PDA

goede ritten in het zuidoosten van MI?

Bekijk de volledige versie: goede ritten in het zuidoosten van MI?

pardo900

Hallo iedereen,

Ik heb net verhuisd naar de Detroit gebied en ben op zoek naar een goede 1-2 dagen rit te maken met mijn 60 jaar oude vader. Hij heeft een plat eeuw in een dag voor, maar dat nogal ruw was. We kunnen rijden 2-3 uur uit Detroit.

Wie nog suggesties?

Thanks so much!

desokol

Hallo iedereen,

Ik heb net verhuisd naar de Detroit gebied en ben op zoek naar een goede 1-2 dagen rit te maken met mijn 60 jaar oude vader. Hij heeft een plat eeuw in een dag voor, maar dat nogal ruw was. We kunnen rijden 2-3 uur uit Detroit.

Wie nog suggesties?

Thanks so much!
Terwijl SE Michigan is niet de meest vriendelijke fiets gebied rond, zijn er enkele leuke attracties. Een ritje in de komende stroomafwaarts gebied is de "Metro Grand Spring Tour".
Een andere zeer mooie rit (zeer heuvelachtig) komt elk voorjaar en de herfst in de Charlevoix gebied. Beide hebben meerdere afstanden tot 100 mijl.

daveornee

Hallo iedereen,

Wie nog suggesties?

Thanks so much!

Ik ben het eens met de andere poster over Detroit fietsen. Toch kan het veranderen voor een betere ... Ik weet het niet.

Als u denkt van het noorden, kijken naar de ritten en routes aangeboden:

http://www.cherrycapitalcyclingclub.org/

Traverse City gebied is veel meer fietsen georiƫnteerd. De CCCC legt op zeer mooie ritten en heeft veel wegen rond het gebied goed in kaart gebracht op een zweet bewijs kaart.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.2.2