezen van de prestaties door rijden op knoppen op de stoep.

Thanks in advance!

Cruisin

Kijk Shwalbe en Continental merken als ze zowel kwaliteit banden die geschikt zal zijn.

xilios

>>> Schwalbe Marathon plus (http://www.schwalbe.com/gbl/en/bicycle/on_tour/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe\u003d22&ID_Produkt\u003d55&ID_Land\u003d38&ID_Sprache\u003d2&ID_Einsatzbereich\u003d2&tn_mainPoint\u003dFahrrad&tn_subPoint\u003dOn+Tour) << <Er is geen andere.
Ben gereden 12000 + km op alle soorten wegen over
Europa zonder een lekke band.
cheers:)

Bolter03

Bedankt voor de suggesties. De Shwalbe Matathon ziet er interessant. Het is best goed beet op fijn grind? Niet verwacht te moeten drastische bochten en stops te maken aangezien de meeste volgt oude spoorlijn en ik zou niet gaan meer dan 12 mph maar ik denk soms krijgen ze een aantal verzakkingen die ik zou moeten voorkomen.

xilios

[QUOTE \u003d Bolter03] Het is best goed beet op fijn grind? QUOTE]

Nooit problemen gehad volle lading op fijn grind.

Bolter03

[QUOTE \u003d Bolter03] Het is best goed beet op fijn grind? QUOTE]

Nooit problemen gehad volle lading op fijn grind.
Ontzagwekkend! Bedankt!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish