PDA

Vervanging Wiel / Rim Trek 520

Bekijk de volledige versie: Vervanging Wiel / Rim Trek 520

barrabus

De velg van het achterwiel van mijn Trek 520 explodeerde toen ik het stuur omhoog gepompt voordat ze uit voor een ritje's: confused:.

Ik wil de velg vervangen, maar niet de hub als dat mogelijk is.
De rand die ontplofte Bontrager was een buitenbeentje.
Wat velg zou mensen adviseren?

Sante.

B

Eden

Dat kan gebeuren als er veel van slijtage van de velg. Je hebt geluk dat niet gebeurd toen je op de weg naar beneden een heuvel en remmen ..... Het moet niet een probleem te houden met behulp van de hub (hoewel u wellicht wilt opruimen en inpakken of laten zij gereinigd en omgepakt alsof het nooit is geweest onderhouden). Er is een ton van de keuzes die er zijn voor de velgen en spaken, dus ik echt nog geen concrete voorstellen, andere dan controleren rond uw LBS scène en erachter te komen wie heeft een goede reputatie voor het wiel gebouw. Zij moeten in staat zijn om een goede velg voor de manier waarop u de fiets aan te bevelen.

Fendercrazy

Check out de zon CR18 velg.

AlvChen

Mavic Open Pro. Nooit had een probleem met het, zelfs na ton van misbruik, maar een velg is ook zo goed als de persoon die bouwt het wiel.

geoffs

Ik b vervangen met een snelheid dyade. Het gaat over de beste touring velg op de markt. De rand van de keuze voor Peter White, die geeft een levenslange garantie met de wielen hij bouwt.

sante
Geoff

daveornee

De velg van het achterwiel van mijn Trek 520 explodeerde toen ik het stuur omhoog gepompt voordat ze uit voor een ritje's: confused:.

Ik wil de velg vervangen, maar niet de hub als dat mogelijk is.
De rand die ontplofte Bontrager was een buitenbeentje.
Wat velg zou mensen adviseren?

Sante.

B
Velocity dyade, maar je moet respoke met kortere spaken.
Of als u wilt besparen $ $, Alex DM-18, die bijna hetzelfde is als ERD Bontrager Maverick.
We lopen binomen op onze touring tandem met geweldige resultaten.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish