PDA

Overnachting Bike Camping Advice Needed

Bekijk de volledige versie: Overnachting Bike Camping Advice Needed

TrekDedicated

Hallo iedereen,

Ik ben over te gaan doen 's nachts fiets camping reizen. In principe rijden na het werk op vrijdag 30-40 mijl naar een camping en de besteding van de nacht en dan inpakken de volgende dag en de rit naar huis.

Mijn vragen:

1) Wat voor soort tent?
Ik zou liever dat ik mijn fiets inch zou passen

2) Wat voor soort mat?

3) Welke soort slaapzak?

Ik ben een grote camper al, maar nooit met de fiets en ben benieuwd wat anderen doen. Ik ben op zoek naar spullen die ik kan passen in een wandel-back-pack.

Bedankt voor alle input!

TD

alfeng

Mijn vragen:

1) Wat voor soort tent?

Ik zou liever dat ik mijn fiets inch zou passen
2) Wat voor soort mat?

3) Welke soort slaapzak?

Ik ben een grote camper al, maar nooit met de fiets en ben benieuwd wat anderen doen. Ik ben op zoek naar spullen die ik kan passen in een wandel-back-pack.

FWIW. Ik adviseer een goedkope 2-man DOMED tent ... brengen een aantal kranten aan de kant van de fiets van de vloer van de tent + iets stijver voor de voorvork lijn (of linker pedaal / etc., afhankelijk van hoe u ervoor kiest om de fiets plaats in de tent) om uit te rusten op / in als de bodem van een 2-liter fles soda (voor het linker pedaal) of wat je denkt dat ze werk voor je.
Als het gewicht is geen probleem, zou ik adviseren een self-inflating mat omdat zij rollen strakker ... OF, als het gewicht een factor is, dan is een NIET-Ensolite Microcell pad (dat wil zeggen, er zijn zuignappen die ZERO geheugen hebben, maar dus geen rol niet zo goed).

Ik zou kiezen voor een kunststof zak (soms zelfs als het regent is het niet in de prognose & Down heeft slecht in vochtige omstandigheden) die wordt beoordeeld tot 32 º F, hoewel de lucht temp zal waarschijnlijk ongeveer 60 º of warmer is, want soms de temperatuur schommel van dag-tot-nacht + mogelijke vermoeidheid kan alleen maar maken het gevoel een stuk kouder dan het is.

BTW. Je echt wilt fietstassen ... je zult een zeer ongelukkig CAMPER als je probeert te rijden met een geladen rugzak ... OF, was je gewoon met het bedrag van het volume je wilde werken met (dat wil zeggen 3500 tot 4500 kubieke centimeter)?

Je slaapt met de fiets in de tent: confused:

scuppy

Je slaapt met de fiets in de tent: confused: Het is beter om te slapen met je fiets in de tent dan om wakker te worden en vind de fiets heeft zijn weg gevonden naar een nieuw huis!

alfeng

Je slaapt met de fiets in de tent: confused: Absoluut! En girly slaapt buiten. Sommige mensen vinden het vreemd, en er is meer dan een foto op het web uit verschillende race vergaderingen.

schroefdraad

Mijn vragen:

AlvChen

1) Wat voor soort tent?

De tent die ik gebruik is de REI Half Dome 2 tent HC. Het heeft twee deuren en twee vestibules. De vestibules waren hoog genoeg voor mij om mijn fiets te rollen in. Het is technisch niet in de tent, maar het is onder de tent. Nooit had een probleem. Ik had ook een trailer, dus ik wielen van de aanhangwagen in de andere voortent. De tent heeft ook clips, in plaats van de mouwen voor de polen, dus het is extreem is snel te installeren en het is relatief licht.
2) Wat voor soort mat?

Het pad die ik gebruik is de Thermarest Pro-Lite 3. Het ding is super licht, super klein, en mooie comfy. Het is een beetje prijzig, maar ik had geen enkel probleem mee.
3) Welke soort slaapzak?

Ik heb een goedkope slaapzak die ik kreeg van eBay, maar ik kocht het in de eerste plaats omdat het samengeperst tot een vrij klein formaat. Ik herinner me niet het merk of de naam van het model. Net als hierboven, zou ik suggereren een synthetisch tas voor minder een gedoe.
Hier is een tip voor je, zodra je naar de camping, je slaapzak uitrollen en eerste pad, zodat ze een kans om hun hok te krijgen (de uitbreiding die optreedt tussen de vezels goed te isoleren uw tas / pad) in de tent en alles in het werk hebben anders daarna.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 you can enjoy automatic translations