PDA

Noord Tier Route

Bekijk de volledige versie: Noord Tier Route

onelonerider

Ik ben touring-Amerika via de noordelijke tier later dit jaar en ik ben benieuwd of iemand geïnteresseerd zou zijn in deelname aan mij, heb ik de kaarten en de route die zo ingesteld dat zou geen probleem. Ik ben een 25 jarige man en woon in het Verenigd Koninkrijk. Ik hoop de grond in Vanouver of Seattle in september ergens en de 4200 mijl route tussen 65 en 75 dagen duren, dus vliegen terug uit New York of een meer lokaal vliegveld in de buurt van Bar Harbour, Maine (de finish punt) rond november de tijd. Mijn bedoeling is om zoveel mogelijk van het landschap en de mensen in Amerika mogelijk. De route omvat vier bergketens dus het is niet niet zal worden een wandeling in het park. Hebben veel van fietsen voor maar op het moment met een onderbreking van.

Ik heb niet een specifiek goed doel te rijden voor de op dit moment beide dus als iemand een oorzaak heeft ze gepassioneerd zijn en willen om geld te trekken dan ben ik bereid om samen te werken voor de zaak.

Ik heb waarschijnlijk gemist ladingen van detail, maar voor deze en dingen die je moet ook weten maar als je contact met mij opnemen Ik kan u een idee.

Bedankt voor het lezen en ik hoop van u te horen.

Rob

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET Translator 3.2.2