PDA

NJ to MA

Bekijk de volledige versie: NJ to MA

jimnich64

Ik ben van plan een reis van het noorden van New Jersey naar Greenfield, MA (familie daar). Mijn idee was om te fietsen, hetzij over de Bear Mountain Bridge en het westen via Westchester, of over het GWB en ten noorden door de Bronx in Westchester. Mijn uiteindelijke doel is om over te krijgen naar de Connecticut rivier gebied en cyclus noorden van daar.

Elk advies op het verkrijgen over Westchester en westelijke richting Hartford CT? Wat is CT 6 route willen fietsen op?

Alternatieve mogelijkheid is om door te gaan op Route 9 en de Hudson kruis op Newburgh. Misschien is dat misschien beter?

Bedankt voor alle adviezen,

Jim

Ken Roberts

Wat ik eigenlijk eerder hebt gedaan aan de overkant van GWB, daarna volgen op straten in New York City fiets kaart voor Van Cortlandt Park in de Bronx, dan rijden de "Oude Plaats" rail trail (met enkele noodzakelijke omleidingen op de wegen) omhoog door Westchester County aan Carmel in Putnam County. Dan op wegen naar Brewster en het noorden via het oosten van Dutchess County via Pawling - Wassaic - Millerton (nabij de MA-CT-NY hoek). Pretty landbouwgrond ten noorden van Pawling. Er zijn drie verschillende manieren om de nok van Dutchess kruis in CT. Over het algemeen denk ik rijden in de vallei van Oost-Harlem Dutchess County is mooier dan CT, dus ik zou de neiging om verder naar het noorden gaan in New York voordat u east.Alternate mogelijkheid is om door te gaan op Route 9 en de Hudson kruis op Newburgh.Between Bear MT + Newburgh. de Storm King Mt Hwy deel van Rt 218 is spectaculair. (Als u woont in New Jersey en zijn niet tot op dat nog niet rijden, dat verdient een aparte reis van zijn eigen - geen noodzaak om toe te voegen aan deze MA-route.) Maar ik heb nog nooit gehoord van een goede route voor het overschrijden van de zuidelijke provincie Dutchess uit de Newburgh-Beacon brug naar CT.CT route 6Don't er niets van weten, maar er is een fiets staat Connecticut kaart op de webpagina waarop verschillende wegen etiketten op basis van op geschiktheid voor fietsen.

Ken

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2