Bekijk de volledige versie: Touring met een Decathlon Trekking Bike?
Touring met een Decathlon Trekking Bike?
Hallo, wij zijn van plan een tournee in Frankrijk van ongeveer half augustus tot half september. Op het moment zijn we van plan met onze eigen fietsen uit Australiƫ, de mijne dat mijn Cannondale T2000 of betrouwbaar hybride, John is een vivente World Randonneur. Echter, na veel verhalen van de luchtvaartmaatschappijen in rekening brengen een absoluut fortuin voor uw fietsen, vermeerderd met het gedoe van de verpakking hen op en proberen om mobiel te zijn met een grote doos en al je spullen. Ik vraag me af, of het makkelijker zou zijn alleen te kopen een van de trekking modellen Decathlon's (Riverside 5) voor ongeveer 400 euro? Ze lijken zeer goed uitgerust. Wij zijn pas van plan te doen rond de 1500 km en we zouden dan vertrekken ze met familie in Schotland voor een van beide een bezoek of voor het gebruik ervan.
Wat denk je? Als u toegang hebt tot een Decathlon ik echt waarderen uw mening. Ook kunnen we een front rek stok op hun vork?
Het doet beroep, gewoon aan de fiets winkel, tassen & stick onze tent op en fiets weg in de zonsondergang: cool:
Wel een beetje teleurgesteld, zoveel uitzicht, maar geen antwoorden! Heeft niemand een mening hebben?
Heeft iemand gezien deze fietsen en kunnen adviseren of zij een front rack kunnen nemen?
Ik heb wat feedback over crazyguyonabike CouchSurfers en fietsers, maar niet hier. : confused:
Hi there,
Niet zeker of deze vraag is nog steeds een probleem voor u, maar hier is mijn input:
1) een fiets in een doos zal worden uitgevoerd door een reguliere luchtvaartmaatschappij als bagage, tenminste als u op reis gaat internationaal. Weet u niet zeker met wie je geboekt, maar hun website moet een sectie op de fiets vervoer. Ik heb mijn fiets vervoerd over de hele wereld vele malen - geen problemen. Ontvang een kartonnen doos van uw fiets op te slaan, google 'hoe je een fiets "doos, en je zult goed. U kunt zelfs uw fiets winkel vragen om uw vak fietsen voor u, maar zonder de praktijk, zou je hetzelfde doen hier in Europa.
2) te kijken naar de fietsen u en uw man op dit moment rijden, heb ik niet geloven kon je gelukkig op een Decathlon fiets. Ze zijn zwaar en onhandig. Goed voor de occasionele ruiter op vlakke grond, maar je bent afkomstig uit een heel andere hoek.
Je zou hebben om tijd te besteden om de fiets ook.
Kortom, voor een hele maand van het rijden in Frankrijk, zou ik zeker mijn eigen fiets.
Ik weet zeker dat je zou hebben om de fiets uit elkaar te halen. Het is niet zoals het is super zwaar. Ik denk dat ik mijn eigen fiets te nemen.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0