PDA

Bekijk de volledige versie: Land End naar John O Gries eerste tour

onelonerider

Ik ben van plan om een solo-Lands End naar John O'Groats in april 08 en ben een beetje bang dat ik niet in staat zal zijn om dit te voltooien, zou het aardig zijn om het te voltooien in 16 dagen en dat is mijn doel in wezen Het is mijn bedoeling om het te voltooien in 16 dagen, heb ik de geplande route uit en door mijn berekeningen op een grote dag dat ik zal moeten 90 mijl te doen en op mijn kortste 42 mijl. Mijn opleiding is op dit moment geen sprake en ik ben over het algemeen fit, mijn langste rit eerder is slechts 100KM en mijn grootste week is 370KM's-als ik dit vergelijk met de gebeurtenis lijkt het alsof 1600km in twee weken is buiten bereik. Ik heb nog nooit echt geprobeerd of poging tot meer dan 4 uur te doen op de fiets, alleen maar omdat van het advies niet te kilometers met meer dan 10% per week.

Ik heb uit het zadel serieus nu voor ongeveer twee maanden en van plan om weer op in het nieuwe jaar, die geeft mij 4 maanden voorbereiding gekost, ik weet dat ik kan mijn benen fiets terug te krijgen binnen een paar weken en begin serieus na die opleiding.

Elk advies zou worden gewaardeerd op opleiding en voeding (ik denk dat ik zou meer dan een paard eten) wat te eten in voorbereiding gekost en terwijl ik in het zadel.

Als deze tour is gelukt het is mijn bedoeling om Oz tour de komende winter 08-09, maar dit is een lange weg is nog

xilios

Het lijkt meer een wedstrijd dan een rondleiding. 1600kms in 16 dagen \u003d 100kms per dag. Dat ziet er als een strak schema.
Je moet rekening houden met de heuvels, en de tijd van het jaar, zal april koud en nat. Op de top van deze je niet lijken op een rustdagen hebben geschaafd. Succes.
Hoi. Als het je eerste tour u zult verrast zijn hoe de mijl klok up! Op mijn eerste reis naar Barcelona in 2006 was ik van plan 70 mijl per dag, maar al snel vond ik was gemiddeld 85-90 per dag, het is als je bijna 'geduwd' forward de hele tijd door de onzekerheid van wat zijn toekomst, welke nieuwe stad je ziet en het landschap etc, misschien was het anders als ik in Frankrijk / Spanje, maar ga ervoor, met de geest en wilskracht iets te doen voor de eerste keer is het halve werk. Nooit twijfel uw vermogen.
sante

onelonerider

Ik rijd 7-8 uur, op ca. 14 mph. Gewoon goed eten, fruit (bananen, voor mij!) & Drinken goed, plan je route goed genoeg om te vermijden dat te stoppen de hele tijd of je gemiddelde snelheid daalt beneden en dan is er minder tijd aan het eind van de dag.

Hills? Wat omhoog gaat komt er op neer! Misschien lees je de helft van de snelheid omhoog, maar u zult tweemaal de snelheid naar beneden ... heuvels zijn er om gewoon test je vermogen als een fietser, ziet ze als een uitdaging, niet een een obstakel!

Sante

Mark. MK

Thanks a lot voor dit advies, doe ik de Tour in twee weken tijd en ik heb geboekt mijn treinkaartje terug van John O-gries al kan dit de domste wat ik kon doen omdat het me staat slechts 12 dagen tot 950 mijl te doen worden . Ik weet dat dit zal worden het meest fysiek zware ding dat ik ooit moest doen, maar ik kijk uit naar Groot-Brittanniƫ van onder naar boven.

Hills? Wat omhoog gaat komt er op neer! Misschien lees je de helft van de snelheid omhoog, maar u zult tweemaal de snelheid naar beneden ... heuvels zijn er om gewoon test je vermogen als een fietser, ziet ze als een uitdaging, niet een een obstakel!

Het zal pijnlijk

vinyl_theif

Hoi. Als het je eerste tour u zult verrast zijn hoe de mijl klok up! Op mijn eerste reis naar Barcelona in 2006 was ik van plan 70 mijl per dag, maar al snel vond ik was gemiddeld 85-90 per dag, het is als je bijna 'geduwd' forward de hele tijd door de onzekerheid van wat zijn toekomst, welke nieuwe stad je ziet en het landschap etc, misschien was het anders als ik in Frankrijk / Spanje, maar ga ervoor, met de geest en wilskracht iets te doen voor de eerste keer is het halve werk. Nooit twijfel uw vermogen.

Ik rijd 7-8 uur, op ca. 14 mph. Gewoon goed eten, fruit (bananen, voor mij!) & Drinken goed, plan je route goed genoeg om te vermijden dat te stoppen de hele tijd of je gemiddelde snelheid daalt beneden en dan is er minder tijd aan het eind van de dag.

Mark. MK

onelonerider

Thanks a lot voor dit advies, doe ik de Tour in twee weken tijd en ik heb geboekt mijn treinkaartje terug van John O-gries al kan dit de domste wat ik kon doen omdat het me staat slechts 12 dagen tot 950 mijl te doen worden . Ik weet dat dit zal worden het meest fysiek zware ding dat ik ooit moest doen, maar ik kijk uit naar Groot-Brittanniƫ van onder naar boven.

Ik heb zo veel gepland als ik kon hebben gepland en net van plan op paardrijden, paardrijden paardrijden, zal niet al te snel maar het eten van een partij en alleen stoppen bij mijn doelen per dag.

Het zal pijnlijk

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish