Winter Riding? Best staat?
Bekijk de volledige versie: Winter Riding? Best staat?
Wisconsin winters zijn niet de beste te rijden tijdens de wintermaanden.
Om te zeggen het minst.
Als je weg voor een paar weken, kon krijgen waar in de 48 zou een keuze voor een januari / februari wegkomen?
Op zoek naar goede wegen, weinig verkeer, en er is op heuvels te beklimmen ... enz.
Een Brew pub of twee ook niet zou kwetsen.
Wisconsin winters zijn niet de beste te rijden tijdens de wintermaanden.
Om te zeggen het minst.
Als je weg voor een paar weken, kon krijgen waar in de 48 zou een keuze voor een januari / februari wegkomen?
Op zoek naar goede wegen, weinig verkeer, en er is op heuvels te beklimmen ... enz.
Een Brew pub of twee zou geen kwaad kunnen proberen either.You Asheville NC. Zij sluiten de bovenste delen van de Blue Ridge Parkway om het autoverkeer tijdens de wintermaanden. Het wordt koud daar boven maar veel dagen de wegen volkomen duidelijk zijn en leeg. Uitdagende beklimmingen, awesome afdalingen. Een uur weg in de lagere hoogtes het is meestal in de 50's en 60's. Grote brouwcafes in het gebied. Kleine stad met veel cultuur. Als u wilt gaan waar het warmer proberen Greenville SC. Een uur van de bergen uit Asheville. George Hincanpie (sp?) Woont daar.
Bedankt ndbiker.
Mijn vrienden en ik zijn het samenstellen van een fietstocht de komende winter.
Verzamelen info nu.
Goede ingangen. Thanks again.
Bedankt ndbiker.
Mijn vrienden en ik zijn het samenstellen van een fietstocht de komende winter.
Verzamelen info nu.
Goede ingangen. Bedankt again.My broer en ik nam een korte rit 24 mijl (12 mijl een stijging van 12 terug naar beneden) van ongeveer 3000 ft tot 5700 ft op een plaats genaamd Craggy Tuinen afgelopen februari. De temp was 50 F bij de start, 35 F toen we bereikt Craggy Gardens. Ik ben uit Ohio, zodat de klim kostte me 1.75 uur de tocht terug naar beneden kostte me 22 (uitstekend!) Minuten. Mijn broer woont er was in minder dan 20. Het is leuk met twee volledige banen te onderhandelen over de afdaling. Het is de langzame seizoen op de Blue Ridge zodat zelfs de lagere hoogtes waardoor het verkeer zijn niet zo slecht. Ik zal zeggen dat het naar boven of naar beneden, heel weinig flats. Er zijn honderden mijlen van wandelpaden als u een verandering van tempo van fietsen wilt.
Wat de Brew pubs ik kan bedenken van verschillende, maar sommige van de meer populaire zijn Asheville Brewing Company, Jack of the Woods / Groene Man Brewing Company, Highland Brewing, Pisgah brouwen. Ik weet niet de naam van het, maar er is / was een bioscoop brewpub. http://www.exploreasheville.com/where-to-eat/restaurants-by-cuisine-type/brewpubs--microbreweries/index.aspxThe Biltmore Estate is een soort duur, maar de moeite waard de rondleiding (inclusief de wijnmakerij). Asheville heeft tonnen uitstekende restaurants belying het 80K bevolking.
Veel succes op je reis plannen.
Als u rijdt de NC gebied worden zeker en rijden Newfound Gap Rd over de Smokies.It is een groot klim en een explosie aan desend.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0