PDA

Advies voor LEJOG

Bekijk de volledige versie: Advies voor LEJOG

Gadolinium

Ik en mijn vriend zijn van plan om cyclus Lands End naar John O Gries in de zomer.

Elk advies van Touring veteranen om ons te helpen zich deze mammoet reis???

onelonerider

Hallo, ik ben niet een veteraan LEJOG Tourer, maar ik deed het twee weken geleden voor de eerste keer, het is een grote tour. Ik ben onzeker over wat voor soort adviseren u vraagt, maar in termen van apparatuur zorg ervoor dat je onderdelen, maar ga niet overboord, een reserve-ketting of alleen maar links is nuttig en zorg ervoor dat je een instrument dat alles op de fiets heeft betrekking op het geval dat. De 874 mijl directe, maar realistisch u waarschijnlijk zullen 900-950 doen, Ik weet niet zeker hoeveel mijlen je staat of wat je van plan te doen. Ik van plan om te doen 67 mijl per dag en doen het in ongeveer 15 dagen, maar ik eindigde doend 90 mijl per dag en eindigde in 11 dagen, ik zou dit naar voeding in de eerste plaats zetten, als je genoeg eten, voldoende drinkt en Houd uw lichaam uitgerust en benen uitgerekt u zal verder gaan dan je denkt in een dag. Mijn opleiding langste rit was 80 mijl, maar op tournee mijn langste dag was 140 en dat is gewoon omdat ik at een heleboel voedsel Ik hou van pizza, thats all ik nodig heb als ik touring-veel koolhydraten en vet in de kaas.

Hopelijk is dit toch van enige hulp of haar een begin, het beste

cyclemanx

Ik ken mensen die reed LEJOG zo snel mogelijk. Zij zagen alleen hun voorwiel, en kon zich niet herinneren de namen van de meeste steden ze doorlopen.
Anderen kruiste langs observatie van de omgeving, ontmoeting en gesprek met de lokale bevolking, waarbij de occasionele afleiding, en het maken van nieuwe vrienden, die zijn nu oude vrienden.
Om het meeste uit uw reis te krijgen, het eerste wat je nodig hebt om in te pakken, is de juiste houding en gedrag. Uw doel moet ook plezier, leren en ontdekken, zij zijn de fundamentele redenen voor touring.
Have a great trip. Be safe, en wees voorzichtig. Het is verslavend.

daveornee

Ik en mijn vriend zijn van plan om cyclus Lands End naar John O Gries in de zomer.

Elk advies van Touring veteranen om ons te helpen zich deze mammoet reis???
Ga zo vroeg in de zomer mogelijk als toeristisch verkeer toeneemt.
Plan op goede regenkleding en waterdichte draagtassen ... denk spatborden met modder flappen. Mooie lange dagen, maar denken over waar je verblijft zo vroeg mogelijk tijdens elke rit. Ik vind het idee van het vinden van een rustplaats vroege en toeren rond het als het licht 's avonds laat en als je lichaam wil. Er zijn een paar zeer steile hellingen die ik (Millook Haven zou lopen in Cornwall heeft een 30% helling aan beide zijden) en een aantal dat ik alleen maar aan te pakken om te zeggen dat ik het op ... Ik stop voor een paar "views" op de weg naar beneden.
B & B's zijn prima, zijn hostles druk, maar meer redelijk. U dient van tevoren te beslissen hoeveel tijd en geld investeren en u zal dan beslissen hoe u het zal aanpak. Kijk of je iemand die OS Landrangers kaarten voor de route kan vinden om een aantal pre-tour planning doen.

cyclemanx

Ga zo vroeg in de zomer mogelijk als toeristisch verkeer toeneemt.
Plan op goede regenkleding en waterdichte draagtassen ... denk spatborden met modder flappen. Mooie lange dagen, maar denken over waar je verblijft zo vroeg mogelijk tijdens elke rit. Ik vind het idee van het vinden van een rustplaats vroege en toeren rond het als het licht 's avonds laat en als je lichaam wil. Er zijn een paar zeer steile hellingen die ik (Millook Haven zou lopen in Cornwall heeft een 30% helling aan beide zijden) en een aantal dat ik alleen maar aan te pakken om te zeggen dat ik het op ... Ik stop voor een paar "views" op de weg naar beneden.
B & B's zijn prima, zijn hostles druk, maar meer redelijk. U dient van tevoren te beslissen hoeveel tijd en geld investeren en u zal dan beslissen hoe u het zal aanpak. Kijk of je iemand die OS Landrangers kaarten voor de route kan vinden om een aantal pre-tour planning doen.
Dat is uitstekend advies David.
Zorg ervoor dat uw fiets is in goede mechanische staat, geschikt voor een lange reis.
Wijzigen versleten onderdelen. Check, clean, smeren en aanpassen van alle lagers, draait, kabels, de ketting en derailleurs. Fit nieuwe banden, buizen en remblokken.
Wanneer op tournee gericht te worden van de weg door 4pm uiterlijk.
Bevestig uw accommodatie zo spoedig mogelijk. Hoofd recht voor lokale Info Centres. Ze weten dingen die niet is vermeld, en zal vaak accommodatie boekingen voor u maken.
Ride on Sustrans tracks als ze het hoofd van je weg.
Hoofdwegen kan soms goed zijn om te fietsen, dus niet altijd vermijden.
Rustige landelijke wegen kan lastig zijn wanneer ze smal en kronkelig, met hoge hagen, en snel bewegende verkeer komende van de andere kant op, dus blijf op je hoede.
Eet drie goede maaltijden per dag. Niet overslaan ontbijt of lunch. De kracht die u vandaag hebt, hangt af van wat je gegeten gisteren. Een glas bier in de avonduren is definitley heilzaam, zelfs als je normaal geen alcohol drinkt.
Controleer uw bandenspanning elke dag. Gebruik de minimaal aanbevolen bandenspanning voor een meer comfortabele rit te geven. Carry drie of vier buizen, zodat u niet hoeft te repareren buizen aan de kant van de weg. Draag een paar reserve spaken en een spaak sleutel.
Draag een ketting breker gereedschap en reserve links naar overeenkomen met uw keten dimensies.
Elke dag, schoon en glijmiddel de ketting en derailleurs, het reinigen van de velg remmen oppervlakken, en controleer de remblokken correct zijn uitgelijnd.
Pas op voor aluminium frames mand. Ze hebben de neiging om te werken uitharden en snap zoals wortelen.
Vergeet niet een dagelijkse toepassing van bum crème, zonnebrandcrème en lippenbalsem, voor u, niet de fiets.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2