Veiligheid in de VS
Bekijk de volledige versie: Veiligheid in de VS
Hi there,
Ik roep uit voor een beetje advies over touren in Amerika.
Ik ben een rondleiding door het noordelijke tier in Washington Idaho Montana North Dakota helemaal over aan de staat Maine aan de Atlantische kust. Ik ben comfortabel met de afstand die nodig is ter dekking van en ik ben comfortabel met alles wat in mijn controle. Een ding Ik ben een beetje bezorgd over het gevaar van dieren over deze route, ik weet dat de meeste nachten zal ik slapen in een camping en het zou niet een probleem maar ik vraag wat zijn de kansen om daadwerkelijk wordt aangevallen door wilde dieren op deze route, zelfs gedurende de dag. Ik denk dat ik moet uitkijken voor beren en wolven voornamelijk. Ik ben natuurlijk gaan doen niets om ze te provoceren. En ook wat zijn de kansen om aangevallen door mensen die eigenlijk ook want dit is een solo tocht.
Is er iets dat je zou kunnen adviseren of het nemen van mij doen? Elk advies zou worden gewaardeerd.
Rob
We hebben echt een vicieuze dier in dit gebied, is het noemen homo sapiens. Dit dier is berucht voor het doen van domme dingen, zoals wedstrijden over wie het dichtst kan rijden fietsers, schreeuwen obsceniteiten, gooien blikjes bier, langs de fietser dan snel rechtsaf te slaan. Voor dit dier Ik beveel het ontwikkelen van een heel dikke huid. U kunt ontwikkelen dikke huid door het rijden in stedelijke gebieden.
Je moet een grapje mij, zullen de meeste van de manege worden gedaan in het land dus ik hoop dat er niet veel worden van dit soort mensen. En ik hoop dat een deel van de beschrijving van deze homo sapiens is onjuist als het klinkt pretty damn triest voor hen zijn, zelfs als fietsers kom (uiteraard) tweede.
Bedankt Rob
Op een ernstige zaak doet ieder weet van wilde dieren of gevaren zou ik letten op deze tier noordelijke route?
Bedankt Rob
Gewoon Homo Sapiens! Ik moet weten, ik woon in dat gebied.
Welke omgeving woon je in?
De noordelijke tier beslaat 14 landen en vier bergketens
Welke omgeving woon je in?
De noordelijke tier beslaat 14 landen en vier bergketens
I currently live in Spokane, die in Washington in de buurt van de grens met Idaho en Montana (MapQuest it). Ook heb ik gewoond in Illinois en Michigan en hebben veel gereisd in alle noordelijke staten tier in alle seizoenen.
Vorig jaar heb ik beklommen Mt Kataydn in Maine in september.
Ik roep uit voor een beetje advies over touren in Amerika.
Hi there,
Ik ben een rondleiding door het noordelijke tier in Washington Idaho Montana North Dakota helemaal over aan de staat Maine aan de Atlantische kust. Ik ben comfortabel met de afstand die nodig is ter dekking van en ik ben comfortabel met alles wat in mijn controle. Een ding Ik ben een beetje bezorgd over het gevaar van dieren over deze route, ik weet dat de meeste nachten zal ik slapen in een camping en het zou niet een probleem maar ik vraag wat zijn de kansen om daadwerkelijk wordt aangevallen door wilde dieren op deze route, zelfs gedurende de dag. Ik denk dat ik moet uitkijken voor beren en wolven voornamelijk. Ik ben natuurlijk gaan doen niets om ze te provoceren. En ook wat zijn de kansen om aangevallen door mensen die eigenlijk ook want dit is een solo tocht.
Is er iets dat je zou kunnen adviseren of het nemen van mij doen? Elk advies zou worden gewaardeerd.
Ik heb gereden Noord Tier 6 keer gezien en 2 beren en geen wolven.
Rob
Het lijkt erop dat beren kom via campings 's nachts, dus ik sluit maar zou kunnen zijn lag te slapen op het moment. Beren hebben een goed reukvermogen, zodat het opslaan van voedsel "beer resistent 'is belangrijk. Ik gebruikte een touw te hangen voedsel omhoog tussen de bomen. Bewaar geen voedsel in je tent en proberen uw slaapzak, mat, kleding, en houden wat ooit anders breng je in de tent niet ruiken van voedsel. Een van mijn collega-renners gebruikt om te zeggen dat je niet wilt spek gebruiken als kussen: <
Solo rijden is een grote vrijheid, maar is het zinvol om te praten met andere renners en campers in de gebieden reist u in voor lokale informatie over de voorwaarden van de wegen, de bouw, risico's, en natuurlijk leuke dingen te zien, plekken om te verblijven en te eten.
Op een ander onderwerp heeft ieder zijn en advies over de reis-en ziektekostenverzekering voor de staten, is dit een 90 dagen tour en heb ik aanhalingstekens, maar ze zijn allemaal ongeveer £ 270 - wil het goedkoper dan dat eigenlijk.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0