Bekijk de volledige versie: Historische Route 66 Tour - slang antivenom.
Historische Route 66 Tour - slang antivenom.
Hi all.
In drie weken tijd ik vertrekken voor een tour in de VS op weg 66, (Il aan Ca). Ik was onlangs geadviseerd over het nemen slang antivenom voor het geval de behoefte zou ontstaan. Ik ben volledig op de hoogte slangen enige aanval in de verdediging als ze zich bedreigd voelen en zullen verblijven duidelijk van onder de groei of clusters van rots waar ze meestal worden gevonden koel te houden, maar ben geïnteresseerd in iemand anders views / waarschuwingen / verhalen over dit onderwerp.: verward
Groeten. Mark. UK
Hi all.
In drie weken tijd ik vertrekken voor een tour in de VS op weg 66, (Il aan Ca). Ik was onlangs geadviseerd over het nemen slang antivenom voor het geval de behoefte zou ontstaan. Ik ben volledig op de hoogte slangen enige aanval in de verdediging als ze zich bedreigd voelen en zullen verblijven duidelijk van onder de groei of clusters van rots waar ze meestal worden gevonden koel te houden, maar ben geïnteresseerd in iemand anders views / waarschuwingen / verhalen over dit onderwerp.: verward
Groeten. Mark. UKI've AANGEDREVEN langs Route 66 van Chicago naar Californië meerdere malen ...
U waarschijnlijk niet zorgen te maken over slangenbeten BEHALVE voor het type uw banden kan krijgen!
In dit verband, terwijl veel onaardige dingen heb gezegd over hen, raad ik u aan serieus na te denken om een aantal vaste, Urethane banden ... Ik denk dat de algemeen beschikbare 'merk', die wordt verkocht in het Verenigd Koninkrijk is GROEN TYRES (http://www.greentyre.co.uk/). De afstand tussen Chicago en Los Angeles is ongeveer 3000 mijl (4800 kilometer). Terwijl de Groene Banden de afstand moet duren, is het misschien geen kwaad te vouwen tot een reserve voor het geval je slijtage van de achterband (u kunt draaien ze, natuurlijk, als u merkt de slijtage is groter dan u verwacht ... en, kunt rijden ze naar binnen 1 mm van de velg omdat ze solide zijn, hoewel de behandeling van de fiets zal worden beïnvloed op dat punt). Haal de dikste degenen die passen bij uw velgen en frame (onder de spatborden, natuurlijk).
NB. Als u van plan bent het overschrijden van de Mojave-woestijn (tussen Kingman, Arizona & Barstow, Californië), dan moet je dit wilt doen in de nacht, ongeacht de tijd van het jaar (als u de keuze) en ongeacht de wijze van verspreiding ( bv auto) - het is ongeveer 90 + mijl. Dus, je verlichting wilt ... Nou ja, wilt u misschien verlichting hebben, ongeacht. 40 º C 's nachts is niet ongewoon in de Mojave, BTW.
Schorpioenen in de woestijn zou zijn mijn bezorgdheid, BTW, in plaats van slangen.
U wilt een hoge kwaliteit, poncho backpacker's (een die gaat tot je knieën), die is gemaakt van gecoat nylon of beter weefsel ( 's middags onweersbuien zijn onvermijdelijk) + bril die past over uw zonnebril (goedkoop' SHOP 'goggles met het zachte vinyl, geventileerde Shell zal doen als het uiterlijk is niet belangrijk), want als je kruis winden ontmoeting (en zullen! u), je ogen meer bescherming dan zult willen wrap-around bril kan bieden. NIET verlaten huis zonder beide.
Ik denk dat Route 66 theoretisch eindigt in Barstow ... Als je gaat verder naar het westen, naar Los Angles (bijvoorbeeld), ben ik niet zeker hoe je 'Trip Planner' gesuggereerd dat je onderhandelen over de mijl tussen Victorville (Californië) & Riverside / waar (bijvoorbeeld) .. . omdat fietsen niet is toegestaan op dat gedeelte van de Interstate (80 + mph snelheden door Alle voertuigen zijn niet ongebruikelijk - en, worden toegestaan door de California Highway Patrol - op de afdaling, ondanks de theoretische snelheid limiet). Er moet een 'oppervlakte weg "route tussen Barstow & LA, maar ik heb nooit onderzocht wat het zou kunnen zijn.
De bestrating in sommige stukken kan heel slecht zijn ... name door middel van Oklahoma (het is jaren geleden dat ik geweest op Route 66 door middel van een aantal delen, dus delen zeker kunnen zijn straatwerk vervangen). Ongeacht de schouder (die u zal rijden op sommige plaatsen) is zeker ruw op sommige / vele / de meeste delen van de rijbaan.
Dingen die je misschien niet beschouwd - je wilt meer dan je zonnebrand, lippenbalsem zou denken dat met een aantal SPF, deodorant meer dan je zou denken, sommige body talk ... eventueel een extra paar schoenen liners. U wilt dragen een extra water blaas dat backpackers gebruiken (sommige doos wijn gebruiken die blazen & mofverbindingen!).
BTW. U kunt kamperen in het algemeen niet overal zou willen. U kunt kamperen op KOA campings & State-of-Nationale Parken & "overige gebieden." Of, waar ga je over-nacht in motels? Ongeacht, zult u waarschijnlijk willen een kabel carry-slot voor wanneer je je fiets onbeheerd verlaten (bijvoorbeeld wanneer je loopt in een winkel) - Ik denk dat u kunt altijd de faciliteiten gebruik op een McDonalds (bijna elke / (iedere andere) stad zal er een hebt), BTW. Een self-inflating matrasje is aanbevolen als je camping.
Ik neem je gaat op een solo, un-ondersteund tour - is dit een volledig geladen tour of licht geladen tour?
FWIW. Het is waarschijnlijk de moeite waard maken van de omweg naar de Grand Canyon (ongeveer 100 km ten noorden van Route 66 die zal worden I-40 [Interstate 40] op dat moment op je pad). U zult de aanpak van de Canyon via Flagstaff, AZ & pak de westwaartse route via Williams, AZ ... Er is een 'rustplaats' tussen Flagstaff & Williams ... ja, kan u over-avond in de recreatiezone, ga naar Williams, en vervolgens noordwaarts naar de Grand Canyon (de afstand tussen Williams & de GC korter is ... de weg tussen Flagstaff & de GC is de schuine zijde-of - de-driehoek).
U kunt een triple crank. Als u alleen wilt gebruiken een dubbele, dan zult u wilt een "compact" Crank + een 12-34 MTB cassette + MTB achterderailleur. U zult waarschijnlijk willen een MTB cassette en derailleur, zelfs als u kiest voor een driedubbele! Zelfs dan kan je tegenkomt op veel plaatsen waar u wilt misschien een wandeling uw fiets (dat wil zeggen, tussen Moriarity, New Mexico & Flagstaff, Arizona) als je volledig bent - de hoogte geplaatst tussen de twee locaties varieert tussen de 7.000 meter en over 7500 meter tot ongeveer 5000 voet (het is allemaal een deel van het Perm Overthrust) ... Chicago is op ongeveer 600 meter boven de zeespiegel.
Ik beveel Campagnolo ERGO shifters als je geen gebruik van bar-end shifters ... de shifters Campagnolo kan terugschakelen als de aandrijflijn is onder belasting.
Neem wat "extra" bungee koorden + een rol plakband. Vergeet niet uw gereedschap!
U wilt misschien een 'wimpel hechten-op-een-stok' voor zichtbaarheid ... Controleer uw LBS ... OF, dragen "een reflecterende, neon-groen" roadworker's veiligheid vest (ze zijn open mesh - Ik denk dat het vest zou mijn voorkeur) ...
That's what comes to mind ...
Hoop dat je een geweldig avontuur!
BTW. Als / wanneer u belt Groene Banden, vertel hen uw plan ... Misschien zullen ze sponsor je ... een paar banden, minimaal, in ruil voor uw post-tour feedback en / of getuigschrift.
Je wordt gelukkig als je zelfs een slang zien! Probleem met antivenom is dat het alleen goed is voor een soort slang. Je zou moeten antivenom dragen voor een bos van verschillende slangen. Nu hebben gezegd dat, heb ik reisde naar het zuidwesten een heleboel, die veel reizen backpacken omvat, en nog niet ooit een ratelslang nog (maar dat betekent niet dat zie je niet een, noch dat zij er niet zijn).
Als je tent kamperen, zou je waarschijnlijk voelt een stuk comfortabeler als je een tent die een bottom rits is te gebruiken (maar ik gebruikte een tent zonder bodem rits voor 10 jaar en nog nooit een probleem). Ik heb ook voorzien van een slangenbeet kit, er zijn behoorlijk goedkoop.
Ik stel voor dat je een beetje lezen en achtergrondinformatie over slangen, zal het u nog comfortabeler te maken, want er zijn veel misvattingen over hen. U heeft meer problemen met honden en chauffeurs, dan zul je met slangen.
Bedankt voor het nemen tijd voor alle info, heb ik antwoordde de belangrijkste punten ..
Ik heb AANGEDREVEN langs Route 66 van Chicago naar Californië meerdere malen ...
U waarschijnlijk niet zorgen te maken over slangenbeten BEHALVE voor het type uw banden kan krijgen!
In dit verband, terwijl veel onaardige dingen heb gezegd over hen, raad ik u aan serieus na te denken om een aantal vaste, Urethane banden ... Ik denk dat de algemeen beschikbare 'merk', die wordt verkocht in het Verenigd Koninkrijk is GROEN TYRES (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). De afstand tussen Chicago en Los Angeles is ongeveer 3000 mijl (4800 kilometer). Terwijl de Groene Banden de afstand moet duren, is het misschien geen kwaad te vouwen tot een reserve voor het geval je slijtage van de achterband (u kunt draaien ze, natuurlijk, als u merkt de slijtage is groter dan u verwacht ... en, kunt rijden ze naar binnen 1 mm van de velg omdat ze solide zijn, hoewel de behandeling van de fiets zal worden beïnvloed op dat punt). Haal de dikste degenen die passen bij uw velgen en frame (onder de spatborden, natuurlijk).
Ik gebruik Schwalbe "Marathon plus 'op eerdere reizen, maar deze zijn op het Franse asfalt (ze zetten ons tot schande!). Ik had deze banden tegengekomen tijdens mijn "band onderzoek 'sessies, maar gekozen voor de Schwalbe zoals altijd komen tops op verhalen van andere caravans.
NB. Als u van plan bent het overschrijden van de Mojave-woestijn (tussen Kingman, Arizona & Barstow, Californië), dan moet je dit wilt doen in de nacht, ongeacht de tijd van het jaar (als u de keuze) en ongeacht de wijze van verspreiding ( bv auto) - het is ongeveer 90 + mijl. Dus, je verlichting wilt ... Nou ja, wilt u misschien verlichting hebben, ongeacht. 40 º C 's nachts is niet ongewoon in de Mojave, BTW.
Ik had gepland op begin doet 5-6 uur start op deze secties als 's nachts rijden zou betekenen dat niet het zien van de bezienswaardigheden (of die moeten worden zand!) ... & Schorpioenen, maar mijn fiets heeft lichten via de voorzijde naafdynamo, ook gebruikt voor het opladen van camera / mp3-batterijen.
Schorpioenen in de woestijn zou zijn mijn bezorgdheid, BTW, in plaats van slangen.
U wilt een hoge kwaliteit, poncho backpacker's (een die gaat tot je knieën), die is gemaakt van gecoat nylon of beter weefsel ( 's middags onweersbuien zijn onvermijdelijk) + bril die past over uw zonnebril (goedkoop' SHOP 'goggles met het zachte vinyl, geventileerde Shell zal doen als het uiterlijk is niet belangrijk), want als je kruis winden ontmoeting (en zullen! u), je ogen meer bescherming dan zult willen wrap-around bril kan bieden. NIET verlaten huis zonder beide.
Tuurlijk, ik was gewaarschuwd voor deze een jaar terug toen ik begonnen met de planning van de reis. Ik heb gekocht machine-shop veiligheidsbril & Gaffer-tape de ademhaling maas te verzegelen hen.
Ik denk dat Route 66 theoretisch eindigt in Barstow ... Als je gaat verder naar het westen, naar Los Angles (bijvoorbeeld), ben ik niet zeker hoe je 'Trip Planner' gesuggereerd dat je onderhandelen over de mijl tussen Victorville (Californië) & Riverside / waar (bijvoorbeeld) .. . omdat fietsen niet is toegestaan op dat gedeelte van de Interstate (80 + mph snelheden door Alle voertuigen zijn niet ongebruikelijk - en zijn [u] toegestaan door de California Highway Patrol - op de afdaling, ondanks de theoretische snelheid limiet). Er moet een 'oppervlakte weg "route tussen Barstow & LA, maar ik heb nooit onderzocht wat het zou kunnen zijn.
De route is helemaal naar Santa Monica. Ik heb gedaan uitgebreide google-aarding & Microsofts 'Streets & Trips om te helpen navigeren de route weg van de Interstates zo goed mogelijk. Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan en zeker opgevallen het gedeelte dat u hoogtepunt te laten uitzien als een nachtmerrie fietser. Op Victorville ik op de Mariposa Rd dat de I15 voor 13 mijl naar de plaats waar de I15 splitsing (Oak Hill Rd), dan is de I15 te gebruiken voor een 'brutaal' 2 mijl sprint (!) Naar de plaats waar er parallellen een ' rd service 'die volgt tussen / gaat onder zowel de Oost en West rijstroken brengen me naar' Cajon Junction ', toen nog een I15 sprint naar' Lytle Creek 'waar ben ik terug op de aanpassing van de oude, tot San Bernando op' Cajon blvd 'dan' Foothill blvd 'naar de chaos van LA.
Ik vond een nuttig document waaruit de cyclus routes door LA, die toevallig volgt veel van mijn geplande route, sommige zijn gewoon weg en schouders hebben gelezen voorzichtig aangezien de meeste ongevallen worden veroorzaakt door de automobilist niet met behulp van hun spiegel's & openen van deuren of uittrekken van! !
Ik heb de 'Hier is het' kaart en lees het boek Mijn Michael Wallis (geen familie), ben ik bijna op 'mijn route 66 overload' geheugen banken zitten vol!
De bestrating in sommige stukken kan heel slecht zijn ... name door middel van Oklahoma (het is jaren geleden dat ik geweest op Route 66 door middel van een aantal delen, dus delen zeker kunnen zijn straatwerk vervangen). Ongeacht de schouder (die u zal rijden op sommige plaatsen) is zeker ruw op sommige / vele / de meeste delen van de rijbaan.
Dingen die je misschien niet beschouwd - je wilt meer dan je zonnebrand, lippenbalsem zou denken dat met een aantal SPF, deodorant meer dan je zou denken, sommige body talk ... eventueel een extra paar schoenen liners. U wilt dragen een extra water blaas dat backpackers gebruiken (sommige doos wijn gebruiken die blazen & mofverbindingen!).
Mijn fiets heeft drie 1 liter flessen & Ik heb een Ortleib 2 liter pouch, & wellicht meer dragen in de weg van 2 liter flessen cola platic indien nodig.
BTW. U kunt kamperen in het algemeen niet overal zou willen. U kunt kamperen op KOA campings & State-of-Nationale Parken & "overige gebieden." Of, waar ga je over-nacht in motels? Ongeacht, zult u waarschijnlijk willen een kabel carry-slot voor wanneer je je fiets onbeheerd verlaten (bijvoorbeeld wanneer je loopt in een winkel) - Ik denk dat u kunt altijd de faciliteiten gebruik op een McDonalds (bijna elke / (iedere andere) stad zal er een hebt), BTW.
Ik altijd een goed slot, het is een aangepaste fiets die ik gebruik en kost me een arm en een benen ... of meer als 2 armen en 2 benen!
Een self-inflating matrasje is aanbevolen als je camping.
Ik reis normaal gesproken gewoon met een 9 mm schuimrubber matras, het licht's & hassle free.
Ik neem je gaat op een solo, un-ondersteund tour - is dit een volledig geladen tour of licht geladen tour?
Tuurlijk, solo. Sorteren van mid-geladen, zo licht mogelijk, maar niet op het punt van gram-knijpen proberen om gewicht te besparen wanneer er problemen kunnen ontstaan als gevolg.
FWIW. Het is waarschijnlijk de moeite waard maken van de omweg naar de Grand Canyon (ongeveer 100 km ten noorden van Route 66 die zal worden I-40 [Interstate 40] op dat moment op je pad). U zult de aanpak van de Canyon via Flagstaff, AZ & pak de westwaartse route via Williams, AZ ... Er is een 'rustplaats' tussen Flagstaff & Williams ... ja, kan u over-avond in de recreatiezone, ga naar Williams, en vervolgens noordwaarts naar de Grand Canyon (de afstand tussen Williams & de GC korter is ... de weg tussen Flagstaff & de GC is de schuine zijde-of - de-driehoek).
Ik ben van plan op een dag af bij Williams & gebruik Grand Canyon Railway voor een bezoek daar.
U kunt een triple crank. Als u alleen wilt gebruiken een dubbele, dan zult u wilt een "compact" Crank + een 12-34 MTB cassette + MTB achterderailleur. U zult waarschijnlijk willen een MTB cassette en derailleur, zelfs als u kiest voor een driedubbele! Zelfs dan kan je tegenkomt op veel plaatsen waar u wilt misschien een wandeling uw fiets (dat wil zeggen, tussen Moriarity, New Mexico & Flagstaff, Arizona) als je volledig bent - de hoogte geplaatst tussen de twee locaties varieert tussen de 7.000 meter en over 7500 meter tot ongeveer 5000 voet (het is allemaal een deel van het Perm Overthrust) ... Chicago is op ongeveer 600 meter boven de zeespiegel.
Ik beveel Campagnolo ERGO shifters als je geen gebruik van bar-end shifters ... de shifters Campagnolo kan terugschakelen als de aandrijflijn is onder belasting.
Mijn fiets heeft een Rohloff versnellingsnaaf, aas beetje kit, gebruikte ik een norse roestvrij 44 tand tandwiel en de 16 tand achtertandwiel, zoals die bij de hub. Twee maanden geleden fietste ik van Noord-Frankrijk naar Barcelona (Pyrenese kruising) & bleek precies goed, hoewel 1e versnelling nooit een blik-in hoewel ... misschien op deze tour got!
Neem wat "extra" bungee koorden + een rol plakband. Vergeet niet uw gereedschap!
Oh zeker. Ik werk als een elektro / mechanische service engineer. Nooit over-look voor de hand liggende en worden voorbereid op het ergste scenario.
U wilt misschien een 'wimpel hechten-op-een-stok' voor zichtbaarheid ... Controleer uw LBS ... OF, dragen "een reflecterende, neon-groen" roadworker's veiligheid vest (ze zijn open mesh - Ik denk dat het vest zou mijn voorkeur) ...
Goed idee, wij hebben hen op het werk, ik pak een!
That's what comes to mind ...
Hoop dat je een geweldig avontuur!
Many thanks
"Als je weet dat je kunt een uitdaging te bereiken,
Wat het punt bij het opstarten van het "!
Mark Wallis.
Bedankt voor het nemen tijd voor alle info, heb ik antwoordde de belangrijkste punten ..
Ik heb AANGEDREVEN langs Route 66 van Chicago naar Californië meerdere malen ...
In dit verband, terwijl veel onaardige dingen heb gezegd over hen, raad ik u aan serieus na te denken om een aantal vaste, Urethane banden ... Ik denk dat de algemeen beschikbare 'merk', die wordt verkocht in het Verenigd Koninkrijk is GROEN TYRES (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). De afstand tussen Chicago en Los Angeles is ongeveer 3000 mijl (4800 kilometer). Terwijl de Groene Banden de afstand moet duren, is het misschien geen kwaad te vouwen tot een reserve voor het geval je slijtage van de achterband (u kunt draaien ze, natuurlijk, als u merkt de slijtage is groter dan u verwacht ... en, kunt rijden ze naar binnen 1 mm van de velg omdat ze solide zijn, hoewel de behandeling van de fiets zal worden beïnvloed op dat punt). Haal de dikste degenen die passen bij uw velgen en frame (onder de spatborden, natuurlijk).
Ik gebruik Schwalbe "Marathon plus 'op eerdere reizen, maar deze zijn op het Franse asfalt (ze zetten ons te schande! [Uk]). Ik had deze banden tegengekomen tijdens mijn "band onderzoek 'sessies, maar gekozen voor de Schwalbe zoals altijd komen tops op verhalen van andere caravans.
Ik had gepland op begin doet 5-6 uur start op deze secties als 's nachts rijden zou betekenen dat niet het zien van de bezienswaardigheden (of die moeten worden zand!) ... & Schorpioenen, maar mijn fiets heeft lichten via de voorzijde naafdynamo, ook gebruikt voor het opladen van camera / mp3-batterijen.
Goed nieuws & slecht nieuws ...
Route 66 is blijkbaar alleen ~ 2450 mijl lang ... maar de afstand tussen Needles (Californië) & Barstow is blijkbaar ~ 145 mijl (tegen de ~ 90 + mijl Ik herinnerde me voor de grotere afstand tussen Kingman & Barstow ... het is 10 jaar geleden dat ik dat punt reed ... Onnodig te zeggen, dat is een mooie signficant verschil als je reist in de Mojave op de fiets!)
FWIW. Ik meestal geprobeerd om tot tijd de Mojave kruising (bij post West) dus ik zou aankomen in Barstow bij sommige winkels openen (minimaal, een tankstation!) ... altijd, een nacht kruising ... want ik wilde naar LA verkeer hit in de stilte (niet echt) net na de ochtend "spitsuur" ...
Ongeacht mijn herinnering is dat er een benzinestation "Plaza" over 22 (?) Mijl ten westen van Naalden (het was de "nieuwe" ongeveer 10 jaar geleden en ik neem aan dat er nog is ... Het lijkt alsof de toegangsweg is ongeveer een mijl lang, maar het is waarschijnlijk korter ... het is gemakkelijk te zien vanaf de weg (vooral 's nachts) ... het is aan de noordzijde van de Interstate als mijn geheugen mij serveert ... dat is misschien een plaats je kunt schuilen in op en rusten voordat u begint met uw overtocht - het lange been (120 + mijl) van uw overtocht een beetje meer beheersbaar zal maken.
Ik heb overgestoken gaan Oosten zowel tijdens de dag en nacht ...
Niet de schoonheid zie je afnemen (of heb ik het gezien te vaak), maar er is niet veel te zien van de Interstate door het merendeel van de Mojave ... met uitzondering van de bergketens in de verte en een cactus.
Het leek er ten minste een (of meer) vals plat (s) die is / (waren) 20 + mijl lang ... Het zal omhoog gaan Westen als mijn herinnering juist is.
De passage via fiets (waardoor een optimistisch 12 mph) zal ongeveer 10 + uur als je vertrekken vanaf het tankstation plein dat ligt ten westen van Naalden.
Na de kilometerstand grafiek gezien, zou ik nu eigenlijk anticiperen op een overschrijding van 16 uur, en toto, tussen Needles & Barstow op de fiets ... ja, kunt u waarschijnlijk niet genoeg water bij je te hebben - 4 gallon is mijn aanbeveling. Enkele druppels citroen, of andere ruiten, misschien goed om te hebben wanneer u rijdt door de woestijn ... het is deze "extra" zes uren die gaan moordenaars worden.
Er zijn een paar kleine "stopt" Net voordat leren Barstow - Newberry Springs is ongeveer 20 mijl ten oosten van Barstow & Daggett is ongeveer 10 mijl ten oosten van Barstow. Beperkte mogelijkheden ... u reist bergop op een "vals plat."
Als het overdag temps zijn in de Mojave zijn naar verwachting worden in 45 º C, dan adviseer ik u overwegen het vangen van een Greyhound (Trailways?) Bus vanaf een punt A naar punt-B ... er is een trein, maar ik weet niet waar je het zou vangen.
Als je in de woestijn, de dag tijd om 's nachts de temperatuur swing is ongeveer 30 º F/54 º C van hoog naar laag ...
De Zon voegt ongeveer 20 º tot de effectieve temperatuur (zeker, met de werkelijke trottoir temperatuur) ... als het 100 º in de schaduw, zal het dezelfde als 120 º wanneer u niet de schaduw ... dat zal zeer moeilijk worden op u en uw banden.
Ik denk dat als je in de Mojave, dat je echt niet wilt te rijden tussen 10u & 3pm, indien mogelijk - dat zal waarschijnlijk het heetste deel van de dag zijn ... een paraplu zou eigenlijk een goede zaak te hebben om te gebruiken als een parasol als je bent gestopt langs de kant van de rijbaan als er geen andere schaduw (waar u zich tijdens de gehele tocht).
Dus, indien mogelijk, ik eigenlijk raden u proberen om de Needles gebied te verlaten (bij voorkeur de "Plaza", dat ligt ten westen van naalden) dichter bij middernacht, want je wilt proberen om naar Barstow (tenminste, Newberry Springs) ongeveer 10 uur.
Het goede nieuws is dat ik denk dat je zult gemiddeld ruim boven de 20 mph (30kph) tussen Williams & Seligman:
http://www.americansouthwest.net/maps/route66map.gif
http://www.americansouthwest.net/arizona/route_66/index.html
BTW. Just for the record, ik heb bijgevoegd een foto van het type winkel bril die ik heb het ... licht, zeer goedkoop & meer-of-meer onbreekbaar.
Ik zou inwikkeling sommige witte tape over het stuur, ongeacht uw fiets tape is voor de Mojave kruising ... misschien, dragen sommige witte katoen, tuinieren (dat wil zeggen, volledig vinger) handschoenen (voor na 9u & voor 4pm) ... en hebben een lange mouw, LOOSE wit T-shirt te dragen. U zult waarschijnlijk het gevoel alsof u zweten excessivley met de extra lagen, maar je lichaam verliezen minder vocht.
Ik gebruik geen vizier op mijn helm toen ik rijden, maar ik zou waarschijnlijk als ik de Mojave werden kruising met de fiets.
FYI. De trein tussen de Grand Canyon & Willams wordt getrokken door een stoomlocomotief, dus ik denk dat het reizen op tussen de 30 mph en 40 mph - ja, het is waarschijnlijk een twee uur durende reis in elke richting.
Ik had gepland op vroege doen 5-6 uur start op deze secties als rijden 's nachts zou betekenen geen bezienswaardigheden (of zou dat zand!)
BOTH Sunrise & Sunset moet worden prachtig ... ongeacht waar je bent, maar vooral in de woestijn.
Ik had gepland op vroege doen 5-6 uur start op deze secties als rijden 's nachts zou betekenen geen bezienswaardigheden (of zou dat zand!) ... BTW. Ik weet niet hoe snel je van plan om de reis te maken, maar hier is info die u zou willen weten: augustus Lunar Cycle 8 / 1 (6:13 EDT) Nieuwe Maan
8 / 8 (4:20 pm EDT) Quarter Wassende Maan
8 / 16 (5:16 pm EDT) Full Moon
8 / 23 (7:50 pm EDT) Afnemende kwartier
8 / 30 (3:58 pm EDT) Nieuwe Maan
September Lunar Cycle
9 / 7 (10:04 uur EDT) Quarter Wassende Maan
9 / 15 (5:13 am EDT) Full Moon
9 / 22 (1:04 am EDT) Afnemende kwartier
9 / 29 (4:12 am EDT) Nieuwe Maan
Als u in de Mojave medio september de temps zal een beetje koeler en u zal kunnen reizen bij maanlicht (een goede zaak).
De woestijn zal meer opmerkelijke 's nachts dan overdag ... zolang je niet vermoeid - vermoeidheid zou waarschijnlijk resulteren in ongewenste hallucinaties.
BTW. Alles-of-deel van de snelweg door de Mojave heeft rammelstroken gesneden in het "midden" gedeelte van de schouders ...
Je kan geen vers fruit in Californië.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0