PDA

Bekijk de volledige versie: en ze zijn bijna af ...

totolacoste

Hoi,

Ik heb een paar keer de afgelopen maanden, over een reis naar Barcelona, die een vriend en ik had gepland. Vanwege logistieke en financiƫle redenen, moesten we om over te schakelen naar Amsterdam.

Vertrek datum: 10 augustus.

We hebben eindelijk plofte voor een paar Dawes Kara Kums, en andere dingen zoals fietstassen, enzovoort, zijn fragmentarisch gekocht (Vaude voor mij, een andere te maken voor mijn vriend, maar ik heb nog te zien zijn). Zoals voor het slapen, heeft hij een tent en ik heb mezelf een Hennessy hangmat. 'kan niet wachten om te proberen dat uit (hier hopen we enkele bomen en route ...).

En we hebben een kleine site klopte samen ...

http://2x2wheels.org/

Dit is onze eerste grote reis (we hebben beide knutselde over op fietsen in ons land voor 30 jaar of meer, maar nooit meer dan 20 mijl in een dag), en dus zijn we bereid om fouten te maken en enigszins uit voorwaarde voor de eerste paar dagen of zo.

Wens ons geluk!

xilios

He veel geluk op je reis. Schaamte over Barcelona zou je hield van de rit daar.
Tailwinds, George en Monique

totolacoste

Thanks .. We gaan om het te krijgen verkeerde nogal een paar keer, maar we zullen plezier hebben, van dat we bepaald. Ik vond dat ik niet kan Brookes B17 krijgen voordat we vertrekken, dus ben gewoon zullen moeten doen met zadel de 'gel' die wordt geleverd als standaard op de Dawes.

Maar ja, we zijn vol met opwinding. : o

vinyl_theif

Het is jammer dat je niet rijden de route van Barcelona is het echt leuk .. ik reed er van Le Harve twee keer en vorig jaar uit Milton Keynes, via Calais.

De beste onderdelen waren beslist over de Pyreneese, na de eerste Frans / Spanisg grensstad van Bourg Madame de weg klimt door enkele hele leuke kronkelende wegen (zoals die autofabrikanten gebruiken voor hun advertenties wanneer er niemand anders op de weg en de zon is stralend neer, echt leuk!)

Zoals voor een zadel, gebruik ik de B67, ik zeker niet zou aanraden de B17, omdat het niet is voortgekomen, als uw gonna be riding zeggen 5-6 uur per dag dan een met veren is de beste, je zal bum thankyou! Mijn eerste tour ik gedaan in 2006 was met een standaard zadel & I gebruikt gewatteerde broek, maar met een B67 de gecapitonneerde korte broek thuis blijven.

Have a good tour.
Mark

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish