PDA

Outer Banks North Carolina - mei 2008

Bekijk de volledige versie: Outer Banks North Carolina - mei 2008

teigeman

Dit forum is zeer behulpzaam bij het verzamelen van informatie voorafgaand aan mijn waanzinnig succesvolle Florida Keys fietstocht afgelopen voorjaar - dus nu ben ik weer terug, trollen en loer voor de 411 voor 2008's grote reis!

Memorial Day (23-28 mei) weekend is de gekozen datum voor mini dit seizoen mega-fietstocht, en ik heb de Outer Banks (OB) gekozen gebied van Noord-Carolina als bestemming. Het besluit is gedeeltelijk gebaseerd op mijn nieuwsgierigheid naar stranden in het gebied, wind, water en voedsel, en gedeeltelijk op mijn wens om de Trifecta van East Coast volledige sealocked landvormen ('06 Cape Cod, '07 Florida Keys, dus '08 HEEFT worden de 'banken ...) met de fiets.

So what's up? Naast de voor de hand liggende mogelijkheid van het verkeer problemen tijdens het Memorial Day weekend, wie weet de deal op de OB? Check out de ruwe route hieronder en laat me weten als ik ben dromen (weer) of indien deze route daadwerkelijk zal vliegen:

Aankomst Newport News, VA. airport dag rond het middaguur. Huur een goedkope auto en rijden naar Kitty Hawk, NC tot pre-ophalen gemonteerd (verzonden voorheen) fiets en vistuig, zadel up en spin omlaag naar Oregon Inlet camping in de buurt van Nag's Head. (@ 25-30 mijl rijden)

Dag twee: Ride zuiden 35-40 mijl naar Cape Point camping in de buurt Buxton, NC, stoppen langs de weg voor strand, bier, pics en etc. (35-40 mijl rijden)

Dag drie: Ride out-en-terug zuidwesten naar Ocracoke, NC via de veerboot, opknoping dag doorbrengen in Ocracoke en het strand (Ocracocke Lifeguard Beach gewonnen beste Amerikaanse strand in 2007!), Dan terug naar Cape Point camping voor de nacht. (@ 50 mijl rijden)

Dag vier: in noordelijke richting rijden de hele dag, terug naar Kitty Hawk / Nag 's Head / Kill Devil Hills, of wat dan ook - stranden, bieren en misschien nog enkele late night dranken in de stad. (@ 63 mijl rijden)

Dag vijf: de slaap uit de dranken, strand, verpakken en schip versnelling / fietsen, lunch, dan 5:30 pm vlucht te halen uit Newport News, VA. - Home met 10 uur (5-10 @ mijl rijden)

Natuurlijk is deze reis niet is ontworpen om te worden "episch" in duur, maar ik denk dat heeft grote potentie om als harde-kern worden van een bikepacking avontuur als ik wil, met de toegevoegde bonus te kunnen borgtocht voor cocktails of pizza op vele punten langs de route. Net als de Keys en Kaap reizen, ik ben van plan om tijd te nemen om de plaats ervaring, niet alleen ezel trek doorheen.

Iedereen die daar bekend zijn met deze route of gebied? Gelieve bieden uw indrukken van het plan zoals het nu bestaat, en als u suggesties zijn van harte welkom geheel hebben.

Cheers, en houd spinnen!

tg

fred911

So what's up? Naast de voor de hand liggende mogelijkheid van het verkeer problemen tijdens het Memorial Day weekend, wie weet de deal op de OB? Check out de ruwe route hieronder en laat me weten als ik ben dromen (weer) of indien deze route daadwerkelijk zal vliegen:

Aankomst Newport News, VA. airport dag rond het middaguur. Huur een goedkope auto en rijden naar Kitty Hawk, NC tot pre-ophalen gemonteerd (verzonden voorheen) fiets en vistuig, zadel up en spin omlaag naar Oregon Inlet camping in de buurt van Nag's Head. (@ 25-30 mijl rijden)
> Ik kwam hier in de schemering. De hoofdweg is zeer druk en er een ton idioten rijden zo snel als ze kunnen om naar hun vakantiehuisjes. Best bet is hier te blijven kust. Ik kan me niet herinneren de naam van de weg (ik geloof dat het RT 1), maar er zijn fietsroutes op de schouder en de maximumsnelheid is 25 mph. U kunt reizen die weg tot het fuseert met de zuidelijke weg een beetje ten zuiden van Nags Head. Ik had ongeveer 500 mijl op mijn voeten toen ik aankwam en bleef in Nags Head die avond (in mijn tent :-). De volgende dag heb ik ingecheckt in de YMCA, waarvan 2 grote zwembaden heeft en is een prachtige faciliteit.

Hier is een suggestie, wilt u misschien veer uit de weg voordat u naar Oregon Inlet en ga naar Roanake Island. Het eiland is prachtig, historisch en fiets vriendelijk. Uiteindelijk heb ik er heel toevallig, verloren en verward Ik stopte bij Big Al's Soda Fountain & Grill aan de 1e soda in dagen hebben en vragen. De eigenaar (Vanessa geloof ik) heeft me laten zien hoe ver weg mijn pad ik was en zag de blik in mijn ogen aangeboden om me terug rijden naar de inlaat. Ze wees me erop de achterdeur, bij haar thuis, zei dat ze Big Al bellen om me te laten zien waar mijn tent.I gedoucht in hun pool house gooien en sliep door de baai. U moet DEET! De volgende ochtend ben ik op weg naar het eiland verkennen. Het is een waardig kant reis. De grill is verbazingwekkend om te zien, uit als van de 50's.

Dag twee: Ride zuiden 35-40 mijl naar Cape Point camping in de buurt Buxton, NC, stoppen langs de weg voor strand, bier, pics en etc. (35-40 mijl rijden)

> Ok .. Hier is waar ik bespreken wind. Wind is S / SW en kan worden BRUTAL. Ik schijn de reis van de Oregon Inlet te Rodanth herinneren als de hardste tegenwind en meest vermoeiende gedeelte van mijn reis. Ik denk dat ik reisde uit Roanoke in de wind Rodanth was soo sterk. De manier waarop ik het zag was ik gewoon was bezig in mijn "rechten" voor mijn terugreis :-). Uiteindelijk heb ik een verblijf in Rodanth die avond. Stoppen bij een supermarkt aan de overkant van waar ik verbleef, drinken een paar biertjes en gebruiken hun WIFI. Langs deze route is een National Wildlife Preserve genoemd Pea Island
dat een aantal interessante planken om vogels kijken is. Ik zag ook een dode zeearend op deze route.

Dag drie: Ride out-en-terug zuidwesten naar Ocracoke, NC via de veerboot, opknoping dag doorbrengen in Ocracoke en het strand (Ocracocke Lifeguard Beach gewonnen beste Amerikaanse strand in 2007!), Dan terug naar Cape Point camping voor de nacht. (@ 50 mijl rijden)

Ik heb mijn nacht in Hatteras en verbleef in een hotel. Ik stond in de ochtend nam de ferry naar 1e Ocracoke. Ik reserveerde een plaats op de camping daar. Doe jezelf een plezier, wat tijd doorbrengen in Ocracoke! Uiteindelijk heb ik uitgaven 5 of 6 dagen daar. De stranden, het eten het nachtleven prachtig zijn en een fiets is alles wat je nodig hebt op dat eiland. De Jolly Roger voor zonsondergang bieren op de baai, gevolgd door diner in Howards ... struikelblok home numb :-)

Dag vier: in noordelijke richting rijden de hele dag, terug naar Kitty Hawk / Nag 's Head / Kill Devil Hills, of wat dan ook - stranden, bieren en misschien nog enkele late night dranken in de stad. (@ 63 mijl rijden)

> Avon heeft enkele leuke plekken om te eten op de terugweg noorden. Er is een all you can eat speciale garnalen op de manier die de moeite waard om te stoppen. Ik maakte een absolute varken van mijzelf daar. Oh ... de wind draaide me dus weer ... Ik had een hoofd wind :-) En op de niet-zakelijke route van 1 is er een paar goede restaurants.

Iedereen die daar bekend zijn met deze route of gebied? Gelieve bieden uw indrukken van het plan zoals het nu bestaat, en als u suggesties zijn van harte welkom geheel hebben.

> Ik liep verder naar het noorden tot aan bloemkronen. In Duck de fiets pad is van de straat weg waardoor de schijf echt, echt leuk. Het is een route minder reisde door de KittyHawk menigte en het pand is echt echt leuk. Mijn doel was om te doen de hele buitenste banken en dat bloemkronen inbegrepen. Ik was hard-core op mijn weg naar beneden, boven rammen en tonijn voor maaltijden .. kijken dieet zorgvuldig, geen drinken .. ect. Nadat ik maakte het aan Ocracoke en begon te feesten ... Ik heb nooit gestopt op weg naar huis met geen effect op mijn prestaties. Aan het einde ik deed eeuw dagen rug aan rug. Ik hield van de reis en nooit werken meer dan polypro de hele tijd. Laat me weten als u nog meer vragen hebt.

Cheers, en houd spinnen!

TG [/ QUOTE]

teigeman

Ontzagwekkend! Groot te ontmoeten met iemand die-er-en-klaar-dat. Spreken van feesten, is geen onderdeel van de OBX een droge provincie? Enig idee Wher de scheidslijn is?

Anyway ... op basis van uw suggesties hebben we veranderd rondleidingen om te verblijven ten minste een nacht in Ocracoke - Ik had het vermoeden dat Ocra was "Where It's At" ten minste aan de zuidelijke oever te nemen. Ik heb ook nota van de eet u genoemde, met name dat in Ocracoke - zonsondergang bieren klinken als een don't-miss voor mij ...

Laat me met mijn bemanning en nog wat follow-up vragen samen voor u - ik ben zeker dat je kunt geven ons nog meer inzicht in hoe de reis is het beste te maken. Een vraag voor nu ... Hoe smalle / grillige was de Herbert Bonner Bridge in de buurt van Oregon Inlet? Ik hoorde het scoorde een "2" op een schaal van veiligheid "1-100" vorig jaar - niet dat vertrouwenwekkend. Iets anders dat u wilt delen zou geweldig zijn, en zoals ik al zei, zal ik een aantal Q's samen voor u binnenkort.

Thanks a million!

tg

> Ik liep verder naar het noorden tot aan bloemkronen. In Duck de fiets pad is van de straat weg waardoor de schijf echt, echt leuk. Het is een route minder reisde door de KittyHawk menigte en het pand is echt echt leuk. Mijn doel was om te doen de hele buitenste banken en dat bloemkronen inbegrepen. Ik was hard-core op mijn weg naar beneden, boven rammen en tonijn voor maaltijden .. kijken dieet zorgvuldig, geen drinken .. ect. Nadat ik maakte het aan Ocracoke en begon te feesten ... Ik heb nooit gestopt op weg naar huis met geen effect op mijn prestaties. Aan het einde ik deed eeuw dagen rug aan rug. Ik hield van de reis en nooit werken meer dan polypro de hele tijd. Laat me weten als u nog meer vragen hebt.

Cheers, en houd spinnen!

TG [/ QUOTE] [/ QUOTE]

fred911

Ontzagwekkend! Groot te ontmoeten met iemand die-er-en-klaar-dat. Spreken van feesten, is geen onderdeel van de OBX een droge provincie? Enig idee Wher de scheidslijn is?

Anyway ... op basis van uw suggesties hebben we veranderd rondleidingen om te verblijven ten minste een nacht in Ocracoke - Ik had het vermoeden dat Ocra was "Where It's At" ten minste aan de zuidelijke oever te nemen. Ik heb ook nota van de eet u genoemde, met name dat in Ocracoke - zonsondergang bieren klinken als een don't-miss voor mij ...
[/ QUOTE] [/ QUOTE] Er was een moratorium op drank in Ocracoke, geloof ik vorig jaar was de 1e keer werd geserveerd. Ik ontmoette een Yeager-monster op Howards Pub en ben nogal een wetsvoorstel, zoals schoten werden 6,00 dollar per stuk. Dus BYO drank als dat je gif. Anders dan dat, ik meen mij te herinneren elk probleem het kopen van wijn of bier. Een meer voedsel aanbeveling, naast het Rogger er een openlucht bar, direct aan de baai. Ik had een grote hamburger daar, of ik had honger!

Wat de brug die u noemde, was het niet zo slecht, zoals verkeer kan zien. Laat ik een melding van de fout die ik gemaakt op mijn reis. De brug kruist u genoemde te Pea Island, een eco reserve. Naar het zuiden, het verlaten van de brug voor 2 mijl er nieuwe verharding met vrijwel geen schouder. Dit was op mijn terugreis, dus ik was naar het noorden. Ik bereikte Rodanth dicht bij schemering, had veel energie en besloot aan het hoofd naar de inlaat. Twee mijl ten zuiden van de brug, de schouder loopt, het is donker en het verkeer is gewoon eng. Vooral het zien van tegemoetkomend verkeer, snelheid en inhalen van voertuigen, was ik gewoon bang. De schouder druppels uit als 10 "in het zand en ik heb een grote fout. Ik over ben naar de Highway Patrol bellen als een SUV stopt, stopt en vraagt of hij kan helpen. Gooide ik mijn fiets en Bob in de Forerunner en hij nam me mee naar de inlaat. Dat was de enige fout die ik maakte de hele reis en ik werd geholpen door een andere cross country fietser.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vB Enterprise Translator 3.2.2