PDA

non-profit tours hier in Frankrijk

Bekijk de volledige versie: non-profit tours hier in Frankrijk

rouleur23

Hoi, ik zal het kort houden. Ik ben het organiseren van diverse reizen tegen kostprijs aan u de roadie. Waarom? Ik woon hier en heb de tijd, het station en ik krijg te gaan gratis.
Eerste reis al gepland. Oversteek van de Pyreneeën en 14 cols van 4 tot 9 mei 2008. Als 10 gaan moet niet meer dan £ 280 (sterling kosten) pp. Als 18 gaan het zal rond de 230 pond. Inclusief airport pick-up in Biarritz en inleveren bij de luchthaven Perpignan, 5 nachten accomm in hotels, 5 ontbijt, 5 x lunch buffet langs de weg op unieke plek, 2 renners ondersteuning en ondersteuning voertuig met chauffeur om je zakken te verplaatsen.
Er zullen ongeveer 3 per jaar. Non-profit elke keer beause ik kan!

Krijg op mijn lijst om gorman.p @ wanadoo.fr.

Tot ik nam fietsen, dacht ik VO2max was een hairspray! Nou, ik ben het waard!

Safe Ridin 'folks

Pascal

davidrayson

Hallo Pascal, dat klinkt als een fantastische reis en ik zou graag u meedoen maar ik kan niet een dergelijke reis eenheid doen rond 20 juli. Ik ben afkomstig uit Australië, zodat organisatie is dat niet flexibel. Als je suggesties hebt, dat zou zeer nuttig zijn. David - e-mail david@rayson.cc

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2