Didactische een volwassene te rijden
Bekijk de volledige versie: Didactische een volwassene te rijden
Hoi,
Kan iemand me helpen met dit? Mijn partner, die is 65 jaar oud, heeft nooit geleerd om een fiets rijden, maar ik (wie ben er een beetje jonger!) Wil kunnen gaan over fietstochten met hem. Heeft iemand enig idee over hoe een volwassen leren fietsen? Ik vroeg me af of er misschien een volwassen versie van stabilisatoren worden of plakken hem op de rug van een tandem zou kunnen werken. Ik ben niet zo zeker over de tandem idee al, want hij is heel zwaar en ik ben nogal klein en korter dan hij is en ik zou niet graag een van ons te krijgen kwetsen. Any suggestions dankbaar ontvangen.
Thanks a lot.
J
Hoi,
Kan iemand me helpen met dit? Mijn partner, die is 65 jaar oud, heeft nooit geleerd om een fiets rijden, maar ik (wie ben er een beetje jonger!) Wil kunnen gaan over fietstochten met hem. Heeft iemand enig idee over hoe een volwassen leren fietsen? Ik vroeg me af of er misschien een volwassen versie van stabilisatoren worden of plakken hem op de rug van een tandem zou kunnen werken. Ik ben niet zo zeker over de tandem idee al, want hij is heel zwaar en ik ben nogal klein en korter dan hij is en ik zou niet graag een van ons te krijgen kwetsen. Any suggestions dankbaar ontvangen.
Thanks a lot.
J
Why don't you check out een 3-wiel ligfiets? Ten minste om mee te beginnen.
Waarom niet de LBS of een monteur voor u een paar zijwielen op basis van de modellen die gebruikt worden voor kinderen te maken. Ze moeten alleen nog meer uitbreidingen te compenseren voor de grotere wielen.
JulieMarie, op dezelfde manier van ons allemaal gebruikt om te leren hoe om terug te rijden in de dagen voor 'opleiding wielen' werden rond. Indien nodig iemand lopen naast de fiets te houden door het stuur en stoel totdat de ruiter is bewegen, en de ruiter te aanvaarden dat de grond zou raken een keer of drie, terwijl de knie krijgen van rechtop te blijven is niet het einde van de wereld!
Voor een volwassene, de 'dikker' wielen van een mountainbike en een stevige, maar gras suface zal verminderen de mogelijke schade van.
Opleiding wielen zuigen, zelfs voor kinderen. 90% of meer van de mensen die geven hun kinderen fietsen met zijwielen eindigen met kinderen paardrijden fietsen voordat ze klaar voor, en wiebelen over de plaats op omdat ze niet hebben aangepast of ze goed geleerd om correct rijden op hen.
Zorg ervoor dat hubby is het starten en stoppen correct:
http://www.sheldonbrown.com/starting.html
en dat is de helft van de strijd. Zodra hij slaagt overeind te houden, terwijl trappen het is allemaal goed uit daar:)
Een suggestie is om een fiets die klein genoeg is dat je de stoel omlaag laag genoeg kunnen brengen om de persoon aan hun voeten plat op de grond zetten om te beginnen met lenen - ze zelfs niet moeten proberen om op het eerste pedaal, Just Push ze zelf samen met hun voeten totdat ze wennen plukken hun voeten voor langer en langer periodes. Zodra dat voelt comfortabel, start dan met behulp van de pedalen. Als dat comfortabel is, beweegt de stoel tot een normale hoogte.
[QUOTE \u003d Catweazle]
Opleiding wielen zuigen, zelfs voor kinderen. 90% of meer van de mensen die geven hun kinderen fietsen met zijwielen eindigen met kinderen paardrijden fietsen voordat ze klaar voor, en wiebelen over de plaats op omdat ze niet hebben aangepast of ze goed geleerd om correct rijden op hen.
QUOTE]
Ik heb het niet eens met deze, is er een differance tussen een 5yo en een 65yo, de eerste wont kapitein evenwicht zo snel, zijn een beetje moeilijker te leren en hun botten breken dont even snel:)
Leren op een kleinere fiets zou zeker een goed idee, als het mogelijk is om dit te doen. Vertrouwen zou veel gemakkelijker zijn te bouwen op die manier.
Xilios, je bent misschien wel jong genoeg om te denken dat 65 is een of andere manier 'kwetsbare ouderen "? Hoewel mensen verschillen van de ene naar de andere, dat is over het algemeen niet een punt waarop mensen zijn meestal gevoelig voor breken botten elke keer als ze niezen hevig!
Op 56, ben ik snel zien dat 'in aanmerking leeftijd pensioen "dichterbij komen, en volledige verwachten nog steeds worden zeer actief op dat moment. Tuurlijk, kneuzingen, builen en die wat langer duren om te genezen dan zij voor een jongere vent, maar een kerel mag niet worden vervolgens inkrimping van de activiteiten uit vrees voor gemakkelijk gebroken botten:)
Xilios, je bent misschien wel jong genoeg om te denken dat 65 is een of andere manier 'kwetsbare ouderen "? Hoewel mensen verschillen van de ene naar de andere, dat is over het algemeen niet een punt waarop mensen zijn meestal gevoelig voor breken botten elke keer als ze niezen hevig!
LOL Ik wou dat ik was "jong genoeg". Misschien heb ik ga een beetje overboord met die opmerking over het breken van botten: D
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0