Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)
Bekijk de volledige versie: Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)
We overwegen rijden sommige van de Adventure-Cycling Underground Railroad Route in Kentucky en Ohio. Heeft iemand hier gereden deze afdeling. zo ja - wat zijn uw gedachten over?
Bedankt,
Steve
Ik heb gereden het land tussen de meren protion van de route - de Trace. Het is een mooie rit. Ik heb ook gereden rond Owensboro, maar ben niet zeker of ik was op de route hier naartoe.
Ik hoop te doen de gehele reis, maar waarschijnlijk niet tot 2009.
Bedankt voor het antwoord.
Hoe was het verkeer op de Trace? Welke tijd van het jaar ben je? Hoe was het weer?
Bedankt voor het antwoord.
Hoe was het verkeer op de Trace? Welke tijd van het jaar ben je? Hoe was het weer?
Ik woon in Hopkinsville, Ky, een half uur van het LBL, en hebben gereden de Trace in de lente, zomer en herfst. Mooie kleuren vallen, maar elk seizoen is goed.
Het verkeer wordt voornamelijk toeristen op de Trace, en niet een probleem. Zakelijk verkeer meestal de Interstates of Tolwegen lopen noord / zuid een paar mijl van de LBL. Moet het minst gevaarlijk stuk op de route op dit gebied.
Bedankt voor de extra info. De verkeersintensiteit klinkt geweldig om te fietsen.
Ik heb gelezen een beetje over de LBL en keek naar een aantal kaarten van het gebied - omdat mijn vrouw zou graag naar Paducah enkele quilt-gerelateerde sites te bezoeken.
We kunnen eindigend kamperen of verblijf in een B & B en vervolgens het nemen uitstapjes (waaronder fietsen, wandelen en kanoën).
Thanks again.
Steve & Linda
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0