Bekijk de volledige versie: Bob Ibex of Bob Jak ... ??
Heeft iemand ervaring met de Bob steenbok en / of Bob Jak ... ?? Ik heb vrij veel uit mijn gedachten te krijgen ene of de andere voor mijn Electra Townie.
Ik zal gebruik maken van de Bob voornamelijk voor boodschappen voor mezelf en twee jongens. Zal ook gebruik maken van de Bob voor camping meerdere malen per jaar.
Ook is er toch dat ik mijn full-length achterspatbord kunnen houden, en nog steeds komen de Bob, en niet hoeft te proberen en een kortere spatbord te vinden?
De bob steenbok zal meer comfortabel voor uw boodschappen: D maar als u besluit voor de bob yak dont eieren dragen.
keer had ik een bob Yak en werkte heel goed
blijven rijden!
http://www.rodandoenbaja.com
De bob steenbok zal meer comfortabel voor uw boodschappen: D maar als u besluit voor de bob yak dont eieren dragen.
keer had ik een bob Yak en werkte heel goed
blijven rijden!
http://www.rodandoenbaja.com
Ik sprak met mijn jongste jongen (elf) gisteren over Bob, die ik zou krijgen, en het onderwerp van die eieren kwam! Het lijkt erop dat het hebben van schokken moeten de eieren te beschermen en andere breekbaar (JAR) beter.
Ik sprak met mijn jongste jongen (elf) gisteren over Bob, die ik zou krijgen, en het onderwerp van die eieren kwam! Het lijkt erop dat het hebben van schokken moeten de eieren te beschermen en andere breekbaar (JAR) beter.
Nou jongens ... als de eieren goed gekookt, om niets zorgen aboyt ... en ... Ik heb dezelfde aanhangwagen te ... maar hoe het te vinden ... de dichtstbijzijnde winkel met dergelijke aanhangwagens is in Wenen ... 1000 km afstand van mij ... een idee: confused:: confused:: confused:
Nou jongens ... als de eieren goed gekookt, om niets zorgen aboyt ... en ... Ik heb dezelfde aanhangwagen te ... maar hoe het te vinden ... de dichtstbijzijnde winkel met dergelijke aanhangwagens is in Wenen ... 1000 km afstand van mij ... een idee: confused:: confused:: confused:
Contacteer het bedrijf dat de Bob aanhangwagens maakt, en zien of ze het zullen schip dichter bij waar je bent.
By the way, als ik al zei eieren en glazen potten met voedsel, ik had het over als ik ga winkelen op mijn fiets ... niet nemen eieren of glazen potten kamperen op mijn fiets!
Als ik eieren geen rekening camping, zou ik kook ze eerst. En voedsel dat kwam in potjes (zoals ingemaakte knoflook!, Gelei, augurken, enz.), zou ik naar plastic potten die ondoordringbaar gesloten houden.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0